תפריט

פוסטים מתוזמנים בפייסבוק – הדרכים החדשות לפרסם

פייסבוק, כרגיל, מחליטים להקשות עלינו כמעט ללא הודעה מוקדמת - ואנחנו צריכים למצוא את עצמו בלי פוסטים מתוזמנים בפייסבוק. אז מה עושים? יש פיתרון לכל מכה

המפתחים החליטו להסתיר פוסטים מתוזמנים בפייסבוק ועכשיו כולנו נסבול. אז הנה כמה דרכים כדי להתגבר על זה. יש בגדול כמה אופציות.

קודם כל, מהם פוסטים מתוזמנים בפייסבוק?

אם אתם עדיין לא מכירים את החומר אז זה די פשוט. גם עמודים עסקיים וגם קבוצות בפייסבוק החליטו שהם נותנים את הגישה לתזמון למנהלים של אותו נכס. מה היתרון? לא לפרסם כל הזמן בלייב פוסטים. החיסרון? בדרך כלל פייסבוק נותנים לזה פחות חשיפה. המדריך ישן, המידע… כנראה שתמיד יהיה רלוונטי, כי ההתנהגות עדכנית.

איפה זה נמצא? זה כבר סיפור אחר. פעם, מתחת לכל פוסט (ואפילו הייתה תקופה שהרשו לעמודים הפרטיים) – היה אפשר למצוא את תזמון הפוסטים די בקלות. היום הם החליטו לסבך את זה כדי להתחיל לעשות את המעבר. בקצרה, שינוי הסקין של פייסבוק לנראות שמתאימה ל… מתי שהם יחליטו. המוצר 'דף עסקי' כל כך מוכר וידוע, שהעדכון שלו לא נמצא בטופ פריוריטי.

אז אחרי שפייסבוק הצניעה לנו את הכפתורים, איך עושים את זה?

1. לתזמן פוסטים דרך Creator Studio

הדרך המומלצת שלי אבל עם זאת הכי מבלבלת. אתם נכנסים לעתיד של פייסבוק ולחווית המשתמש החדשה שהוא הולך לתת. נכון, זה עדיין לא קרה ב-PC, ולמרות זאת, הם משנים את הדברים מאחורי הקלעים לאט לאט. אז איך נכנסים ל-Creator Studio? צילמתי את המסך שלי בשביל להראות לכם:

Creator Studio
הלחצן שמוביל ל-Creator Studio ולעולם העריכה מאחורי הקלעים

בגדול, אחרי שנכנסים ל-Creator Studio ('סטודיו ליוצרים' בעברית) משם מתמצאים די מהר, או כמו שאני אומר: חווית המשתמש שם משמעותית טובה מערימות התוכן שיש לפייסבוק בעמוד העסקי. מאז שפתחו את העמודים העסקיים העולם השתנה ואנשים לא מחפשים הוראות.

אז החליטו להכניס תוכן בכל המסך, לרווח כל פסיק ואות, ולהפוך את זה להרבה יותר פשוט.

או בקיצור, אפשר לראות את זה גם כאן:

מסך הבית של Creator Studio

לאחר מכן, תוכלו לראות את הפלוס הכחול בצד הימני התחתון של הסטודיו, ומשם להתחיל להתנהל כאילו אתם מפרסמים פוסט רגיל בדף העסקי. הצלחתם? נהדר. לא הצלחתם? אתם בבעיה.

אם הצלחתם, מציע לכם מראש לשמור את הכתובת הזו במועדפים.

הערה למפרסמים: בחלק העליון (בצילום המסך שלי מעל ה-Home) תוכלו לראות שיש כמה וכמה עמודים שאפשר לפרסם דרכם. זו אחלה דרך ליצור תוכן לכמה לקוחות בו-זמנית. מומלץ.

2. פוסטים מתוזמנים דרך Publishing Tools

ובגדול, זו הדרך הראשונה עם ידע קודם במערכת הפרסום בפייסבוק. בכללי, אני ממליץ בחום לשמור את החלק הזה במועדפים תחת תיקיית ה'שיווק' של העסק שלכם בדפדפן. לא הצלחתם ואתם צריכים לזכור הכל? פה מתחילה הבעיה. אז נכנסנו לדף העסקי, לחצו על החלק העליון וקיבלנו:

Publishing Tools בדף העסקי בפייסבוק

אחרי שנכנסתם למסך הבא, ראיתם שיש את הקישור לקריאייטור סטודיו, שעליו דיברנו בחלק הראשון של המדריך הזה. מכאן אתם נמצאים על דרך המלך ואתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות. לגלול למעלה ולבצע את מה שכתוב אחרי הכניסה ל-Creator Studio.

הערה לאנשים שמשתמשים לכלים למפרסמים בפייסבוק: ככלל, מציע לכם להשתמש בכלים באנגלית, מונע הרבה באגים וצרות בהמשך.

את המסך הבא אתם תכירו משני מדריכים: איך להוריד את הלידים מפייסבוק וכמובן התקנת מאמרים מיידים באתרים,

כלי פרסום בפייסבוק
כלי פרסום בפייסבוק, המסך המעודכן

שימו לב לתפריט מצד שמאל; יש בו המון תוכן ומידע שאפשר לקבל מפייסבוק. בנוגע לתזמון פוסטים בפייסבוק, אנחנו רק צריכים ללחוץ על Open Creator Studio בכחול והוא יפתח לנו את מה שנרצה. לחילופין, אפשר ללחוץ בתפריט על Scheduled Posts וסיימתם את הסיפור.

3. פוסטים מתוזמנים בפייסבוק במסך שנראה קצת שונה

יהודה לביא, קולגה סופר-מלומד, סיפר בעמוד העסקי שלו שיש גם עוד דרך לעשות את זה, וזה דרך ביניים בין מה שאמרתי לבין האפשרויות שיש לו בעמוד שלו. כמובן, יש עוד דרכים ולכל אחד זה מוצג בצורה כזו או אחרת, אבל בעיקרון עושים את זה בצורה הזו:

לוחצים על Publishing Tools בחלק העליון של העמוד. הולכים לסעיף 2 לראות האם פייסבוק מציג את הפוסטים המתוזמנים שלי או כמו שיהודה מציג שזה נראה אצלו. עובד? נפלא.

פוסטים מתוזמנים בפייסבוק
פוסטים מתוזמנים בפייסבוק – הפיתרון של יהודה לביא

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק דיגיטלי
סער ברעם

צילום אווירי: 5 תחומי שיווק מובילים

לאחרונה נכנסתי לענייני צילום, ובפרט לתחום צילום האוויר. אני יכול להגיד שזה נושא שמתפתח בטיסה (חה-חה) בישראל, ובעולם כולו. רציתי להמליץ על כמה תחומים ששווה להם לשקול שיווק דיגיטלי איתו. סרטון לדוגמה:

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן