fbpx

שיווק מלון

שיווק מלון | סער ברעם

האתגרים שבשיווק מלונות. למצוא את קהל היעד, להבין שהוא רווחי ומתכוון לקנות ומחפש אתכם, ואז לגבור על המתחרים שלכם באותה נישה. לא קל. ובכן, יכול להיות שזה קל יותר ממה שאתם חושבים. אני מלווה אתכם בתהליך עם כמה טיפים:

מתחילים עם מערכת CRM רצינית ומתממשקת להזמנות – חובה!

אין ספק שמערכת CRM, גם אם מי שעבדנו איתו לא הזמין ישירות, עוזרת מהותית להגדלת העסקאות. אנשים לא בטוחים? יכולים לסגור יותר דברים? להציע להם גם ספא, אטרקציות נוספות? הכל נעשה עם מערכת מאופיינת וטובה. מהרגע שיש לכם את אמצעי ההתקשרות של הלקוח הפוטנציאלי, עשו הכל בשביל להמיר אותו למכירה. לא יצא? דאגו שהוא יפנה אליכם לקוחות!

מערכת ניהול לקוחות טובה, שמצליחה לייצר כמה תהליכי מכירה שעובדים היטב עם הלקוחות, תייצר לכם המון כסף בטווח הקצר והארוך. בואו ניקח דוגמה:

לקוח הגיע מדף הספא והשאיר פרטים -> הגיע לדף תודה שבו מוסברים לו טיפולי הספא + מבצע מיוחד לספא שנשלח לו ב-SMS שתקף ל-48 שעות -> מייל בתום המבצע שאם רכש – מעולה! תכיר עוד כמה דברים שיש לנו להציע לך \ אם לא – מה נוכל לעשות עוד עבורך?

זה רק דוגמה אחת לדברים שאפשר לעשות היום, ורובם אוטומטיים.

פאנל מוצלח לשיווק מלון, אילוסטרציה

אתר תדמיתי מוכוון מכירות

אם יש לכם אתר כזה, תדאגו שהוא יהיה בבעלותכם המלאה. גישה לממשק ניהול כתובת האינטרנט שלכם היא בגדר חובה. מדוע? במקרה ומחר בבוקר בונה האתרים שלכם פורש מהמקצוע, ומעביר את העסק שלו לחברה אחרת, אתם נופלים בין היכסאות, ויכול להיות שהאתר שלכם נופל גם הוא.

כמה המלצות לגבי אתרים, שיסדרו לכם את הראש:

א. שמרו על קו עיצובי אחיד בכל האתר, ודאגו לאפיין, לעצב ולבנות את האתר כולו מראש. זה אומר עבודת ישיבה ותכנון, אבל בסופו של דבר צריך לצאת אתר שמלקקים ממנו את האצבעות. ולא, לא מקבלים אתר כזה ב-1,500 ש"ח.
ב. כל ההרשאות בסמכותכם: ניהול ועריכה, קודי מעקב (פיקסל פייסבוק, גוגל תג מנג'ר וכד').
ג. דגש על מילות מפתח והתאמה ל-SEO.
ד. דאגו שיהיה Google My Business מתוחזק.
ה. שימו תזכורת פעם בחודש להעיף מבט של 15 דקות באתר של המלון. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לכל סוכנות (כולל אותי), יש לסוכנות רמת מחויבות קטנה יותר למלון מהבעלים שלו.

חווית שירות מדהימה

שיווק לא רק מורכב משיווק דיגיטלי ומתהליכי מכירות בדיגיטל. הוא גם מורכב מאנשים. דאגו שהעובדים יהיו מרוצים ויחייכו ללקוחות. דאגו שהכל נעשה באדיבות. תנו מעל ומעבר. קצרו את זמני ההמתנה, זמני השירות כדי שנופש יהנה כמה שיותר מזמן השהות במלון שלכם. תנו פינוק קטן, שאף אחד לא חשב עליו לפני זה. אפילו יין מהסדרות הזולות-בינוניות + מקרונים לפי כמות האורחים כבר יעשו טוב.

אני תמיד מדגיש שמדובר ב-5 החושים:

א. מישוש – באים למלון בשביל חוויה קצת אחרת. דאגו שהמצעים יהיו רכים ועדינים (אלא אם הלקוח ביקש אחרת), המגבות נעימות וחמות כשהם מתקלחים מהדרך הארוכה למלון, וכל הקשור בזה.
ב. ריח – קל לייצר ריח טוב בחדר במלון. מי שקורא את המאמר הזה יודע את זה טוב ממני.
ג. ראייה – תקנו את עולמכם כשהחדר נקי, מסודר, ובדרך כלל (היום) מינימליסטי ולא עמוס בפרטים. לא צריך להיות מלכי העולם בסטנדרטים, אבל שייראה נעים לעין.
ד. שמיעה – שימו מוזיקה מרגיעה בכניסה לספא, לחדר, או את המוזיקה שאתם רוצים שתהיה במלון.
ה. טעם – יין מהסדרות הטובות ומקרונים יפתחו את התיאבון. כמובן, ממליץ שתמיד תהיה אפשרות להזמין או לאכול במלון. אם אין אפשרות, דאגו לשת"פ עם אופציות טובות.

קידום ברשתות חברתיות

דאגתם שכל מי שמביע רצון להגיע למלון מקבל תהליך מכירה VIP, שירות VIP ועדיין אין לכם רשתות חברתיות פעילות? אתם לא תצטרכו המון בשביל לתפעל אותן, כי הרי אורחים מרוצים משאירים חוות דעת טובות, ודואגים להמליץ על המלון. קראו עוד בנושא קידום ברשתות החברתיות

כל מה שנשאר לכם זה להטמיע קונספטים חדשניים בעולם המלונאות. נשמע מפוצץ, נכון? אבל כמה פעמים באמת שמעתם על חופשות שקטות ללא ילדים, אופציות ספורט או ספא, ושמשרד היח"צ של המלון שם את היתרונות של המלון ולא את המבצע, בפרונט? מעט. אז צרו סלוגן, 3-7 תתי-מסרים לסלוגן שירוצו איתו לאורך זמן, ודאגו להראות אותם לאנשים שעדיין לא הגיעו למלון.

זו הייתה רק ההתחלה, ואשמח לתת לכם ייעוץ. מניסיון של אלפי עסקים, מעל מאתיים סטודנטים, מאות מדריכים ומאמרים מקצועיים ומעל 4 שנים כמרצה לשיווק דיגיטלי, יש לי ניסיון בהקשבה, הדרכה והבנה של הצרכים שלכם.

רוצים להבין מה האתגרים בעסק שלכם? לדעת מה צריך לעשות אצלכם כדי להגדיל את המכירות? מוזמנים לקבוע פגישה ראשונית בזום או פרונטלית באתר https://meet.alai.co.il ואשמח להוביל גם את העסק שלכם להצלחה.

מאמרים נוספים שיקפיצו לכם את המכירות:

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button