קראתם כבר באתר שלי איך לייצר קו שיווקי רצוף ולשווק בגוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ועדיין לא הצלחתם להגדיל את כמות ההצגות? ובכן, אני פה בשבילכם. יכול להיות שאתם צריכים לעשות משהו קצת אחרת. כמה טיפים למשווקי הצגות, מהמותן. רוצים לקבוע פגישה ולהתייעץ? https://meet.alai.co.il
לאגור חומרים כאילו החיים שלכם תלויים בזה
זה אולי הטיפ הכי חשוב שיש לי לתת לכל מופיע באשר הוא. זה נחמד שיש פלאיירים. זה אחלה שיש כמה תמונות באיכות נמוכה מהופעה, אבל אין כמו לשמור על סרטונים, תמונות ומה שאתם רוצים כחלק מההופעה. נגדיל ונאמר: יש לי חבר טוב שהחליט לוותר על צלם בחתונה שלו וביקש מהאורחים היותר טכנולוגיים לצלם ולהעלות את זה ל-DRIVE משותף. איך זה עבד? לא יודע, לא ראיתי את התמונות, אבל הוא אמר שיצא בסדר גמור, והיו כמה רגעים שהאורחים תיעדו שצלם בחיים לא היה מתעד.
ההמלצה שלי עבורכם היא לבקש שיצלמו אתכם וישלחו לכם את הדברים, במיוחד בהתחלה. אם אתם חדשים בעולם ההצגות וצילמו חלקים מסוימים מההצגה, OWN IT. תדאגו שכל החומרים שנמצאים אצלכם נראים סביר ומעלה, שאפשר להבין את הסיטואציה, ושאפשר לשווק איתם מאוחר יותר. מי שלא אוגר חומרים שיווקיים (סרטונים, תמונות, המלצות, כתבות כאלה ואחרות), ימצא את עצמו מהרהר מה הוא הולך להעלות מחר.
הייתה לך הופעה טובה? חובה לבקש המלצה
כל כך הרבה נופלים בדבר הזה. שמעתי בערך מיליון פעם את האמרה: "אם השיווק שלך יהיה טוב, אמליץ הלאה!". אני כבר מתעייף מאנשים שאומרים את זה. ברור שתמליץ ושתגדיל תקציבים! הרי כל אחד מאיתנו רוצה להכניס יותר כסף.
מה שקורה בדרך כלל: אנשים נהנו באופן רגעי ושוכחים להעביר אתכם הלאה. ידידי צביקה קרוכמל, שיש לו מספר הרצאות מצוינות, מצליח לרגש את הקהל בכל סיום הופעה שלו. מעבר להרצאה מעולה, נסו לא לבכות בסיום, אם תלכו להרצאה שלו. בקשו המלצה טובה, תפיצו את המסר, ותגידו בסוף את מי אתם מחפשים, בשלב הזה. גם למי שנמצא אצלכם. יכול להיות שהם דלת לחברה גדולה, או לועד עובדים אמיד. מי יודע?
לבנות נוכחות אינטרנטית הולמת
בכלל לא פשוט. איך להגיע מהצגת יחיד, או הצגה של כמה חברים לתיאטרון כמו הבימה, הקאמרי או בית ליסין? תחשבו שקיבלו עליכם המלצה להזמין את המופע שלכם, אבל אין על זה כלום באינטרנט. אף אחד לא ממליץ, יודע, מכיר או שמע על המופע. אז כמה דברים פשוטים:
- בנו אתר, אפילו 5 עמודים קלאסיים, להופעה. ספרו מדוע לקחת דווקא אתכם. ספרו מה מרגש אתכם, איזה סגנון ההצגה, ולמי היא בדרך כלל מתאימה. אם ההצגה טובה אבל לא בהכרח מתאימה, יזמינו אתכם גם למקומות הנוספים.
- יצרו 'גוגל לעסק שלי' עם מילת המפתח הנכונה.
- זוכרים את החומרים ממקודם? השתמשו בהם בשביל לייצר עוקבים אדוקים באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב. זה יעשה לכם רק טוב, ולאנשים יהיה קל להמליץ על ההצגה, ואולי על הצגות עתידיות. למשל, ההצגה 'מייקל', שמילאה אולמות במשך שנים.
- דאגו לייצר לדמויות בהצגה יישויות שמתנהגות בדיוק כמו בהצגה. זהירות! זה סעיף למומחים, שקל להישאב אליו, ולאנשים שיש להם כרגע זמן פנוי ביומן. זה יגדיל את החשיפה להופעה משמעותית.
לכל מדיה כזו – יש לי המלצות אחרות, והיא מתנהגת בצורה שונה. מוזמנים לפנות אלי https://meet.alai.co.il להתייעצות.
שיווק הצגות – יצרו פנייה יזומה למי שאתם רוצים לפנות אליו
הדבר הכי חכם הוא לפרוץ את הגבולות כמה שיותר חזק ומהר. אם יש לכם אנשי קשר במקומות שאתם רוצים להגיע אליהם, שאלו אותם איך מגיעים לשם. לדוגמה, סיימתם לייצר הצגה, ואתם בטוחים שמגיע לה זמן במה? שאלו את המורה שלכם בקורס המשחק למי אפשר לפנות. שאלו חברים בארוחות שישי. אם יש לכם תקציב עודף, קנו בנק של מיילים וטלפונים של האנשים שאתם רוצים לפנות אליהם. מומלץ להשתמש באיש שיווק כדי לדעת את כל המגבלות ואופי הפנייה.
הסוכנות שלי נותנת שירות לעסקים וחברות בכל אפיקי השיווק הדיגיטליים: ברשתות חברתיות, בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצה לבדוק איך אתה מגיע לכל במה מהר יותר? דבר איתי בטלפון 077-8040280.