תפריט

פתיחת קבוצה בפייסבוק

בשביל ליצור קשר יותר אדוק עם הקהל אנחנו צריכים להבין כמה דברים על פתיחת קבוצה בפייסבוק. בנוסף לכך, אנחנו צריכים להבין על פי איזה עקרונות אנחנו הולכים כשאנחנו מנסים להפוך את הקבוצה לויראלית. הנה כמה דגשים שיעזרו לכם לפתוח קבוצה חזקה בפייסבוק.

איך יוצרים קבוצה איכותית בפייסבוק?

הראשון הוא בחירת מילות מפתח. אפשר לבדוק מהן המילות המפתח הרלוונטיות – תבחרו אותן בתבונה. קשורות, מחופשות הרבה ובלי הרבה תחרות מאנשים אחרים. יש לנו מאמר המדבר על הדברים האלה בצורה מאוד פשוטה. מאוד קל למצוא את מי שרלוונטי לקבוצה, והרבה מאוד אנשים ייכנסו לבד לקבוצה מבלי שנצטרך לצרף אותם.

להיות פעיל בקבוצות אחרות הקשות לעניין

מיד לאחר שבחרנו את מילת המפתח הנכונה – כדאי להיות לכתוב תגובות ולהעלות פוסטים שלכם לקבוצות האלה. ברגע שתהיו דמות ידועה, יעקבו אחריכם. אם יעקבו אחריכם, יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה. אם יראו שאתם פותחים קבוצה חדשה, הם ירצו להיות חלק ממנה.

לצרף את כל האנשים הרלוונטים עם יחס אישי

צירוף אנשים לקבוצה זה שלב שנשמע די פשוט, אבל עדיין צריך להדגיש כמה דברים. כדאי לשלוח לאנשים הודעה פרטית המפרטת קודם את הסיבה לצירופם לפני שאתם מצרפים אותם לקבוצה. כדאי לצרף אנשים רלוונטים ולא את כל רשימת החברים שלכם. אם תצרפו את כולם זה יהפוך את הקבוצה שלכם ללא מעניינת, והיא תפסיק להיות רלוונטית. בנוסף לכך, כדאי לקחת את האנשים שהגיבו לאחרונה כדי לחזק את עניין הרלוונטיות.

פייסבוק לא אוהב כמה דברים. אם אתם מצרפים בקבלנות, הוא לא יאהב את זה. הוא יוריד אתכם מהלוונטיות.

לא לקשר את זה בהתחלה לדף העסקי

הייתי מעלה את התמונה הנכונה ב-Cover או מחבר את העסק שלי איתה. זה יוביל לחוסר רצון מצד הגולשים שלא אוהבים שיש אינטרס עסקי לדף. בנוסף לכך, זה מוריד בחשיפה של הקבוצה עצמה. זה הופך אותה לקבוצה עסקית וייתכן שיהיה לה פחות חשיפה. כדאי לשלב בין הקבוצה לדף העסקי רק בשלב יותר מאוחר, כשהקבוצה שלכם יותר ויראלית.

מילוי פרטים

כדאי למלא תיאור ואת כל הפרטים שניתן על הקבוצה מבלי לחבר אותה לדף העסקי שלכם. זה עוזר לקדם את הקבוצה הלאה – פייסבוק מקדם אתכם ככל שתיתנו לו יותר פרטים.

פוסטים

  1. לעורר דיון – לשאול לדעתם של הגולשים. הרבה מלל אותנטי מקדם אותנו יותר.
  2. העלאת תוכן איכותי שמעניין את הקוראים. כדאי לברר בכתיבת פוסטים ומאמרים שיווקיים. זה בא באמצעות טיפים, עזרים חזותיים, סקרים, סיפורים מעניינים.

סיכום

עכשיו כשאנחנו יודעים איך לפתוח קבוצה איכותית, נוכל לשלב יותר בקלות ערך ותוכן. המטרה היא ליצור קהילה – נסו לגרום להם להכיר בין אחד לשני ולא רק אתכם. זה יוריד ממכם הרבה מאוד עומס חברתי ממכם. הקהילה הזאת בסופו של דבר, תבוא לטובתכם ולטוב העסק שלכם.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

קידום ממומן בפייסבוק: מה לעשות כשפייסבוק לא ממצה את התקציב?

גם פייסבוק לא מושלמים, ואפילו רחוק מזה: קידום ממומן בפייסבוק הוא מבוא לבעיות וטעויות. כשאנחנו מוציאים לדרך קידום, לעתים הוא לא עובד כמו שצריך ומנהל המודעות של פייסבוק לא ממצה את התקציב.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן