בלי ששמנו לב, הפכה גוגל למעצמה של ממש, ולמנוע החיפוש הפופולרי ביותר כיום.
בעידן המודרני, בו עסקים רבים מתנהלים אונליין, אי אפשר להישאר מאחור – בייחוד בכל הנוגע לקידום בגוגל. עסקים שמקבלים חשיפה מרבית בגוגל נהנים משגשוג עסקי וכלכלי, ולכן חשוב שהאתר שלכם יהיה בעמוד הראשון של ענקית החיפוש העולמית.
עם שירות מותאם אישית של מומחה קידום בגוגל תוכלו ליהנות מהחשיפה הרצויה, וכאן תגלו את היתרונות של עבודה לצד מומחה שכזה.
קידום בגוגל: קצת רקע על קידום במנוע החיפוש הפופולרי
כאמור, גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. פירוש הדבר הוא שהאתר מקבל תנועה רבה מדי יום, ומרבית האנשים שמשתמשים במנועי חיפוש בוחרים בו על פני מנועי חיפוש אחרים. המעבר של אנשים לעולם המקוון הביא את הקהל הרחב לחפש מוצרים ושירותים בגוגל; כלומר, אנשים נכנסים לגוגל כאשר הם מעוניינים בשירות/מוצר מסוים, ובוחרים את התוצאות שעולות במנוע החיפוש הזה.
באופן טבעי, אנשים בוחרים את התוצאות שעולות בעמוד הראשון של גוגל, כך שעסקים שנמצאים בעמוד הזה נהנים מתנועה גדולה יותר. זה משפיע באופן ישיר על מכירות והצלחה של עסקים, כך שהמטרה הראשית של עסקים מקוונים היא להיות בעמוד הראשון בחיפוש בגוגל.
איך עושים זאת? יש שני מודלים של קידום בגוגל שניתן להשתמש בהם כדי להגיע לעמוד הראשון:
- קידום ממומן בגוגל (Google Ads): קידום של אתרים באמצעות תשלום לגוגל: במודל הזה בעלי אתרים ובעלי עסקים משלמים לגוגל עבור חשיפה בעמוד הראשון, ובראשית העמוד הזה. קידום ממומן בגוגל מתבצע באמצעות מילות מפתח שאנשים מחפשים, וכאשר מתבצע חיפוש אחר מילת חיפוש שאתר כזה או אחר מנסה לקדם, האתר יצוץ בראש החיפושים. כאשר אנשים "מקליקים" על אתר שמשלם על קידום ממומן, האתר ישלם סכום שנקבע מראש לגוגל.
- קידום אורגני בגוגל: קידום SEO אורגני, ללא תשלום לגוגל. בקידום מהסוג הזה אתרים צריכים לעמוד בדרישות מסוימות של גוגל כדי להגיע לראש רשימת החיפושים. גוגל קבעה מספר פרמטרים שקובעים את האיכות של האתר, וכדי להיות מדורגים בעמוד הראשון, יש לעמוד בפרמטרים האלו. האלמנטים החשובים ביותר הם: שימוש במילות מפתח נכונות, מבנה אתר אינטואיטיבי וקל לשימוש, מאמרים אינפורמטיביים עבור הקהל, קישורים פנימיים וחיצוניים, תמונות ותכנים ויזואליים איכותיים, ועוד. ישנם פרטים רבים שרצוי לשלב באתר כדי לקבל חשיפה, וגוגל סורק אתרים ומדרג אותם בהתאם לעמידה באותם תנאים.
בחירת מומחה לקידום בגוגל: מה חשוב לדעת?
קידום בגוגל מצריך איזון בין גורמים רבים, ידע נרחב על הדרישות בגוגל, מעקב אחר הצלחת האתר, מעקב אחר כניסות לאתר, וכן תחזוקה של חשבונות באתרים חברתיים. עבודה מהסוג הזה דורשת מיומנות רבה שלבעלי עסקים פשוט אין. בשל ההתרחבות של גוגל וההרחבה של הפרמטרים לקידום, מומלץ לפנות אל מומחה קידום בגוגל כדי שיבצע את עבודת הקידום עבורכם.
מומחה מקצועי יוכל להתאים לעסק שלכם את מודל הקידום המתאים לו ביותר, ולספק לכם מעטפת שירות שתזניק את האתר שלכם קדימה. נכס דיגיטלי הוא נכס לכל דבר, ויש להתייחס אליו בהתאם; מומחה קידום בגוגל מכיר את כל הפרמטרים שעוזרים לקדם אתרים באופן מיטבי, כך שאתם תוכלו לנהל את העסק שלכם ללא דאגות.
הגדרת מטרות, ניתוב למטרות, הגעה למטרות
קידום בגוגל דורש להגדיר את המטרות של הקידום, ניתוח של קהל היעד ובניית אתר וקמפיינים שמותאמים לקהל היעד. חשוב להגדיר מטרות לטווח קצר וארוך, ולעמוד בדרישות של גוגל כדי להגיע למטרות הללו. מומחה בתחום יוכל לספק לכם שירות מותאם אישית, ולקדם את העסק שלכם בגוגל ובאתרים נוספים. בנוסף, מומחה מקצועי יוכל לבצע את הקידום במסגרת התקציב שלכם, כך שתוכלו לעמוד בתקציב הפרסומי שלכם בכל עת.
מומחה קידום בגוגל שמביא לתוצאות
גוגל משפיעה במידה ניכרת על תודעת הצריכה ועל ההתנהגות הצרכנית של אנשים. העולם נע לכיוון הדיגיטל במיליונים בשנים האחרונות, ונוכחות במנוע החיפוש הגדול בעולם היא בגדר חובה עבור עסקים רבים. כדי להישאר בזירה וליהנות מפרסום וחשיפה מיטביים בגוגל, חשוב שיעמוד לצידכם מומחה לקידום בגוגל. כדי ליהנות משירות מותאם אישית שמביא לתוצאות, אנחנו כאן עבורכם. הצוות שלי ואני מתמחה במגוון שירותים עבור עסקים מקוונים, לרבות קידום בגוגל, באופן מותאם אישית עבור הצרכים שלכם.
יחד אתכם נגדיר את המטרות שלכם ושל העסק שלכם, ונחתור להצלחה לטווח הקצר והארוך. כל לקוח מקבל יחס אישי, ואסטרטגיית שיווק הכוללת את פלטפורמות השיווק המועדפות לעבודה, בהן קידום בגוגל.
אתם מוזמנים לפנות אלינו וליהנות ממעטפת שירות מקצועית וצוות מקצועי שיביא אתכם לתוצאות הרצויות.