fbpx

סדנת פרסום בפייסבוק

סדנת פרסום בפייסבוק | סער ברעם

אם אתם חדשים כאן באתר, אז קודם כל נעים מאוד (:
שמי סער ברעם, מומחה לשיווק דיגיטלי ולפרסום בפייסבוק. בשנים האחרונות אני מרצה במכללה האקדמית רופין ובמוסדות מוכרים נוספים בשלל תחומים: פרסום בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אסטרטגיה דיגיטלית ועוד, לאחר שעברתי את אותו הקורס של שיווק דיגיטלי, שהיום אני מעביר, במכללת רופין.
לפני שהגעתי לקורס ברופין, רכשתי ידע תיאורטי ומעשי באמצעות קריאת מדריכים על שיווק דיגיטלי בפייסבוק, צפיה בסרטוני יוטיוב על פרסום בפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם המראים כיצד לבצע תהליכים בצורה נכונה, צעד אחר צעד. כיוון שאני אוטודידקט, הלמידה בצורה הזו זרמה בצורה חלקה, והגעתי לקורסים מלא וגדוש בידע.

סדנת פרסום בפייסבוק – שילוב בין ידע תאורטיה לפרקטיקה

בכתבה הנוכחית אספר לכם על סדנאות פרסום בפייסבוק שאני מעביר, כשלמעשה אני בעצמי עברתי קורס מאוד מקיף לפני כמה שנים, שסידר עבורי את הידע המעשי בצורה מקצועית מא' ועד ת'.
הסדנאות מבוססות על שילוב בין ידע תאורטי למעשי, הגורם לתלמידים להתברג בסוכנויות פרסום לאחר שהם מיישמים את הידע הנלמד באופן שוטף.
כל שלושת הסדנאות שאני מעביר הן מאוד פרקטיות, ולא דורשות מכם השקעה רבה למעט יום אחד בשבוע, בו אנו מכסים באופן מקיף כל נושא ותת נושא בפרסום בפייסבוק בצורה מסודרת.

אז מה לומדים בסדנת פרסום בפייסבוק? ומה ההבדלים בין הסדנאות השונות? כל המידע החשוב ממש כאן לפניכם.

מה אני מציע במסגרת סדנת פרסום בפייסבוק?

פיתחתי 3 סדנאות מרכזיות, בהן ריכזתי את כל הידע והניסיון שצברתי לאורך השנים:

סדנת קידום דף עסקי בפייסבוק

קורס הדגל שלי, עליו אני ממליץ בחום לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד.
בקורס הזה נלמד כיצד לתכנן באופן נכון את אסטרטגיית הפרסום של הדף העסקי בפייסבוק: כיצד לכתוב פוסטים בצורה נכונה, כיצד לנהל את הפעילות בדף, אילו פעולות פוגעות בחשיפה ואיך לבנות לעסק נוכחות טובה בפייסבוק.
מה שאני אוהב בקורס שבניתי זה שהוא מאוד פרקטי ומדורג – צעד אחר צעד בונים דף עסקי משלכם, מקבלים כלים לכתיבה שיווקית מנצחת, וטיפים לקידום הדף העסקי שלכם והגברת החשיפה.
הקורס מיועד לבעלי עסקים, ולמתחילים בעולם השיווק הדיגיטלי.
כאן מקבלים מידע נוסף על קורס קידום דף עסקי בפייסבוק >>

סדנת פרסום בקבוצות פייסבוק

הידעתם שלפרסום בקבוצות בפייסבוק יש כוח אדיר בהגדלת החשיפה והמעורבות לכל פוסט שאתם מעלים? במהלך הקורס נלמד כיצד בוחרים את הקבוצות הרלוונטיות ביותר עבורנו, איך להעלות את החשיפה האורגנית לפוסטים איכותיים, איך פרסום בקבוצות יכול לפעמים להחליף קידום ממומן (כשעושים זאת כמו שצריך),
והאם הקבוצות הטובות הן גם איכותיות עבורנו? בקורס הזה נכיר את עולם הקבוצות בפייסבוק לעומק, ונפתח את הראש להזדמנויות חדשות לפרסום ושיווק.
הקורס מיועד לבעלי עסקים שהשתתפו בקורס הדגל שלי, ומעוניינים לצלול עמוק יותר בעולם השיווק האורגני בפייסבוק.
כאן מקבלים מידע נוסף על סדנת פרסום בקבוצות בפייסבוק >>

סדנת קידום ממומן בפייסבוק

הקורס הזה מיועד לחבר'ה שכבר השתתפו בקורס הדגל שלי "קידום דף עסקי בפייסבוק". בקורס נלמד על הפרסום היעיל ביותר בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בארץ ובעולם. תוך 5 שעות מרוכזות תוכלו להקפיץ את השיווק בעסק שלכם כמה רמות מעל כולם.
במהלך קורס פרסום ממומן בפייסבוק נלמד כיצד להעלות קמפיינים בצורה איכותית, איך לגרום לקמפיינים ממומנים להשיג את כל היעדים שלהם, איך משתמשים בטופס הלידים של פייסבוק, מה הם הקמפיינים הרלוונטיים עבור העסק שלכם ועוד ועוד.
הקורס מיועד למשווקי דיגיטל ולבעלי עסקים המעוניינים לשווק את העסק שלהם בעצמם.
כאן מקבלים מידע נוסף על סדנת קידום ממומן בפייסבוק >>

סדנת פרסום בפייסבוק | סער ברעם

גם אחרי השתתפות בסדנת פרסום בפייסבוק, יש מה ללמוד

גם אחרי שמיציתם את רוב אפשרויות הלמידה, ולקחתם חלק פעיל בסדנת פרסום בפייסבוק, טרם הגיע הזמן לנוח על זרי הדפנה.
פלטפורמות השיווק הדיגיטלי משתנות כל דקה – חווית המשתמש מתעדכנת ומשתפרת, ובכל הנוגע לידע התפעולי והתאורטי יש להשאר תמיד עם האצבע על הדופק.
גם לאחר השתתפות בקורסים הרלוונטיים עבורכם, יש לשמור על ראש פתוח ללמידה שיאפשר לכם ללמוד נושאים חדשים בעולם השיווק הדיגיטלי בצורה יעילה יותר.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה והכוונה בעולם האפשרויות הבלתי מוגבלות של פרסום בפייסבוק ובדיגיטל, עכשיו זה הזמן המתאים ביותר ליצור קשר.

עמודים מרכזיים באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button