רוצים לשווק ולהגיע לתוך ארגון? ובכן, יש לי את הנוסחה המנצחת בשבילכם. אז איך מתחבבים על האיש (או ברוב המקרים, האישה) שבשער ונכנסים מהדלת הקדמית לכל ארגון? אני נמצא פה עבורכם בשביל להנחות.
















למה כדאי לייצר 2 מוצרים שונים?
חשבו שאתם נכנסים לקניון, ובקניון הזה כל אחת מהחנויות מוכנה לקנות איתכם שעה וחצי ב-5,000 ש"ח. זו הקבלה קצת בעייתית ואני מודע אליה. יש לכם את האיש שבשער, המאבטח. במקרים אחרים, הוא ישאל אתכם אם יש לכם נשק וזהו. אם הוא יסודי, הוא אפילו יבדוק אתכם בקטנה עם הסורק המגנטי. אם אתם נראים סבבה ומתנהגים בביטחון, אין סיבה שהוא לא יגיד שלום. זה המאבטח החברמן, זה שקל לעבור אותו. אני מזמין אתכם לסיפור קצת שונה ומתוחכם.
מכירים דוליטל, עם רוברט דאוני ג'וניור? סרט ילדים שראיתי עם אשתי לא מזמן. חביב, מצחיק, חמוד ומלמד אינטראקציה עם אנשים. הדרקון, שאותו צריך לרצות בשביל להגיע למפתח, יותר מתאים לאותן מנהלות משאבי אנוש ורווחה בארגונים. למי שרוצה לראות 6-7 דקות של הסצנה שבה דאוני ג'וניור מוצא דרך לליבה של הדרקונית, בבקשה:
במקרה הזה, הוא דיבר לליבה של הדרקונית. הבין את הנשמה שלה. וזה מה שאני מעודד אתכם לעשות – הכנסו לדמות של 'מנהלת HR', וחשבו מה היא עושה ביום-יום. עם אילו אתגרים היא מתמודדת? האם היא המחליטה העיקרית כששואלים, "מה בתוכנית הבידור לעובדים?". אם כן, זוהי ההזדמנות עבורכם לייצר 2 מוצרים.
מוצר 1 – המוצר שמתאים לקהל היעד שלכם. ההרצאה, הסדנה, הקורס, הפעילות או השירות שאתם נותנים לקהל היעד – הארגון. לזה אני לא נכנס, מכיוון שלכל אחד יש ערך אחר לתת לארגון כזה, ואין לי טעם להפריע ולהרוס את המוצר עצמו. רק תדאגו שיהיה משויף, עוצמתי ומעניין.
מוצר 2 – המוצר שמתאים למנהלת HR. נשמע קצת פרוע לא? אבל אם נכנסתם לנעליה של אותה מנהלת, והיא זו שקובעת האם אתם תכנסו לארגון, אז תפתחו מוצר מיני כזה. חוויה אישית, טעימה עצמאית, הטבה מיוחדת עבורה. היא זו שצריכה לקבוע האם אתם מתאימים ויכולים לעזור לה בהתלבטות. עשו הכל בשביל לעזור לה להתגבר על אותה התלבטות!
רוצים להתייעץ? מוזמנים בלינק כאן https://meet.alai.co.il

ייצרתם את המוצר? דאגו לפנייה חמה או קרה
יש פלטפורמות מרובות ליצירת קשר עם מנהלות משאבי אנוש ורווחה בארגונים. הראשונה, קניית רשומות ושליחת מיילים, SMSים, ווטסאפ ומה לא. זו הדרך הקונבנציונלית, שעבדה עד לפני כמה שנים, כאשר כל הארגונים התפתחו. היום תוכלו לייצר בעצמכם פנייה כזו לארגונים. היה לנו קמפיין שעבד נפלא עבור טבע בפעולה, והצליח להביא להם המון עבודה. מה עשינו? היו לנו רשומות, פנייה אישית מצוינת, סלוגן חזק וקמפיין שרץ לאורך זמן. גילוי נאות, הסלוגן היה "להוציא את הילדים מהמסכים", רגע לפני מרץ 2020. זה עבד כמו אש בשדה קוצים.
עוד פנייה שאתם יכולים לעשות היא דרך קידום בלינקדאין או קמפיין לינקדאין. ייצרתם תוכן ששווה לצפות בו? יש לכם רשומות? אפשר לפנות לעוד אנשים בתחום דרך רשת חברתית עסקית, ולקבל עוד עבודה. זוהי עוד דוגמה לעבודה יעילה, שנעשית אחרי ייעוץ פרטני שלנו.
אל תשכחו לבדל את עצמכם
לאחרונה, אני במו"מ עם לקוח מעולם הייעוץ הארגוני. אותו אדם, שהיה 'להיט גדול ומוצלח' לפני 15 שנים, איבד קצת את המוטיבציה. הכישרון והיכולת עדיין במותניו. קחו את עצמכם בשתי ידיים לפני כל מהלך שכזה. בהרבה מקרים, אנשים נשארים בתפקידים האלה ואוחזים בהם לאורך שנים. דאגו לשמור על האינטרסים שלכם לפני כל מהלך כזה.
רוצים לקבל תוכנית מפורטת שמתאימה עבורכם, או שעדיין מתלבטים איך להיכנס לארגונים? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.