תחום השיווק באינטרנט פתח לבעלי עסקים בארץ ובעולם צוהר של הזדמנויות, החל בחשיפה רחבה לקהלי היעד שלהם, דרך הגעה לקהלים שונים אליהם לא ניתן היה להגיע בדרכים שגרתיות ועד לאסטרטגיית שיווק דיגיטלית שמביאה תוצאות מהירות יותר מכל אפיק שיווקי אחר.
השיווק באינטרנט ביחס לפלטפורמות אחרות, לרוב מציע תמורה גבוהה ביחס לעלות, ודרך ממוקדת וטובה להעביר את המסרים השיווקיים באופן מפולח לקהל היעד המתאים. עם זאת, כדי להגשים את המטרות השיווקיות על הצד הטוב ביותר, יש לבחור בחברת שיווק באינטרנט מקצועית ומתאימה עבורכם. איך תבחרו נכון?
אלו הכללים שיש להיצמד אליהם:
















חברת שיווק באינטרנט – מומחיות בתחום שלכם
אחד הדברים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת, כאשר ניגשים לבדוק חברת שיווק באינטרנט היא האם יש לחברה מומחיות בתחום שלכם, החל משירותי הליבה העיקריים שלכם אותם אתם משווקים, ועד לשירותים זניחים יותר.
קחו לדוגמא לקוח שלי בתחום המחשוב לעסקים. שוחחנו לפני כשנה, והוא התלונן ש"קשה מאוד לשווק אותו", וביקש שאציג לפניו פלטפורמת שיווק מומלצת בה יוכל להתמקד. סיפרתי לו שצברתי מומחיות בשיווק בשלל תחומים, החל מאסתטיקה דרך לייף סטייל וכלה בתחום המחשוב, ושיותר מאשמח לסייע לו גם בתחום שלו.
סיכמנו יחד על הפלטפורמה המתאימה ביותר לפי דעתי – קידום בלינקדאין.
לאחר מכן, הלקוח התנה בפניי תנאי מעניין: "אם תוך 3 חודשי ניסיון אקבל לקוח אחד, אהיה מרוצה ואמשיך איתך".
מה קרה בפועל? כיום, הוא נמצא בסוף החודש הראשון להתקשרות שלנו, והוא כבר קיבל כמה לידים מאוד איכותיים מלינקדאין.

חדשנות וראש פתוח
הדבר השני שאני הייתי מציע לבדוק בבואכם לבחור חברת שיווק באינטרנט, הוא האם יש בצוות החברה אנשים בעלי ראש פתוח לנסות כל מיני שיטות שיווק חדשניות ומעניינות שיכולות לתרום לכם בפועל.
יש כמובן את הדרכים הקונבנציונליות לשיווק – קידום ממומן בפייסבוק, גוגל, לינקדאין או שיווק ביוטיוב, אך גם בתוך הדרכים הרגילות ניתן לחשוב מחוץ לקופסא, ולמצוא דרכים יצירתיות כדי להביא יותר לקוחות לבעל העסק.
קחו לדוגמא לקוחה שלי מתחום האסתטיקה. בתחילת העבודה המשותפת בנינו עבורה תשתית שיווקית שהיתה מורכבת מכתבות תוכן ופוסטים בכל מיני מדיות שונות. כך הבאנו לה טראפיק ממקומות שונים שקראו את המידע, והמשכנו לפרסם רק להם על ידי טכניקה שלLook Alike (כלומר אנשים שדומים לקהל היעד אליו נרצה לפרסם בתחומי העניין ובתחומים נוספים). כך הצלחנו להכניס אנשים רבים לתוך האתר, תוך כדי שהלקוחה צברה טראפיק וכניסות רבות, ומיקומיה המשיכו לעלות בגוגל.

חברת שיווק באינטרנט – קרייאטיב שמניע להשאיר פרטים
קרייאטיב מנצח הוא זה שיבדל אתכם מהמתחרים שלכם, ויסייע לכם להעביר מסרים לקהל היעד שלכם בצורה בלתי נשכחת.
כאשר נתקל בפרסום שמדברים עליו הרבה וזוכרים אותו, נדע שמאחורי הקלעים נעשתה עבודת קרייאטיב מעולה על ידי חברת שיווק באינטרנט. קרייאטיב טוב בעיני, הוא קרייאטיב שמגיע מתוך מחשבה יצירתית ומרעיון מקורי שדרכו מועבר המסר לצרכן. בעלי עסקים רבים סבורים כי אם יש להם מוצר איכותי ושירות מעולה, זה יספיק כדי להצליח למכור לצרכנים, אך לא כך הדבר.
כדי למשוך את תשומת לב הצרכן, יש להציג לו את השירות או המוצר בדרך מעניינת, וכמובן לתת לו ערך מוסף מעבר לרכישה.

קחו לדוגמא חברת שטיפת רכבים שהתחלתי לעבוד איתם לאחרונה. הם הגיעו לסוכנות שלי ממוקדים, והצליחו בעזרת סיעור מוחות וחשיבה משותפת לייצר כמה משפטים קרייאטיביים "ששואבים" את הלקוחות אליהם.
הם ייצרו כמות תוכן גדולה לאורך זמן, כדי להביא לקוחות אליהם, וההשקעה נשאה פירות – מהר מאוד מ-4,000 לקוחות קבועים, הם עלו ל-12,000 לקוחות קבועים.
אני זוקף את ההצלחה היפה בזמן הקצר לקרייאטיב איכותי, שהציג את השירות שלהם שנחשב לשגרתי במיוחד בדרך מקורית וייחודית.
שקיפות מלאה
בכל פרויקט שיווקי, יהיה עליכם לוודא כי אתם זוכים לתמורה מלאה עבור ההשקעה שלכם. על חברת השיווק להתאים עבורכם תוכנית שיווקית שיכולה לספק את התוצאות הטובות ביותר בזמן קצר. חברה שמעניקה לכם יחס אישי, ומספקת לכם שקיפות מלאה על נתוני הקמפיינים, היא חברה איכותית שתסייע לכם להגיע מהר יותר לתוצאה הרצויה.
את התובנות הפשוטות שנכתבו לעיל, אני מיישם בחברה שלי כבר למעלה מעשור. אשמח לסייע גם לעסק שלכם לצמוח ולהמריא.