תפריט

לבזר סמכויות כמודל לניהול איכותי

אז אחרי שקראתם את המדריכים הקודמים על פרסום בקבוצות בפייסבוק, העשרתם את עצמכם בידע חיוני, עדיין יש לכם 0 חוויה בשטח ואימון עצמי. אז גם את זה עשיתי בשבילכם, וניתחתי ניהול מנגנון שיווקי בקבוצות זכרונות ילדות בחיפה של אוהד רומנו (לכאורה)

קבוצות מהסגנון הזה נחשבות לטרנדיות כרגע, ובצדק. יכול להיות שיש שם משהו מעניין, מושך, מאוד מחזיר עטרה ליושרה. אני פרסמתי על זה סרטון:

קרדיט על התמונה: דני גולן, צלם

עכשיו, כמובן, נשאלת השאלה: על אילו קבוצות פייסבוק אני מדבר?

הנה הלינקים לקבוצות שאוהד מנהל, או עבד על פיזור הסמכויות שלו:

זכרונות ילדות בשכונת קריית אליעזר בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת הדר בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת רמות כרמל בחיפה

זכרונות ילדות בשכונת נווה שאנן בחיפה

זכרונות ילדות בחיפה

הרעיון

אחרי שחקרתי את העניין לעומק, הרעיון היה לייצר קבוצות שמעלות סרטונים, תמונות ודברים מהילדות שלהם בשכונה שהם גרים בה. איזה יופי אה? המנהל רק נמצא שם ומחליט מי יהיו המנהלים שאיתו, שבמקרה אישרו אותו.

הטרנד של זכרונות ילדות תפס תאוצה לאחרונה, ולכן כדאי לשים לב מי מנהל את אותן קבוצות. אני דוגל במי שעושה עבודה טובה צריך להיות מתוגמל עליה, ולכן כדאי לראות שהאדם אכן מתוגמל על העבודה שהוא עושה.

ָ* עדכון מיום שישי: הפרופיל אוהד רומנו נסגר כיוון שהיה חשש לזה שיהיה מזויף.

תחשבו על זה שיש אדם שניהל מנגנון שיווקי שלם ועכשיו הוא כבר, לכאורה לא קיים.

שימו לב שבקבוצת "זכרונות ילדות בחיפה" אין מנהלים כיום – זה נעשה כיוון שהפרופיל אוהד רומנו היה פיקטיבי.

אז איך אני הגעתי לזה?

אני הגעתי לזה מכיוון שחי בלילה מאת נדב בורנשטיין רצו להוציא כתבה על זה. הוצאתי סרטון בעניין, אחרי שחקרתי אותו לעומק. שוחחתי עם המנהלים שהיו בקבוצות ההן, רק כדי לראות האם הם קשורים איכשהו למה שאני מדבר. כולם אמרו לי שלא (והם לא מכירים את אוהד רומנו), ולכן, חיש-חש, הקבוצות הללו נסגרו.

שיהיה לכם אחלה של שבת, ואני מאחל לכם להוביל מהלכים שיווקיים מעניינים.

רוצים להתייעץ איתי?

מוזמנים ללחוץ כאן ולשלוח לי ווטסאפ

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן