תפריט

להפריד בין נשים לגברים במודעות

בניתם קמפיין פייסבוק ממומן ממוקד: מנהל קמפיינים בפייסבוק מקצועי בנה את קהל היעד שלכם עד לפסיק האחרון. המודעה נכתבה ע"י קופירייטר מומחה, הסרטון הוא של במאי הסרטונים השיווקים הטוב בארץ, ועדיין אחוז ההמרות יחסית נמוך. מה עשיתם לא נכון? רק נשאר להפריד בין נשים לגברים במודעות
להפריד בין נשים לגברים במודעות בפרסום ממומן בפייסבוק
 להפריד בין נשים לגברים במודעות בפרסום ממומן בפייסבוק

אחד הדברים שאני נוהג לעשות באופן שוטף, בכל קמפיין, הוא להפריד בין הגברים לנשים.

אם לקחתם קופירייטר מעולה, הוא גם ימליץ לכם את זה. כשאנחנו מנסחים את המודעות שלנו ביוניסקס, להמון מהן יוצא הארס, העניין והעיקר. דוגמה בהמשך.

אז אולי בגוגל זה יותר עובד, כי לגוגל יש הגבלות יותר רציניות והצרכן "מבין" את זה, אבל בפייסבוק אין כאלה. אפשר לפלח לפי מין כמעט ב-100%, וזה על בסיס התמונות שאנחנו מעלים בפייסבוק והמין שאנחנו מגדירים כשנכנסנו לפייסבוק. יש עוד אינדיקציות, אבל זה פחות משנה.

הנה דוגמה על חלק ממודעה בקמפיין פייסבוק ממומן שהייתה לי בעבר לקניית רחפנים:

זו רק ההנעה לפעולה.

1. לקנות רחפן – צילום אתגרי שייתן לך זווית מיוחדת ושונה.

2. קבל זווית מיוחדת ושונה, קנה רחפן בקליק כאן >>

או: קבלי זווית מיוחדת ושונה, קני רחפן בקליק כאן >>

ההסבר ברור. ואם זה לא היה הכי מדויק, אז אתעכב על עוד נקודה:

חשבו שאתם הצרכן. בנו לו פרופיל מסוים.

לצורך המקרה שלנו, מדובר בעילי, נער בן 17 שרוצה לקנות רחפנים. הוא אוהב את התחום, במיוחד גאדג'טים למיניהם. אוהב להיות בחוד ותמיד משגע את ההורים שיקנו לו את האייפון הכי חדש, את האופניים החשמליים ומה לא. כשהוא יראה תמונה לא עסיסית ולא מעניינת, הוא ישר יעבוד עליכם כי הוא יזהה את האופי של המודעה. הוא כבר ראה עשרות (אם לא מאות) כאלה בעבר.

הרי כשאתם מול הסמארטפון ואתם רואים עוד מודעה ממומנת של פייסבוק, אם היא לא תגרה ולא תפעיל אצלכם יחס אישי ומיוחד – תגללו לפני שתספיקו לשים לב.

יש לכם שאלה מסוימת? שלחו לי בתגובות, ואענה בהקדם האפשרי.

אין לכם? אז נשאר לכם להפריד בין נשים לגברים במודעות ולשתף את המאמר הלאה.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן