חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיווק תיירות מרפא

התחום הוא לא פשוט, אבל פשוט: אם נצליח לגעת מספיק בכאב של המטופלים הפוטנציאליים, נוכל לתת להם שירות ולעשות להם מעקב לאורך כל החיים. וגם: טעות אחת קריטית שראיתי מקדם בגוגל בתחום הזה עושה. הזהרו והשמרו!

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

אני רוצה להפנות את תשומת ליבכם הממוקדת לפרסומת הבאה. בסוף המאמר, אם המוח שלכם יזכור ולא יהפוך לגרבר תפוחים, תכתבו לי לגבי מה דעתכם – האם המודעה רלוונטית או לא? אם כן, נמקו מדוע. אם לא, תגידו גם כן למה. יהיה בוחן בסוף החיים השיווקיים שלכם.

שיווק תיירות מרפא בגוגל

יש לי ניסיון ביזמות בדיגיטל. מעל 200 סטודנטים, 250+ מאמרים ברשת, מעל 100 חוות דעת חיוביות, 1000+ עסקים שליוויתי בדרך ועוד. הפואנטה היא לא להאדיר את עצמי, כי עצם זה שאתם קוראים את המאמר הזה, מראה לכם שאני יודע להשתלט על התוצאות האורגניות. מה עושים כשרוצים לשווק תיירות מרפא?

הקימו אתרים ייחודיים לארצות שונות

לפי מה שהגיע לאוזניי, הרבה מכובדים ועשירים (כאן קוראים להם מדי פעם אוליגרכים) עושים את 'הטיול' לישראל כדי לקבל שירותי רפואה נורמליים. כמובן ממה שכתבתי, במזרח אירופה המצב הרבה פחות טוב, כלכלית ורפואית. מסיקים מהכתוב, לדוגמה, ששווה להקים אתר ברוסית לכתוב. אם תוכלו אפילו 'להרחיב את היריעה', אז אולי אוקראינית, רומנית, הונגרית ושפות סלאביות מארצות פחות מתפתחות. סביר להניח שאנשים יחפשו את השירות הזה בגוגל, ואם יגיעו אליכם אז תוכלו לטפל בהם מא' ועד ת'.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

שפרו את הנוכחות האינטרנטית

אולי אחד הדברים הכי חשובים שיש לעשות הוא: כשתקימו אתר ותאפיינו אותו לקהל היעד הרלוונטי, דאגו שהוא ייראה כמו משהו שהם מכירים. אם יש בית חולים במזרח אירופה שהוא נחשב 'מותג', או חברה רפואית מסוימת שנחשבת 'עילוי', כדאי לחקות חלק מהמאפיינים שלה במהלך עיצוב האתר. זה גורם להזדהות, הבנה, והידע מתקבל לאוזניים פתוחות ורגועות.

אם האתר החדש יהיה ללא התאמה לקהל היעד פרפקט, אתם הולכים להוציא הרבה כסף על פרויקט עצום, ולא בטוח שתקבלו את מה שרציתם.

מעבר לאיפיון, דאגו שיהיה מיתוג נפרד לכל אזור גיאוגרפי. אפשר להפעיל מודעות ממומנות (במנועי חיפוש או ברשתות הרלוונטיות) ולבקש מהגולשים להגיע לאתר מותאם לשפה שלהם. מדהים לא? זה חלק ממה שאנחנו עושים בסוכנות שלי. מתאימים באופן מירבי את מה שהגולש מחפש למה שהוא ימצא. זה הופך גם את התוצאות האורגניות למשהו שעולה עם הזמן.

כרטיס תיירות מרפא

הוציאו רישיון סוכן תיירות מרפא

קל להתחרות באנשים אחרים כשעברתם ויש לכם את כל הבירוקרטיה והניירת. להבנתי הלא-מקצועית בעליל, בשביל להתעסק בתחום, צריך רישיון. הוציאו אותו כדי שתוכלו להיכנס לתחום שיכול להיות מגה רווחי. בנוסף, מדובר פה על עיסוק עם אנשים בדרך כלל אמידים מהממוצע, שמבקשים טיפול בישראל. זו הזדמנות עסקית מצוינת, למי שיודע לנצל הזדמנויות.

השתמשו ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש רלוונטיים

אם כבר לקחנו את מזרח אירופה כדוגמה, אינסטגרם, פייסבוק והרשתות החברתיות ה'רגילות' עובדות די חזק שם (במיוחד אם תשאלו את אשתי). מנוע החיפוש המוכר 'לרוסים' כאן הוא Yandex, בנוסף לגוגל. יאנדקס בעיקר פונה לקהל הרוסי היותר מבוגר. גם שם יש לנו ניסיון בפרסום, המערכת שם משתדרגת עם הזמן ויש לה הצעות עבור מפרסמים מתחילים. למי שרוצה לשמוע עוד על התחום הזה, מוזמן לקבוע איתי פגישה דרך הלינק הבא.

לכל ארץ יש רשת חברתית ומנוע חיפוש שמתאים לה, ככה שאחרי שאתם יודעים מי קהל היעד הרלוונטי למתן השירות, כדאי שתהיו נוכחים שמה.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק תיירות מרפא
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

שיווק תיירות מרפא – ייצרו שת"פים

שת"פים נותנים יותר כוח ומעורבות בכל פרסום שתעלו. תיצרו שיתופי פעולה עם בתי חולים בארץ, עם נותני שירות מתחומים מקבילים. תגדילו את רשימת אנשי הקשר שלכם, יכול להיות שתוכלו לייצר ערך שאף אחד לא יכול לתת אותו, ולכן תובילו גם בחיפושים וגם במכירות. 

אם נשארתם עד כאן אז הבנתם שהמודעה ששלחתי בהתחלה לא רלוונטית. זה למה אני מציע את הסוכנות שלי לסייע – הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

עוד מאמרים בנושאי שיווק: