לבזר סמכויות כמודל לניהול איכותי

ניהול קבוצות בפייסבוק
אז אחרי שקראתם את המדריכים הקודמים על פרסום בקבוצות בפייסבוק, העשרתם את עצמכם בידע חיוני, עדיין יש לכם 0 חוויה בשטח ואימון עצמי. אז גם את זה עשיתי בשבילכם, וניתחתי ניהול מנגנון שיווקי בקבוצות זכרונות ילדות בחיפה של אוהד רומנו (לכאורה)

קבוצות מהסגנון הזה נחשבות לטרנדיות כרגע, ובצדק. יכול להיות שיש שם משהו מעניין, מושך, מאוד מחזיר עטרה ליושרה. אני פרסמתי על זה סרטון:

קרדיט על התמונה: דני גולן, צלם

עכשיו, כמובן, נשאלת השאלה: על אילו קבוצות פייסבוק אני מדבר?

הנה הלינקים לקבוצות שאוהד מנהל, או עבד על פיזור הסמכויות שלו:

זכרונות ילדות בשכונת קריית אליעזר בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת הדר בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת רמות כרמל בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת נווה שאנן בחיפה

זכרונות ילדות בחיפה

הרעיון

אחרי שחקרתי את העניין לעומק, הרעיון היה לייצר קבוצות שמעלות סרטונים, תמונות ודברים מהילדות שלהם בשכונה שהם גרים בה. איזה יופי אה? המנהל רק נמצא שם ומחליט מי יהיו המנהלים שאיתו, שבמקרה אישרו אותו.

הטרנד של זכרונות ילדות תפס תאוצה לאחרונה, ולכן כדאי לשים לב מי מנהל את אותן קבוצות. אני דוגל במי שעושה עבודה טובה צריך להיות מתוגמל עליה, ולכן כדאי לראות שהאדם אכן מתוגמל על העבודה שהוא עושה.

ָ* עדכון מיום שישי: הפרופיל אוהד רומנו נסגר כיוון שהיה חשש לזה שיהיה מזויף.

תחשבו על זה שיש אדם שניהל מנגנון שיווקי שלם ועכשיו הוא כבר, לכאורה לא קיים.

שימו לב שבקבוצת "זכרונות ילדות בחיפה" אין מנהלים כיום – זה נעשה כיוון שהפרופיל אוהד רומנו היה פיקטיבי.

אז איך אני הגעתי לזה?

אני הגעתי לזה מכיוון שחי בלילה מאת נדב בורנשטיין רצו להוציא כתבה על זה. הוצאתי סרטון בעניין, אחרי שחקרתי אותו לעומק. שוחחתי עם המנהלים שהיו בקבוצות ההן, רק כדי לראות האם הם קשורים איכשהו למה שאני מדבר. כולם אמרו לי שלא (והם לא מכירים את אוהד רומנו), ולכן, חיש-חש, הקבוצות הללו נסגרו.

שיהיה לכם אחלה של שבת, ואני מאחל לכם להוביל מהלכים שיווקיים מעניינים.

רוצים להתייעץ איתי?

מוזמנים ללחוץ כאן ולשלוח לי ווטסאפ

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

איך לרכז את הפניות באינטרנט – שיטה פשוטה ויעילה

כדאי לעשות סיכום שיווקי ביחד של כל המערכות שיש לכם כדי שתהיה לכם אינדיקציה יותר טובה של הלקוחות שלכם. קודם כל נתחיל עם טיפ מאוד בסיסי בשביל שיהיה לכם קל יותר, ולהימנע מסיבוכים בהמשך. בואו נלמד איך לרכז את הפניות באינטרנט באמצעות טיפ אחד בסיסי שיוביל אותנו לכל אורך המדריך.

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן