איך להימנע מלהציק לאנשים עם מודעות

מודעות בפייסבוק
פשוט וקל, ועוד פוסט בבלוג: איך להמנע מלהציק לאנשים עם המודעות שלנו? על פרסום ממומן בפייסבוק, פרק מיליון ולא אחרון
הכל התחיל מעצה שנתתי לחבר.

כשהתחלתי להתעסק בתחום, אמרתי לעצמי: יש דברים שאני יכול לתת בכיף ובאהבה (כמו המדריכים שאני כותב), מבלי לגבות אפילו שקל. אני מוכן להעניק אותם, ובכיף, בכל זמן שרק ישאלו אותי את השאלה הנכונה והחדה ביותר. אין לי בעיה להעניק אם זה לא גוזל ממני זמן.

נחזור לסיפור, חבר ביקש ממני לנהל לו את הקמפיין.

החבר הזה, שהוא אוהב לעשות דברים לבד, החליט בסוף שהוא לא ייעזר בי מהבחינות שלו. הוא בזמנו היה בשיא של הקמת עסק מאפס עם הרבה אנרגיה. הוא חשב על איך להגיע כמה שיותר גבוה, להצליח, להספיק הרבה, לקבל תפוצה רבה בזמן מועט ולא לבנות תשתית שתתן לו הכל מההתחלה. אז בקיצור, הוא התחיל לנהל לעצמו את הקמפיינים בפייסבוק.

כבר בפעם הראשונה, ראיתי את המודעה שלו כ-11 פעמים ביום.

לא האמנתי למה שאני רואה. החבר הזה מציף לי את דף הפייסבוק בכל הזדמנות, שבוע לפני אירוע המכירה שלו. זה היה מציק. הוא כנראה בנה על הגדרה מאוד פשוטה וקלה: אשים 300 שקל לאנשים שאהבו את הדף העסקי שלי בפייסבוק, וכולם יגיעו לאירוע, למרות שאני בתודעה שלהם כבר – כי כנראה הם היו כבר באירועים וראו את התכנים שלי בעבר.

אז לא. זו הדרך להמאס על אנשים.

כשהסברתי לו את הנושא ואמרתי לו, "תן לי לעזור לך", הוא לא הבין את המשמעות של זה. הוא המשיך, ובשיא של יום אחד (ספרתי) ראיתי את המודעה שלו 19 פעמים. זה אחרי כמה חודשים שאני רואה רק אותו על הפיד שלי. אמרתי לו, "תקשיב, זה לא יכול לעבוד ככה. אתה רואה את המכירות יורדות, ולרוב הלקוחות שלך יש פייסבוק ורואים אותך כל הזמן".

בעקבותיו, בניתי את המדריך הקצר הזה. בבקשה:

מאחל לכם להשתמש בכלי פרסום ממומן בפייסבוק בתבונה,

לא להמאס על הגולשים שמשוחחים איתכם – ולהפוך אותם ללקוחות משלמים.

הצלחתם להשתמש בפרסום ממומן בפייסבוק לצרכים שלכם ולא להוציא חשבוניות ממנו? הנה המדריך המלא

אם תרצו לשאול שאלות, תוכלו לשאול אותן כאן למטה.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן