קידום אתרים לעסקים: העקרונות הראשונים להפוך להיות מס' 1 בגוגל!

קידום אתרים לעסקים: העקרונות הראשונים להפוך להיות מס' 1 בגוגל!
כשאנחנו רוצים להיות ראשונים בגוגל, אנחנו צריכים לעבוד על כמה עקרונות באתר שלנו כדי שירצו להיכנס אליו. אנחנו גם רוצים שאחרי שנגיע למקום ראשון בגוגל במילת מפתח ספיציפית, נישאר שם. הנה עקרונות ראשונים להפוך להיות מס' 1 בגוגל כחלק מתהליך של קידום אתרים לעסקים.

למה אנחנו צריכים לדאוג בשביל שנוכל להפוך להיות מספר 1 בגוגל?

אנחנו צריכים לדאוג שהמשתמש שלנו ירצה להישאר באתר ולנווט בתוכו. אפשר להשיג את זה באמצעות פרסום תוכן שכתוב בצורה איכותית ורלוונטית.

איכותית – צורת כתיבה בה המשתמש ירצה להמשיך לקרוא. זה עניין של סגנון כתיבה – כדאי לכתוב בצורה זורמת ומסודרת כדי שהגולש ירצה להישאר ולעיין בתוכן שפרסתם בבלוג. אם מדובר בחנות אינטרנטית, כדאי שהמוצרים יהיו איכותיים עם תיאור מדויק שלהם. זה צריך להיות כתוב בצורה עניינית, שמובילה אותנו לעקרון הבא.

רלוונטית – אחת המטרות המרכזיות בכתיבת תוכן לאתר היא מילות המפתח. התוכן צריך להתאים למילות המפתח בהן משתמשים בשביל לחפש אתכם וכמובן שכל העסק שלכם צריך להיות רלוונטי למילות המפתח שמחפשים אתכם בהם. אם אתם מוכרים ציוד חשמל, תדאגו שהמילה הזאת תופיע באתר. יש כלים מסוימים בהם ניתן להיעזר בשביל לדעת מהן מילות המפתח הרלוונטיות או המתקשרות לאתר שלכם. השימוש הנכון במילות המפתח חייב להיות בהקשר נכון של תוכן איכותי, שימוש נכון תחבירית ורלוונטי.

חוויות משתמש בגוגל

התוכן שלנו יכול להיות איכותי מאוד והרבה מאוד אנשים ירצו לקרוא אותו ולהשתמש באתר אבל יש היבטים נוספים המתקשרים לחווית המשתמש שלנו בגוגל. יש שניים מרכזיים המשפיעים אחד על השנייה – נוחות גלישה באתר ומהירות העלאת התוכן.

נוחות גלישה באתר – אנחנו צריכים לדאוג שהאתר שלנו יראה טוב. צריך עיצוב נקי שנראה טוב וכפתורים נגישים וברורים שבאמצעותם ניתן להגיע למקומות מרכזיים באתר ללא בעיה. זה קשור לתפריטים ששמים בתוך האתר ולקישורים הפנימיים למאמרים אחרים אשר רלוונטיים למאמר עצמו.

מהירות עליית התוכן – האתר צריך לעלות מהר, במיוחד במובייל. אנשים לא אוהבים לחכות יותר מידי לאתר שיעלה ויעברו הלאה אם האתר שלכם איטי. אם האתר שלכם איטי מידי ייתכן שתצא הודעת שגיאה שלא תאפשר לאנשים להיכנס אליו בכלל. זה יותר משמעותי במובייל בגלל שהרוב המוחלט של האנשים נכנסים לאתרים דרך הפלאפון האישי שלהם מאשר דרך מחשב.

מה הגולש צריך לעשות באתר שלי בשביל שאהיה מספר 1 בגוגל?

  • אקטיביות בעמוד עצמו – אנשים משאירים תגובות, חולקים את התוכן ברשתות אחרות ומפיצים לחברים. זה התוצר האולטימטיבי בשביל לקדם את האתר שלנו.
  • נשארו הרבה זמן – גוגל מודד זמן הישארות של אנשים בדף מסוים ומקדם אתרים שיש להם זמן הישארות גבוהה.
  • לא עברו לעמוד שאחריו – אם אנשים עברו לעמוד שאחריכם בחיפוש, זה יקדם את האתרים שלהם. תזכרו שגוגל מאוד תחרותי והמטרה שלכם היא שהאתר שלכם יהיה לפניהם. לפני שאתם מפרסמים תוכן באתר שלכם, בררו ותראו מה המתחרים שלכם עושים כדי שתוכלו לעקוף אותם ביתר קלות.

קידום אתרים לעסקים: עקרונות בקצרה

תוכן איכותי ורלוונטי, חווית משתמש (נוחות גלישה באתר), אקטיביות בעמור ובאתר, הישארות גבוהה באתר עם אתר יותר טוב מהמתחרים שלו. אלו הדברים שיביאו אתכם למקום ראשון בגוגל. צריך לקחת בחשבון שבשביל להפוך להיות מספר 1 בגוגל צריך גם זמן; גוגל מעדיף אתרים שנמצאים יותר זמן ברשת. אם יש לכם שאלות או אתם רוצים עוד עקרונות להפוך להיות מס' 1 בגוגל, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן