עיצוב אתרים בפתח תקווה

עיצוב אתרים בפתח תקווה | סער ברעם

בשנת 2021 אתר אינטרנט הוא מונח שמכיל בתוכו סוגים שונים ורבים של אתרים, כל אחד עם מטרה שונה לגמרי.
כך, למשל, אתרי אינטרנט שהם חנות מיועדים לספק חוויית קנייה מהירה, יעילה ורווחית;
אתר אינטרנט תדמיתי נועד להציג מותג בצורה מקצועית ומרשימה ולספק מידע על כל מה שהמותג מציע וכן דרכים ליצירת קשר עם האנשים שמאחורי המותג; אתר אינטרנט שהוא פורטפוליו נועד להציג טקסטים, תמונות או סרטונים שהמותג מעוניין להציג; אתרי אינטרנט של מאמרים ודיונים מיועדים להציג מידע ו/או חדשות בנושא מסוימים, וכך הלאה.
המשותף לכל האתרים שציינו ולכל סוגי האתרים האחרים שלא ציינו כיוון שהרשימה כל כך ארוכה (: הוא שכולם צריכים להיות מעוצבים בצורה נוחה מצד אחד ומרשימה מצד שני כדי לגרום לגולשים באתר לרצות לחזור אליו,
בין אם כדי לבצע רכישה, לקרוא מידע, או לצפות במדיה שעולה בה.
במאמר הנוכחי אשתף אתכם מכמה מהטיפים החשובים ביותר לעיצוב אתרים בפתח תקווה, וכמה דוגמאות אותנטיות חזקות כמיטב המסורת.

כמה העיצוב של אתר משמעותי להצלחה שלו?

אני אתן למספרים לענות על התשובה הזו במקומי:
אתחיל מכך ש- 75% מהגולשים מדווחים שהם מחליטים אם מותג הוא אמין או לא על בסיס עיצוב האתר של המותג בלבד,
אמשיך עם 88% מהגולשים שמספרים שהם לא ירצו לחזור לאתר בו חוויית הגלישה לא היתה טובה, ואוסיף את 94% מהתלונות על אתרי אינטרנט שנוגעות לעיצוב האתרים.
אז עיצוב סופר משמעותי להצלחה של אתר.
חשוב להדגיש, שבעיצוב אתרים בפתח תקווה או בכל עיר אחר בארץ, אני לא מתכוון רק לכמה הוא יפה, כמה הצבעים בו אטרקטיביים או אפילו כמה התמונות בו איכותיות.
עיצוב אתרים הוא מונח רחב יותר שמדבר על החלטות כמו בכמה אזורים להשתמש בכל עמוד, איפה ימוקמו הכפתורים השונים, מה אורך הפסקאות, איך ייראה התפריט באתר ועוד. עכשיו זה יותר הגיוני אולי כשאומר לכם שעיצוב האתר משפיע והרבה פעמים מגדיר את חוויית המשתמש.

עיצוב אתרים בפתח תקווה – איך מעצבים אתר מצליח?

אז אחרי שהפנמנו את החשיבות של עיצוב האתר שלכם, אני רוצה לפרוש בפניכם את 5 הטיפים החשובים ביותר בעיניי לעיצוב אתר יעיל, מרשים ויפה.

טיפ מס' 1: שפת המותג

אתר מרשים משתמש בשפת המותג ובלוגו של המותג. כשעושים זאת, הצבעים המדויקים, הצורות והפונטים שמרכיבים את האתר מייצרים חוויה אחידה וחיובית. על ידי כך אתם בונים תדמית מרשימה, אמינה ומקצועית בעיני הגולש.
ומה אם אין לכם שפת מותג ואולי אפילו לוגו? שאלה מעולה. במקרה כזה, אני ממליץ בחום לקחת צעד אחד חשוב לפני שאתם ניגשים לבנות את האתר, והוא תהליך מיתוג. תהליך זה יגדיר את זהות העסק או החברה שלכם ובסופו יהיה לכם לוגו וקו עיצובי כולל צבעים ופונטים שמאפיינים את המותג שלכם ומופיעים בכל מקום בו יש אינטראקציה בין המותג שלכם לבין לקוחות קיימים או פוטנציאליים.
בחרתי להביא כדוגמא את האתר מעורר ההשראה של iTalent, המעוצב באופן אחיד, כאשר הפונטים, הצבעים והגריד מייצרים חווית משתמש אמינה ומקצועית:

עיצוב אתרים לדוגמא 1

טיפ מס' 2: אתר ברוחב מלא

אחד הדברים החשובים שאני רואה מעצבים מתעלמים ממנו הוא לשמור על טור אמצעי קבוע. עם מסכי דסקטופ רחבים מאוד כפי שיש לנו היום ועם המגמה שכמה שיותר רחב כך יותר מרשים, אני ממליץ בחום למתוח את האתר שלכם לכל הרוחב, בין אם מדובר בתמונות, רקע או אזורים. רוחב מלא יאפשר לכם ליצור אתר מרשים כמו שאתם רוצים ומחפשים ליצור.
יתרונות נוספים לאתר ברוחב מלא הם האפשרויות הרבות שהוא פותח לעיצוב יצירתי, חדשני וידידותי, לא פחות מהאתרים המרשימים והיפים ביותר בשוק כיום.

האתר של Roychocolate מעוצב בצורה רחבה וחדשנית:

עיצוב אתרים לדוגמא 2

טיפ מס' 3: אל תתפשרו על איכות התמונות

במיוחד בדף הבית ומסך הפתיחה, אבל לא רק, השתמשו בתמונות איכותיות – ברמת הצילום והעריכה וברמת הרזולוציה.
אני ממליץ מאוד להשתמש בתמונות שצולמו על ידי צלם מקצועי או שרכשתם ממאגר תמונות ולהימנע מתמונות שצולמו במצלמת טלפון. מדוע? בגלל שגולשים שמים לב קודם כל לתמונות באתר ורק לאתר מכן לטקסט, כפתורים וכל אלמנט אחר. לכן איכות ורלוונטיות התמונות באתר שלכם הן קריטיות לרושם מקצועי ואמין ולהשארת הגולשים באתר שלכם.

טיפ מס' 4: מעט יותר יותר טוב

יש לכם הרבה מאוד לספר ולומר? מעולה. אבל באתר – תתאפקו, כי מעט זה יותר ומעט יותר זה יותר טוב.
במיוחד בדף הבית ובמסך הפתיחה בהם אתם מייצרים את הרושם הראשוני בקרב הגולשים שלכם, השתמשו בכמה שפחות טקסט, אלמנטים ונתונים טכניים. השתמשו בכותרות קצרות, טקסט מינימלי והרבה הנעה לפעולה.
את מה שיש לכם להגיד ולספר על המותג שלכם, על למה אתם הטובים ביותר ועל הסיפור הייחודי שלי – פרטו בדף אודות, שירותים או דפים פנימיים אחרים באתר בהם המטרה היא לספק מידע ופחות לספק רושם ראשוני.

טיפ מס' 5: אנימציה, בסטייל

אפקטים כמו אנימציה ופראלקס הם בהחלט תופסים את תשומת לב הגולש ומייצרי רושם רציניים, אבל חשוב להשתמש בהם בצורה אלגנטית ועדינה כחלק מעיצוב אתרים בפתח תקווה.
יותר מדי מהם יכול ליצור תחושה מעיקה של עומס ומאמץ יתר, ההיפך הגמור מהתדמית שאתם רוצים לייצר. השתמשו בהם במקומות באתר בהם הגולש לא צריך למקד את תשומת הלב שלו לפסקת טקסט או לאלמנט אחר בדף.
האתר המדהים של שיר שיעור, ממחיש את החוויה באמצעות אנימציה, ובדיוק במינון הנכון:

עיצוב אתרים לדוגמא 3

אז לסיכום, מה היה לנו?

עיצוב אתר מרשים מספק תועלת אדירה ויכול למקסם את הפוטנציאל הדיגיטלי והתוצאות שתקבלו מהאתר שלכם. יותר פניות, יותר רכישות, יותר תנועה ויותר רווח.
רוצים עיצוב אתר מרשים למותג שלכם? צרו עמי קשר דרך האתר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

קראו גם את המאמרים הבאים:

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן