קידום אורגני בסיסי: טיפים קלים ולא מסורבלים

קידום אורגני טיפים
התמקדתי באתר הופס אליו אני כותב באופן קבוע, וזאת כדי לעזור להם להעלות את האתר המשובח הזה לרמה הבאה בעזרת קידום אורגני. אפשר להסתכל ולראות את הממצאים בעצמכם:

התוכנית שלנו היא להתבסס עם קידום אורגני איכותי וחזק במילות מפתח איכותיות ובלי הרבה תחרות, כלומר:

להעלות כתבות על שחקנים שמקבלים פחות קרדיט באתרים אחרים, להעלות מאמרים מעמיקים על קבוצות,
להכנס לעובי הקורה ולחקור את הרשת עד מציאת הבינגו הגדול.
 
יש לנו 2 עקרונות עיקריים, הדוגמאות בסוגריים:
1. חוויית משתמש (איך זה נראה בעין, קלילות התנועה באתר, מהירות עלייה, נוחות גישה)

2. תוכן (מעניין, קריא, בעל ערך, עם סרטונים, תמונות ולינקים חיצוניים)

 
אני בעיקר כאן כדי לדבר איתכם על התוכן, בעוד שלגבי חווית משתמש אני משוחח בעיקר עם רועי.
אז כמה טיפים חשובים לגבי תוכן:
 
1. חשבו מהי מילת המפתח העיקרית במאמר וחזרו עליה מספר פעמים. 
בין אם המילה היא בוסטון סלטיקס, מייקל ג'ורדן או קווין לוני.
 
2. השתמשו בכותרות – H1, H2, H3 ועוד
זה עוזר לגוגל להבין את ההיררכיה של המאמר. בעוד שככל שהמספר עולה ככה החשיבות נמוכה יותר.
כמובן, כמעט בכל כותרת כזו – הכניסו את מילת המפתח שלכם.
העדיפות היא להכניס את מילות המפתח בכותרות בעלות חשיבות גבוהה יותר.
 
3. כתבו לפחות 300 מילים, כדי שלמאמר יהיה נפח ובשר.
 
4. וודאו שאתם מכניסים סרטונים קשורים – עדיף גם עם מילות המפתח שבחרתם.
 
5. אם הכנסתם תמונות למאמר, תכתבו בשם ובתיאור התמונות את מילת המפתח של המאמר.
לצורך העניין: סטטיסטיקה של דוויט הווארד.
כמה סייגים:
* יכול להיות שנכנסתי לעובי הקורה מהר מדי כי קידום אורגני יחסית ברור לי.
* אל תשכחו, SEO זה מקצוע. אני רק נתתי לכם טעימה והשתדלתי להיות ענייני ככל האפשר. בקרוב יהיו לי עוד טיפים לתת לכם.
* הטיפים האלה ניתנים באהבה ואני לא מצפה לשום דבר בתמורה להם. רק תשימו לב שהם לא מגיעים אל המתחרים שלנו.
* אותם טיפים תקפים גם לסרטונים ביוטיוב, בעיקר 1, 3 ו-4 – כאשר 4 הוא בעיקר לינקים קשורים ולא סרטונים קשורים.

* אם יש לכם שאלות, אני זמין – כתבו תגובה ואענה ברגע שאוכל.

לעוד תכנים בנושא, תבדקו את מדריכי שיווק דיגיטלי אצלי באתר

שיהיה בהצלחה,

סער

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן