חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק אירועים

איך הופכים לאירוע מוצלח, רווחי ושמשאיר טעם של עוד? מעבר לתכנון שלו לפרטי פרטים, אתם רוצים שתהיה אנרגיה מיוחדת באירוע. אנשים יגיעו, יהנו, וירצו לשמוע על עוד אירועים מהבית שלכם. הדרך לאירוע שמלא היא לא פשוטה. במאמר הבא, אתן דוגמאות מאירועים מסוימים שיכולים לתת לכם אדג' בשיווק.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

הפכו את ההזמנה למשהו נוח ובנו תשתית מקדימה

לעולם תשערו שאנשים יכולים ויזמינו לבד. גם אם האירוע הראשון הוא קטן ואתם לא רוצים להפוך אותו לאירוע עצום, תנו את האפשרות להזמין כתוצאה משיווק אינטרנטי, או שיווק מפה לאוזן. תדאגו שאם יכניסו כמה מילות מפתח עיקריות, גם שלא קשורות ישירות לשם האירוע, ודומות לשם האירוע, יקבלו את האתר של האירוע בגוגל. בנו תשתית קדימה ושמרו על קשר עם אותם מזמינים כדי לוודא שהאירוע מתקיים, שיש התקדמות בבחירת הספקים, וייצרו באזז סביבו.

תנו צ'ופרים למי שמביא אנשים לאירוע

תמיד יש את האנשים שמדברים יותר ומתלהבים יותר לקראת האירוע. תנו להם צ'ופר שבזכותו תהיה להם אקסטרה מוטיבציה להזמין אנשים לאירוע. צרו קשר עם אנשים שנרשמו זה עתה, ודאגו לבשר להם: אתם חשובים לנו. בואו לעקוב אחרי הפעילות הקרובה לאירוע ברשתות השונות. בין אם מדובר באירוע מחתרתי יותר או פחות, היכנסו לראש של המשתתפים בזכות הפחד מהחמצה, FOMO. אם הם לא ראו עדכון מסוים, כנראה שהם הולכים לפספס משהו ענק באירוע המיועד. אפשר לעשות את זה אפילו בחתונה, במיוחד כשאתם חברים של כל המוזמנים.

אירוע עסקי

שיווק אירועים – הסגרו על בנק מסרים מדויק

מה האירוע שלכם הולך לתת? איזה בשורה, מסר מרכזי, או איכות מסוימת אתם הולכים להעניק למי שישתתף בפסטיבל, באירוע, או בהשקה? יש אנשים שמגיעים לאירועים כאלה בשביל 'לכבד', ואותם מראש אתם יכולים לשים בצד. אבל אלה שמגיעים כי הם רוצים לבוא… תנו להם את הקרדיט שהם מחפשים את האדם שהם רוצים לדבר איתו (אם מדובר בכנס עסקי), או את ההרצאה שהם רוצים לקבל, או את האנשים בעלי הסגנון שהם רוצים לבלות איתם. כל מסר מרכזי כזה תופס. מהרגע שדפקתם עם מסר מרכזי אחד, תמשיכו להתגלגל איתו עד למועד האירוע.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

יצרו בנק תוכן מתוזמן מראש, מהיום שסגרתם את המקום ועד מועד האירוע

סגרתם מקום? פנטסטי! אז למה לא להתחיל לבנות את התוכנית השיווקית? יש לכם בנק מסרים, אתם יודעים מהו המקום, ואתם יודעים, פחות או יותר, מי אתם רוצים שישתתף באירוע שלכם. אז למה לא ישר להיכנס חזק ולעניין? מקסימום, האירוע יתבטל, וזה קורה בתקופה האחרונה. מה שלא ישכחו זה את המרץ, את הבילד אפ ואת התכנון בכל אחד מהפרסומים. המהלך הזה יוביל לכך שיהיה לכם בנק מסרים מוכן בכל מקרה, ובנק דאטה לפעם הבאה. רק תרוויחו מתכנון וביצוע טוב.

שווקו את האירוע ברשתות הרלוונטיות (גם ב-Offline)

אם מדובר על אירוע מתאים, כמובן. בשנים האחרונות הרבה סוכנויות רכב משחררות "ימי מכירות" כאלה ואחרים, ומדובר באירוע לכל דבר ועניין. הם נערכים לזה בתוך החברה, דואגים שיהיה מלאי, ודואגים שהסוכנים והאנשים שנמצאים בחברה ידברו את זה החוצה. מה נשאר? לשתף באמת את זה ברשתות החברתיות, ולתת צ'ופרים לאנשים שמגיעים דרך אנשים, מפה לאוזן (כתבתי על זה מקודם). זה ייתן לכם עוצמה שנקראת "הוכחה חברתית". שמתם לב כמה פעמים אתם הייתם הראשונים במסעדה ומיד לאחר מכן היא התמלאה? דאגו לעדכן אותי כשאתם שמים לב שזה קורה.

תכנון ושיווק אירוע

ספרו לגבי השליחות שלכם כמארגני האירוע

החלטתם להפיק אירוע מסוים. כי יש צורך, כי אתם מאמינים בכזה סוג, ואתם מאמינים שאתם יכולים להגיע לאוזניים של האנשים שהולכים להגיע. מה בדיוק עמד לנגד עיניכם כשהחלטתם להפיק את אותו אירוע? איזה שליחות? מהו המסר המרכזי? דאגו לפמפם את האספקט האישי שלכם בכל הזדמנות. כששיווקתי את "כנס החלומות" שמתרחש במדבר, הבנתי דבר חשוב: תמיד לחדש את המסרים. לדבר על המנחים, המרצים והאומנים. למה בחרתם דווקא אותם ולמה הם מתאימים? ו"על הדרך", תפנו גם לקהילה שלהם. עוד בונוס, הם יעזרו לכם לשווק את האירוע בעצמם.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק אירועים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דאגו לצלם כמה שיותר חומרים מהאירוע עצמו

הסעיף הזה הוא סעיף שהרבה חוטאים בו. כבר הפקתם אירוע, דאגתם שיהיה כיף, והמשתתפים רק רוצים לשמוע על האירוע הבא. אבל מה קרה בדרך? שכחתם לצלם, להעלות לייבים, לשלוח תמונות למי שהשתתף ולבקש ממנו לשתף. חובה לייצר בנק ענק של מאגרים, כדי שיהיה לכם לשיווק האירוע הבא בסדרה. מי יודע, אולי גם תצליחו לשכנע עוד אנשים חדשים לקחת חלק באירוע כזה.

שפרו את שיווק האירועים הבאים לפי החומר של האירוע האחרון

כמו שכתבתי בסעיף הקודם, אין הרבה מה להרחיב. בניתם אירוע והוא היה רווחי? דאגו להמשיך ולחזור על אותם מסרים, לתת בראש, ולעצב חומרים ולהגביר את הקצב לקראת האירוע הבא.

לא הצלחתם להביא אנשים לאירוע? נמאס לעשות את זה לבד? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים בוורדפרס ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים שיעזרו לך למכור יותר