fbpx

מומחה קידום אתרים בגוגל

מומחה קידום אתרים בגוגל | סער ברעם

האם מישהו צריך להציל אותך מחסימה או תקרת תוצאות נמוכה, או שאתה מחפש מישהו ברמה הגבוהה ביותר, שישמור אותך על דרך המלך לאורך זמן? בכל מקרה, הנה אני כאן, והסוכנות שלי יכולה להתאים לשני הקריטריונים הנ"ל.

מי נחשב למומחה קידום אתרים בגוגל

מי שמכיר את כל הפיצ'רים הרלוונטיים, יודע לייעץ בתחום (גם כשזה פוגע בכיסו שלו) ונותן ערך מוסף לעסק שהוא הרבה יותר מהעלאת קמפיינים. בגדול, אדם שמתחשב ב:

  1. מה הגולשים רוצים לראות
  2. איך ומתי הגולשים רוצים לראות את זה
  3. להגדיל אחוזי המרה מקידום אתרים
  4. שדרוג היכולות השיווקיות של העסק ושיפור המוניטין
  5. מבין שגוגל היא אחת ההשלכות על העסק (והעסק משליך על גוגל), ולכן כדאי תמיד להריץ כמה פעילויות במקביל
  6. אדם שיידע למקסם את התקציב שנתתם לו
  7. אדם שיידע להגיד לכם שהתקציב אינו מספק, ולא כדאי לרוץ עליו

גוגל מתחלק לשני "מקצועות": ממומן ואורגני.

גוגל אדס (גוגל ממומן): המודעות שאתם מכירים, מכמה מקומות. המודעות בחיפוש. כאשר אתם מחפשים משהו ומקבלים תוצאות שלידן כתוב "מודעה" או "AD", הגעתם לגוגל אדס. כשראיתם באנרים באתרים שאפשר ללחוץ X בצבע תכלת על אפור, הגעתם לגוגל אדס. כשראיתם מוצרים בתמונות שחיפשתם, אתם עדיין בגוגל אדס. כשראיתם סרטון ביוטיוב והייתה פרסומת – זה גם, גוגל אדס. קראו עוד על קידום ממומן בגוגל אדס.

קמפיין ממומן בגוגל | סער ברעם

קידום אתרים במנועי חיפוש (גוגל אורגני): כאן יש מוצרים שונים שמסייעים לגוגל להבין שהאתר הוא הטוב ביותר. בגדול: ייצרו תוכן מצוין ושעונה על הצרכים שלכם, תקשרו בין העמודים באתר וקבלו קישורים מאתרים אחרים, ודאגו לחווית משתמש טובה. זה אמור להספיק. אם תצליחו גם לייצר פיצ'רים שעונים על השאלות בצורה הטובה ביותר, הרווחתם!

קידום אורגני בגוגל גם כולל את גוגל לעסק שלי (גם נקרא גוגל מפות), או כל פעילות שאינה צורכת תשלום ישירות מול גוגל. עם כמה מקרי בוחן, הצלחתי לייצר עבור לקוחות שלי, במינימום תקציב, תנועה רצינית לאתר.

האם ניסיון בתחום שווה תוצאות

ובכן, לא. כבר כמה פעמים שראיתי שאנשים עושים 'שטנץ', ומשתמשים באותם פיצ'רים בשביל לנהל לקוחות. לרוב, אם התרשמתם שהקמפיינר שאתם עובדים איתו רעב ורוצה לעשות עוד דברים וללמוד עוד תחומים, אז אתם נמצאים בידיים טובות. אבל מי שלא התעדכן בממשק החדש של גוגל אדס (לדוגמה), או שלא יודע לעשות בקרה (שהיא תוצאה של מדידה סטטיסטית מדויקת), או שבכלל לא נכנס לעולם התג מנג'ר \ אנליטיקס – נמצא בידיים רעות.

דאגו שיש לכם את הגישות המלאות לכל החשבונות הנלווים כשאתם מבצעים קידום אתרים, בין אם הוא אורגני או ממומן. אם אתם לא יודעים מהם, דברו איתי.

באילו סיטואציות כדאי לקחת מומחה קידום אתרים בגוגל

פשוט:

  1. אין תוצאות לאורך זמן, אחרי שהחלפתם כמה מקדמים.
  2. ישנה חסימה לא ברורה ואתם לא יודעים מהם האמצעים בשביל לשחרר אותה.
  3. התוצאות שקיבלתם אינן מספקות, ולא משתלמות.
  4. קיבלתם יחס לוקה מהשירות, לדוגמה: הוא אינו מקדם את המוצרים\שירותים שרציתם ודואג להתמקד במה שמביא פחות כסף.

זה תקף לגבי הרבה תחומים בעולם השיווק הדיגיטלי. אלה רק 4 סיטואציות עליהן  אני חושב, "בשלוף".

אפיון איכותי | סער ברעם

מה אני עושה בסוכנות שלי

קודם כל, איפיון. זה ה-דבר הכי חשוב שיש. 

מי שיגיד אחרת, טועה. הרי איך אפשר לדעת מה לעשות בגוגל, בלי שיודעים מה המוצר? איך אפשר לדעת איזה קידום לקחת כשאין בידול? ובכן, אלה השאלות שאתם צריכים להטיל בהן ספק לפני שבנאדם מוכר לכם משהו. אני עושה איפיון ראשוני, בשביל להבין שאנחנו מדברים באותה שפה, ולאחר מכן ממשיך את ההתקשרות ומסיים את האיפיון. הרבה פעמים, החודש הראשון הוא "התנעה" – הבנה איפה כל החומרים השיווקיים נמצאים, מהו הבידול שלנו, ייצור מדיה חדשה וכד'.

חלק מאותו חודש ראשון הוא גם מחקר מילות מפתח, בניית עמודים רלוונטיים באתר \ בניית עמודי נחיתה בממשקים שלי, כדי שהגולש הרלוונטי יבין על מה מדובר די מהר וימיר בצורה הטובה ביותר האפשרית.

לאחר מכן, אנחנו מתחילים את הפעילות ועושים בקרה יום-יומית, כמעט בכל התחומים במשרד. לדוגמה, קידום בגוגל אורגני דורש יותר סבלנות. עדיף להשקיע ביצירת התוכן לאתר בקידום אורגני בהתחלה, ולייצר תוכן בכמויות, במקום להיות עסוקים בבקרה של מאמר בודד. צרו תוכן בערימות! יש אנשים שמסתכלים על זה ביוטיוב, באתרים, ובמקומות נוספים.

סיפור הצלחה אחד קטן

כשנכנסתי לקידום הממומן של רונן ספיר, בעלים של בי"ס לאילוף כלבים, הבנתי את הדבר הבא: הלקוחות רוצים לקבל כמה מסרים שונים ממנו כל הזמן. אז בחלק הראשון, פרסמתי מודעות חיפוש. לאחר מכן, הוספתי מודעות מדיה באתרים הנכונים. כשרונן שלח לי את הסרטונים, הוספתי מודעות יוטיוב.

אחרי חודש בלבד, הוא מילא קורס של 20 משתתפים, בתקציב שאפשר להעלות על הדעת, במיוחד כשלוקחים בחשבון את הערך שהוא נותן, ועלות הקורס עצמו.

עדיין מתקשים? אשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button