איך להתאים תמונה לפוסט \ מודעה – קידום פוסט בפייסבוק

איך להתאים תמונה לפוסט / מודעה

אנחנו נבחן איך להתאים תמונה לפוסט \ מודעה בסרטון המצורף כאן עם הסבר מפורט למטה. אם אנחנו רוצים לעשות קידום פוסט פייסבוק, כדאי שהוא יהיה מעולה ושהגירוי הויזואלי יהיה טוב. אספנו כמה מודעות ובאמצעותם ניתחנו מה טוב ומה לא טוב.

מודעה של גוגל אדס – מה חסר במודעה שלהם?

בשתי מילים – פירוט ונראות. הם לא מפרטים מספיק על ההטבות בשירות שלהם. הם לא מסבירים לכם שאתם:

  • משלמים רק על 100 דולר ולא 400 (יתרון משמעותי)
  • משלמים רק על תוצאות – מה זה אומר בפועל? איך זה יכול להועיל לי? איך זה קשור לעסק?
  • ליצר סרטון וידיאו מסודר למנהל המודעות

סודה סטרים

בחנתי את המודעה של סודה סטרים לקניית מוצר חדש. הגעתי לכמה מסקנות שיכולות לשפר את שיווק המוצר בפייסבוק –

  • מצפה לראות מה זה – מה הוא המוצר? לא מבינים שמכשיר סודה סטרים יכול לחסוך כסף (היתרון המרכזי שלו). למרות שהמוצר חזק, כדאי להסביר מה זה.
  • לא לעשות רימקטינג למישהו שכבר קנה. זה לא תמיד נכון לעשות, בטח שלא לסודה סטרים.
  • לינק חיצוני – אם הלינק כפס במובייל או בפיד שלכם, זה לא נראה טוב ולא מועיל לקידום שלכם.
  • התמונה הראשית צריכה להיות לרוחב כמו שצריך (1200×628).

אמזון

אמזון בדרך כלל מנצלים את הכוח הכספי שלהם באופן תדיר. הם חברה מאוד ידועה העולם, ומרוויחה הכי הרבה כסף נכון להיות. ללמרות זאת, היו חסרים כמה וכמה סעיפים:

  • יתרון מרכזי – משלוח מהיר לישראל. הם בסך הכל מודיעים שיש להם משלוחים לישראל שמגיעים תוך שבוע ולתת את הקסם לעשות שלו.
  • הפרטים חוזרים על עצמם בהתאם להעדפה שלכם ואין הצגה של מגוון לגבי מה שהם נותנים. לאנשים יש יותר מתחום עניין אחד, ואם הם יתפסו כמה (וזה אפשרי) הם יוכלו להגיע למצב בו יש להם רווח גדול..

מודעת דרכון פורטוגלי

המוצר שהם מציעים נחשק מאוד על ידי ישראלים; הדרכון אירופאי נחשב לדרכון מעולה בעולם. הם מנסים להגיע לקהל רלוונטי (מזרחי) שקשה לו להוציא דרכון אירופאי. למרות זאת, כדאי מאוד לשים כמה הערות:

  • לכתוב את התוצאות החיוביות שאתם מקבלים: משהו ממשי שבאמת מראה את היתרון המרכזי שלהם. זה נותן סוג של וודאות בעיני הלקוח.
  • במודעה השנייה שלהם אין טקסט. אפשר להראות סטטיסטיקה של אנשים שמקבלים את הדרכון אם יעשו דרככם.

נספרסו

חברת קפה חזקה מאוד בשוק, עם מכונות ממש מגניבות שמגייסת עובדים. למרות זאת, נדרש שיפור ויזואלי לפרסומת שלהם. קשה מאוד להזדהות עם הפרזנטור- הוא לא דומה לישראלים ואנשים שפוגשים ביום יום. עניין של כמה דקות צילומים תיתן לכם תמונות אותנטיות יותר, אבל לא תגיע לקהל היעד שלכם בעיקר. זה מקרה קלאסי שצריך להתאים תמונה לפוסט בצורה שיותר רלוונטית לקהל שלכם.

אנלימיטד אלאמנט

הכרזת כמות משתמשים שנותנת הוכחה חברתית להצלחה שלהם. יש ברקע ויזאליה של מה שהם עושים, אבל כדאי לציין את מה שמיוחד אצלהם ומשהו שרק הם יודעים לעשות. דוגמה מעולה לצורה בה השיווק האורגני יכול להיות יותר טוב משיווק ממומן.

מאסטר קלאס

זאת חברה שמספקת שיעורים של אנשים מומחים בנושאים שונים. אחד מהם מצוין כאן כהווארד שולץ, אך לא מצוין מי הוא אלא רק הסדנה שהוא מעביר (מנהיגות עסקית). לא כולם יודעים מי זה, לכן כדאי לציין את זה בכותרת עצמה. זה מראה את רמת המומחיות העסקית שהאדם הזה יכול לתת לנו (הוא יו"ר סטארבאקס).

ספוטיפיי

מותג מאוד רציני שלא משתמש ביתרונות שלו בשביל לפרסם את עצמו. צריך שיהיה ברור שהאלגוריתם שלו למציאת מוזיקה הוא מהטובים ביותר, ואם עוברים לפרימיום אז מקבלים אלגוריתמים יותר מתואמים ללא פרסומות.

שגיא – אולפן וחדר אימון לתיפוף

הפרסומת של שגיא מאוד טובה כי השירות והיתרונות מאוד ברורים לנו.

  • כבר מהתמונה הראשונה מובן על מה מדובר.
  • אין תלונות מהשכנים, אין בלאגן. כל כך פשוט.
  • השתמשנו בהתחלה באדם שיושב בחדר תיפוף כ-Thumbnail אבל תמונה התופים בחדר אטום לרעש עשתה את העבודה בצורה יותר טובה.
  • עדיף פחות טקסט בתמונה (20%) – פייסבוק יודע להבחין מתי מדובר בטקסט ופייסבוק יורידו את איכות המודעה גם במודעות הממומנות וגם במודעות הרגילות.

כמה הערות סיום לגירוי ויזואלי ואיך להתאים תמונה לפוסט / מודעה בקלות

איך תדעו אם שווה לקדם בפייסבוק את המודעה שלכם? תעבדו עם כמה מונחים ועקרונות פשוטים למודעה ויזואלית טובה.

  • התמונה הראשונה חייבת להיות "מה יוצא לי מזה?".
  • בלי פלאיירים והרבה מלל – זה מאוד עמוס לקורא ופוגע באלגוריתם שלכם בפייסבוק.
  • הזדהות של הלקוח עם האנשים שנמצאים שם.
  • יתרון ברור מראש.
  • מראה תוצאות חיוביות וליצור מחשבה של הבטחה בראשו של הלקוח.
  • להשתמש ב – Thumbnail – התמונה הראשונית שאנשים יראו כשהם מסתכלים על הסרטון שלכם. שימו לב שלפעמים פייסבוק מחולל לבד אבל כדאי מאוד לבחור אותה בעצמכם.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן