תפריט

קידום בפייסבוק: להזמין את כל החברים לדף העסקי

כולם עובדים קשה ומזמינים אחד-אחד את כל החברים שלהם בפייסבוק. אז יש רובוט שעושה את זה בשבילך (רק במחשב). הרובוט הזה נקרא "Facebook Invite All", כשהוא זמין גם לכרום ולפיירפוקס.

להזמין את כל החברים לדף העסקי עבורו משמעותית קל מלעבור אחד-אחד. עוד לא עברתם מהאקספלורר? אז בעיה שלכם. התוסף לכרום נמצא כאן:

אז איך עושים את זה? מדריך פייסבוק קצר:

1. תוסיפו את התוסף בדפדפן הכרום שלכם.

2. התקנתם? עכשיו תצאו ותכנסו מהכרום.

3. נכנסתם ויצאתם? לדף העסקי שלכם בפייסבוק ולחצו על "Invite your friends to like this Page" תחת Community – כאשר באנגלית תמצאו אותו בצד ימין ובעברית תמצאו אותו בצד שמאל תחת "הזמן חברים לאהוב את הדף".

4. הקלק על סימון ה ✔ שנמצא אצלכם בדפדפן.

להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה הישנה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה הישנה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה הישנה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה הישנה

מתקשים?

מקישים על לחצן התכלת ואז עולה המסך הנוכחי.

לאחר מכן מקישים על הריבוע האדום ו… הולכים לעשות לעצמכם קפה. תנו לו לעבוד.

עדכון: פייסבוק נותנים לנו רק חלק מהרשימה ומסמנים ב-V אתה האנשים שתרצו לשלוח להם הזמנה. מחדל קשה לנו, אבל אפשר להתייחס לזה קצת אחרת. אם המדריך עדיין עובד עבורכם, אני ממליץ לא להזמין את כולם בבת אחת, אלא לעבור חלק-חלק.

המסך שתראו נכון להיום (23.3.18) הוא כזה:

להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה החדשה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה החדשה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה החדשה
להזמין את כל החברים לדף העסקי, התצוגה החדשה

שימו לב: יש לכם את האופציה להזמין את כל החברים לדף העסקי. אבל, וזה אבל גדול, יש גם את האופצייה להוסיף להם הקדשה אישית, ועל זה אשים דגש. אני ממליץ בחום גדול לסמן את הצ'קבוקס למטה של "שלח גם הזמנה דרך המסנג'ר", ושם לנסח הודעה שונה לגברים ולנשים.

זה יפגע בול בקהל היעד, אנשים ירצו יותר לפרגן לכם כי הם קיבלו הקדשה אישית במיוחד מכם, ואתם תרוויחו יותר עוקבים מבסוטים שיקראו את התכנים שלכם.

מתחילים הכי מהר ולאט לאט מגבירים. הכי חשוב, בהודעה הזו, היא לכתוב את ההנעה לפעולה בבירור ובאופן יחסית נעים לגולש. בלי ציווי, בלי "אם בא לך", אבל "אני מזמין אותך לקחת חלק ולפרגן לי עם הדף של העסק שלי".

שימו לב, אפילו לא התאמצתי – והמשפט הזה הוא יוניסקס ויכול לשמש את שני המינים.

בום באם תירס חם, אני מתראיין בנושא שיווק בפייסבוק – מוזמנים לצפות בלחיצה כאן

יש לך שאלה? התגובות מחכות לך למטה (: יש לך שאלה? התגובות מחכות לך למטה (:

 

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

פרסום באינסטגרם
סער ברעם

כתיבת פוסטים ומודעות

לעיתים אנו מתקשים עם כתיבת פוסטים ומודעות בחשבונות שלנו ברשתות החברתיות ובאתרים שפתחנו. הנה כמה שלבים שאנחנו צריכים לעבור בקשר לשיפור החשיבה השיווקית שלנו, בשביל שנוכל לכתוב בצורה יותר עניינית ולבסוף, בצורה שתייצר לנו עוד עבודה.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קידום דף עסקי בפייסבוק

פתחתם דף עסקי בהצלחה ועכשיו אתם מחפשים מה השלב הבא? עליי - תנו לי לחסוך לכם זמן, כסף ותסכול מיותר. לא חבל לפספס את ההזדמנות?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

מדריך פייסבוק
סער ברעם

פונטים בפייסבוק – הפופולאריים ביותר

פונטים, פונטים פונטים. איזה נעים איתם כשהם מציגים בדיוק את האתר ומעצב בחר אותם בפינצטה, ואיזה קשה זה לבחור אותם. פונטים בפייסבוק מומלצים שאנחנו משתמשים בהם בעיצובים ובעבודה עם הלקוחות שלנו בפייסבוק

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן