תפריט

חוות דעת על לשון הרע בפייסבוק

פרטים שחייבים לבדוק, להבין ולברר בקשר לתביעת לשון הרע בפייסבוק

תביעת לשון הרע תביעת דיבה בפייסבוק

שלושה דברים נדרשים להוכחת לשון הרע בפייסבוק:

1. הוכחה ממשית למה שקרה

מרשך רוצה להוכיח שהוסב לו נזק. הדבר הראשון הוא לתעד את מה שקרה. פייסבוק מאוד דינמי, ופוסטים יכולים להימחק ע"י הצד הנגדי. במקרה ואין הוכחה מובהקת, בית המשפט לא יקבל את הטענה במלואה.

כדי לבסס את הטענה של מרשך, החוכמה היא גם להראות את חומרת המקרה, ולא רק קיומו. מהיכן נעשה הפרסום, כמה תפוצה יש לאותו תוכן שפורסם  ועוד.

2. קישור בין צדדי התביעה

ברוב תביעות הרציניות בעניין לשון הרע בפייסבוק, מדובר בסכסוכים עסקיים.

במידה והצד הנגדי מכחיש קשר למקרה, אפשר להוכיח את טיב הקשר ולבסס אותו על אינטראקציה דיגיטלית באופן שיבטל את טענתו כליל.

במידה והצד הנגדי טוען כי אמר אמת במקרה, אפשר להוכיח את הפער בין האמת שהציג לאמת בפועל.

3. אימות בין חשבונות

יש מגוון חשבונות שמשרתים את האדם הפשוט בכל יום. ווטסאפ, גוגל, פייסבוק ומה לא. כדי להשתמש בתימוכין לכל פלטפורמה, נדרש להעזר באיש מקצוע שידע לאתר את הקשר בין החשבונות- כדי לזהות ולאמת את הפרטים של הצדדים בתביעה ולתת חוות דעת שלא משתמעת לשתי פנים.

לפרטים וייעוץ בנושא לשון הרע בפייסבוק

מה אעשה עבורך?

הדבר הראשון שאעשה הוא לחקור. ללמוד את התובע, הנתבע, את הקשר ביניהם ואת העילה האפשרית לתביעת דיבה או ללשון הרע. הכל נעשה בשיתוף פעולה או לחילופין בעזרתו של בית המשפט. בדרך הזו אוכל להוכיח את התקשורת בין התובע לנתבע, להבין מי נגד מי, ולעשות סדר לך כעו"ד ולשופט בבית המשפט עצמו עם חוות דעת מפורטת, מעודכנת ופשוטה לקריאה ולהבנה.

כיצד חוות הדעת תחזק את טענתו של מרשך?

המומחיות שלי זה פייסבוק. אני מכיר את החומר לעומק ולרוחב ומנוסה בכל תשתיות האינטרנט. אני יודע לחפש במקומות שאף אחד לא חושב עליהם. בסיום כתיבת חוות הדעת אני מכסה את כל הרזולוציות הכי קטנות, כך שלא יוותר אף ספק או דופי בטענות במהלך התביעה. מעבר לכך, במידה ויידרש את נוכחותי בבית המשפט, אני מנוסה בהופעות בבית המשפט ויודע כיצד להציג את חוות הדעת בצורה מקצועית ומהודקת.

חשוב לי לתת מענה גם לשאלות של הדיוטות

במהלך קבלת חוות דעת בתהליך כזה, עולות לא מעט שאלות. חלק מהשירות שלי הוא להיות זמין, לענות לשאלותיך, להרחיב ולהעמיק בהן במידת הצורך. לכל השאלות אענה במקצועיות וברצינות. תביעת דיבה ולשון הרע הוא לא דבר שניתן להקל ראש בו, ובשל השלכותיו החמורות חשוב לי לספק מענה מקצועי, מדויק ובהיר.

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

דילוג לתוכן