תפריט

קמפיין פייסבוק שמשפיע על הקידום האורגני

אז איך נותנים דחיפת קידום אורגני באמצעות קמפיין פייסבוק לאתר שלכם? עניתי עם פיתרון שיווקי אחד שיכול לאפשר לכם קידום אורגני בלי להשתגע

האתרים 'הרציניים' משתמשים בהמון תנועה כדי לבסס את הרלוונטיות שלהם תמיד. אתם תוכלו לראות מאמרים מוואלה ומ-YNET בכל מקום, ככה גם כלכליסט, דה-מרקר וכל אתרי החדשות שפוקדים אותם מאות אלפי משתמשים ביום אם לא יותר. אז אני המצאתי שיטה שאיתה אפשר להגדיל את נפח הגולשים באופן מדהים עם קמפיין פייסבוק.

קמפיין פייסבוק
קמפיין פייסבוק מוצלח

אז מה עושים?

1. פותחים קמפיין פייסבוק ממומן עם הרבה לינקים

אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה לבד – כדאי שתתייעצו עם מקצוען. אבל אם באתם לשמוע תיאוריה, מוזמנים לראות מה עשיתי לקמפיין הזה. יצרתי המון מאמרים בסגנון קליק בייט לאתר והתוצאה הסופית הייתה מעל 15,000 קליקים לאתר בתוך כמה חודשים בודדים. התקציב שלנו לחודש היה 450 ש"ח בלבד. מהר מאוד התייצבנו בעמוד הראשון במקומות הראשונים במונח תחרותי מאוד, כמעט ללא קידום אורגני.

2. לוודא שכל הלינקים בקמפיין מובילים למאמרים איכותיים

עם כל הכבוד לקמפיין שמנוהל ביד רמה, המטרה היא שהוא באמת יוביל למשהו שמעניין את הקורא. לאחרונה ניסיתי את אאוטבריין והוא נתן לי תנועה שלא הובילה להשארת פרטים. מה קרה? נשארתי במקום מבחינת קידום אורגני. מה עושים הלאה – מוודאים שהתנועה מהקמפיין בפייסבוק הובילה לזמן שהות ארוך באתר. מה זה ארוך? אם הצלחתם לעבור את הדקה, התוכן עניין את הקורא. הקורא לא עבר לעמודים אחרים? אחלה הזדמנות לראות איך אפשר לשפר את חווית המשתמש באתר.

תנסו גם לבדוק את המדריך הבא כשאתם מפנים לאתר שלכם >>

3. בדיקת איכות עם גוגל אנליטיקס

 קמפיין פייסבוק מוביל לאתר- ואם הצלחתם לראות שהאנשים אכן מגיעים לאתר ונשארים שם – ראו אילו הצעות אתם יכולים לעזור להם לקיים באמצעות הממשקים. פופ אפ למאמר הבא בסיום המאמר הנוכחי? אפשר לנסות. תמיד להכניס את "אולי מעניין אותך…" בסוף מאמרים. הכנסת אופציות לרשימת דיוור. יש אין סוף אופציות. בשביל לקיים את הדברים האלה, אני ממליץ לבדוק את Poptin של תומר אהרון, או לשאול את אייל פור בקשר להתקנה מלאה בעניין הזה.
 
בכל מקרה, לייעוץ בעניין,
תשאירו תגובה ואחזור אליכם בהקדם.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

ניהול קבוצות בפייסבוק
פרסום בקבוצות בפייסבוק
סער ברעם

לבזר סמכויות כמודל לניהול איכותי

אז אחרי שקראתם את המדריכים הקודמים על פרסום בקבוצות בפייסבוק, העשרתם את עצמכם בידע חיוני, עדיין יש לכם 0 חוויה בשטח ואימון עצמי. אז גם את זה עשיתי בשבילכם, וניתחתי ניהול מנגנון שיווקי בקבוצות זכרונות ילדות בחיפה של אוהד רומנו (לכאורה)

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן