שיווק ממומן

שיווק ממומן | סער ברעם

שיווק ממומן הוא אחד מכלי הפרסום היעילים והמשתלמים שיש לנו כיום, והניסיון שלי בעולם השיווק באינטרנט לימד אותי שהוא יעיל עבור חברות קטנות ובינוניות באותה המידה שהוא אפקטיבי עבור חברות גדולות.
שיווק ממומן מאפשר לכל חברה, בכל סדר גודל, להיחשף ללקוחות חדשים, להגדיל את המודעות למותג ולייצר עוד ועוד הכנסות, כאשר היופי בפרסום ממומן הוא שמשלמים רק על פעולות שמבצעים הלקוחות ולא על עצם הפרסום עצמו או על עצם החשיפה, כפי שקורה באמצעי התקשורת המסורתיים.

שיווק ממומן הוא למעשה מודל פרסום חדש יחסית שהחל עם חדירת האינטרנט לחיינו.
תחילה הוא יושם על ידי חברת גוגל במערכת גוגל אדוורדס המפורסמת (כיום: גוגל אדס) ולאחר מכן הוא אומץ על ידי פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, תוכניות שותפים ועוד חברות. כיום המודל העסקי של שיווק ממומן שולט ברשת וטוב שכך כי במודל זה אנחנו משלמים אך רק אם אנחנו מקבלים משהו – קליקים, לייקים, עוקבים, מעורבות, רכישות או מילוי פרטים אישיים אבל שיווק ממומן טומן בחובו עוד לא מעט יתרונות עבור עסקים.
על אילו יתרונות אני בדיוק מדבר אתם שואלים? אל דאגה, בשורות הבאות אסביר בדיוק למה אני מתכוון.
אז, יאללה, פנו לעצמכם 4 דקות ובואו נתחיל…

יתרון #1 שיווק ממומן מספק תוצאות מיידיות

שיווק ממומן מאפשר לבעלי עסקים לתכנן, ליצור ולהשיק קמפיינים פרסומיים באופן מיידי.
לא צריך להמתין במשך חודשים עד שאתר האינטרנט יגיע לראש תוצאות החיפוש האורגניות.
מרגע שמסיימים את הקמת הקמפיין בגוגל, בפייסבוק, בלינקדאין ובאינסטגרם, יש להמתין מעט לאישור הקמפיין ולאחר האישור הקמפיין באוויר. אישור הקמפיינים יכול לקחת כמה שעות כך שבמקרים רבים אפשר לצאת עם קמפיין פרסומי מהר מאוד ולהיחשף למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים.

יתרון #2 שיווק ממומן מאפשר פילוח וטִרְגּוּט לקהלי יעד מדויקים

מערכות הפרסום הממומנות של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין הן מן המתקדמות והמשוכללות בעולם, ותודות לטכנולוגיות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה מערכות אלו עוזרות לנו למקד את מאמצי הפרסום שלנו לקהלי היעד המדויקים ביותר עבורנו ולקהלים בעלי נכונות גבוהה יותר לרכוש את מה שיש לנו להציע.
מערכות הפרסום של חברות אלו מציעות לנו פילוחים של קהלי יעד לפי תחומי עניין, טווח גילים, ג'נדר, מיקום גיאוגרפי, שפה, התנהגות, תחומי עיסוק ועוד, ולהציג מסרים שיווקיים שונים לקבוצות שונות של קהלי יעד, או כפי שקוראים לזה בשפה המקצועית – טִרְגּוּט (הפניית תוכן פרסונלי לקהלים החולקים מאפיינים מוגדרים).
זה חסכוני מאוד מאחר שזה מאפשר לבעלי עסקים, כמוכם, למקד את מאמצי השיווק שלהם בלידים איכותיים ובלקוחות פוטנציאליים עם מוטיבציה גבוהה לרכוש.
לא מבזבזים כסף על חשיפה מיותרת לקהלים שהסיכוי שירכשו קטן עד אפסי וזה יתרון שקשה למצוא באפיקי שיווק אחרים.

קמפיין ממומן

יתרון #3 ניתן לנתח ולמדוד את הביצועים של שיווק ממומן בזמן אמת

לצד מיידיות ויכולת פילוח, שיווק ממומן מציג עוד יתרון בולט – היכולת לנתח ולמדוד את הביצועים של קמפיינים ממומנים בזמן אמת בכל רגע נתון.
מערכות הפרסום של כל החברות הגדולות כוללות בתוכן בדרך כלל מערכת אנליטית מפוארת ממנה ניתן לקבל תובנות מבוססות נתונים על הביצועים של כל קמפיין וכל מודעה בכל רגע ובזמן אמת.
אפשר לראות במערכות האנליטיות של חברות כמו פייסבוק, לינקדאין וגוגל אילו מודעות מביאות לידים והמרות ואילו מודעות מבזבזות כסף ולעצור אותן.
אפשר לזהות דרך מערכות אלו מהיכן מגיעים הלקוחות שלכם, באיזה שפה הם מדברים, מהם תחומי העניין שלהם, בני כמה הם, מאיזה מין הם, כמה זמן כל לקוח הקדיש לכל פרסום, אילו פעולות ביצע כל לקוח, מה עניין כל לקוח, מה הבריח לקוחות, איזה מסר עבד יותר טוב, כמה קליקים, עוקבים או לייקים הביאה כל מודעה, ועוד ועוד ניתוחים ונתונים חשובים, שלא ניתן לקבל אם מחליטים למשל לפרסם בטלוויזיה, בעיתון או ברדיו.
על סמך נתונים אלו ניתן לשפר את היעילות של כל קמפיין ומודעה בזמן אמת, לא צריך לעסוק בספקולציות ובניחושים או לבזבז כסף על קמפיינים לא יעילים.

נתוני תפוצה וחשיפות

יתרון #4 שיווק ממומן זמין ואפשרי בכל תקציב

בניגוד לאמצעי תקשורת אחרים בהם מחיר השיווק והפרסום נקבע על ידי הגוף המפרסם – הטלוויזיה, העיתון או הרדיו, שיווק ממומן הוא כלי שיכול לשרת נאמנה כל חברה, עסק או ארגון, וזה נכון בין אם מדובר בארגון גדול ועשיר ובין אם מדובר בעסק קטן, אינטימי ומשפחתי.

בשיווק ממומן אתם יכולים לקבוע את גובה התקציב. ניתן להשקיע כמה מאות שקלים בודדים בחודש בקמפיין שיווק ממומן ואפשר להשקיע מאות מיליוני שקלים.
יתרה מכך, אפשר להעלות או להפחית את התקציב בכל רגע, להעלות אותו ביום אחד ולהפחית אותו ביום שלמחרת – זה פשוט וקל וזה יתרון אדיר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.
למעשה קמפיין שיווק ממומן הוא כמו אקורדיון שיכול לגדול ולצמוח עם העסק שלכם או להצטמצם בימים קשים.
במובן הזה, חברות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ולינדקאין נותנת לנו את השליטה בתקציב הקמפיינים ואין Fixed price.

יתרון #5 שיווק ממומן מאפשר שיווק מחדש – רימרקטינג

רימרקטינג או שיווק מחדש הוא דרך נוספת להגיע לקהל היעד שלכם ולשכנע אותם לרכוש. מערכות הפרסום של החברות הגדולות מאפשרות למפרסמים "לרדוף" אחרי לקוחות שכבר היו באינטראקציה עם פרסומי המותג, המוצר או השירות שלכם ולשווק להם שוב ושוב את אותם המסרים או מסרים חדשים.
רימרקטינג הופך את המותג למוכר יותר ומגדיל את הסיכוי שלקוחות ירכשו, רימרקטינג מאפשר להשקיע מאמצי פרסום בלקוחות פוטנציאליים שכבר הראו עניין קודם בפרסומים שלכם והוא מעלה את סיכויי ההמרה באופן משמעותי.
קראו עוד על שיווק מחדש בפייסבוק

פילוח קהלים ממומן

אלו הם רק חלק מהיתרונות הגלומים בשיווק ממומן ויש עוד כמה יתרונות נוספים.
אז אם אתם מעוניינים בתוצאות מיידיות, בקמפיינים פרסומיים יעילים הנחשפים בפני קהלים ממוקדים ובאפיק פרסומי מודולרי שמתאים את עצמו לצרכים הייחודיים שלכם, קמפיינים ממומנים – זה הפתרון האידיאלי עבורכם.

רוצים לדעת עוד על שיווק ממומן? מעוניינים להגדיל את היקף המכירות שלכם דרך שיווק ממומן וזקוקים למומחה? השאירו את הפרטים שלכם ואחזור אליכם בהקדם עם מידע נוסף בנושא.

מדריכי שיווק ממומן נוספים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן