יועץ פרסום ושיווק

הפרסום לא מביא את התוצאות שרציתם?
זקוקים לעוד לקוחות ולא יודעים איך להגיע אליהם?

יועץ פרסום ושיווק מקצועי, יאפשר לכם כבעלי עסק לקבל תובנות מבוססות ממומחה פרסום: איך להגדיל חשיפה באמצעות אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, להבין כיצד להיעזר באמצעי המדיה בצורה נכונה כדי להגיע לתוצאות ואיך למטב את התקציב כך שינוצל באופן הטוב ביותר לצרכים השיווקיים שלכם.
אם במקום לנהל את העסק, אתם מוצאים את עצמכם במצב הישרדות בלי יכולת להתרומם, רצוי להיעזר בשירותי יועץ פרסום ושיווק שיוכל להסתכל על התמונה כולה מבחוץ ולסייע לכם להתפתח בנישה שלכם.

כיצד בוחרים יועץ פרסום ושיווק? ומה הם מושגי היסוד שעליו להכיר? במאמר הנוכחי ננסה לענות על כל השאלות החשובות.

פרסום

כיצד לבחור יועץ פרסום ושיווק עבור העסק?

לפני הכל, על יועץ הפרסום והשיווק להכיר מספר מושגי יסוד בעולם השיווק והפרסום.
שוחחו עם איש המקצוע ושתפו אותו במושגים הבסיסיים הללו. אם אינו מכיר אותם ולא שמע עליהם, רוב הסיכויים שמדובר באיש מקצוע לא רציני.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

החזר עבור ההשקעה – ROI

הכוונה לחישוב ההחזר שתקבלו עבור התקציב שתשקיעו בקמפיין הפרסום.
כלל המפתח ב-ROI הוא שמתבוננים על כל המהלך הפרסומי ועל כל ההוצאות. אם, לצורך הדוגמא, נייצר מוצר ב-30 ₪ ונמכור אותו ב-90 ₪, אז ה-ROI יהיה 3. פרט שלא לקחנו בחשבון הוא עלות שיווק המוצר ועוד עלויות נלוות: עלות שכירות משרד, עובדים ועוד עלויות שונות שיש להוסיף להוצאות.

מודל PPC ו-PPV – עלות לחשיפה למודעה או עלות לקליק

המודל באופליין, כלומר בזירה השיווקית שהיא חוץ דיגיטלית, הוא עלות לקמפיין. כאשר רוכשים זמן אוויר בטלוויזיה, רדיו או שלטי חוצות ומשלמים על פרסום למספר חודשים, אי אפשר לדעת מה יצא מזה או אם הפרסום באמת עבד.
לעומת זאת, כאשר עובדים באונליין, ה-PPV (עלות לצפייה במודעה) או ה-PPC (עלות לקליק) יאפשרו לכם לדעת כמה אנשים צפו במודעה שפרסמתם וכמה מהם הקליקו עליה.
אלו נתונים אמיתיים, וזה גם ההבדל בין קמפיין פרסומי שמיועד להעלות מודעות, לבין קמפיין פרסומי שניתן למדוד את ההצלחה שלו.

יש עוד כמה מונחים חשובים בעולם הפרסום, אך המונחים שציינו לעיל הם Must. אנחנו מזמינים אתכם להכיר עוד מספר מונחי בסיס בסרטון הבא:

כמו כן, כדאי מאוד שיועץ הפרסום והשיווק שבחרתם יהיה בקיא בעוד כמה נושאים הקשורים בעולם הפרסום: מיתוג, קידום, אפיון, מכירות, חווית משתמש והבנה טכנית. אם מצאתם איש מקצוע שמתמצא ברוב התחומים הללו, אל תהססו פשוט תחטפו אותו לפרויקט שלכם (:

מה עדיף – חברה גדולה או שירותי ייעוץ פרסום בפרילנס?

זו בהחלט שאלה טובה. הרבה בעלי עסקים מתלבטים האם להעסיק יועץ פרסום ושיווק בתוך העסק או להוציא את הפעילות הפרסומית לOutSourcing.
התשובה תלויה במספר פרמטרים: מידת המחויבות של חברת הפרסום, המחיר והמסוגלות של האדם או החברה לעמוד ביעדים.
חברה גדולה, מביאה עמה בדרך כלל ניסיון רב. יש מספר אנשי צוות שמאחוריהם רקורד מרשים של פרויקטים, הם שיווקו אנשים עם יוזמות דומות לשלכם ובאופן כללי הם מביאים ניסיון רב. יועץ פרסום פרילנסר לעומת זאת, מביא עמו יחס אישי ומחויבות כלפיכם.
הסוכנות שלנו משלבת בין השניים, כאשר יש לנו נגיעה אישית בכל אחד מהפרויקטים, ועם זאת אנו מנסים להביא לכל פרויקט כמה שיותר מחויבות ותקשורת אישית מול הלקוח.
תשובות נוספות לשאלות בנושא, תוכלו למצוא בסרטון הבא:

ומה לגבי פרסום ב-Offline?

יש לקוחות שמתלבטים האם לפרסם באונליין, או ללכת על שיווק השיווק הישנה – פרסום באופליין, קרי בטלוויזיה, פליירים, רדיו ואמצעי שיווק מחוץ לעולם הדיגיטל.
באחד הפרויקטים שביצענו בשיווק ספרים, רתמנו את הלקוח להבין שיהיה עליו לייצר קשרים ולשלוח ספרים ללקוחות במסגרת השיווק של המוצר.
עשרות ספרים נשלחו למומחים שעשו ביקורת ספרים, ואפילו הסוכנות שלנו, שלא בהכרח היתה קהל היעד של אותו לקוח, קיבלה פרסומים על הוצאת הספר הראשון.
זה נקרא נטוורקינג, ויש כאלה שיקראו לזה שיתוף פעולה. בשורה התחתונה – מדובר בשיטת שיווק שלוקחת אותנו מאות, אם לא אלפי שנים אחורה, אבל עדיין עובדת בגדול.
בפרסום Offline נעזר בשיתופי פעולה ונטוורקינג, באנרים במקומות אסטרטגיים או פרסומים בטלוויזיה וברדיו.
בשורה התחתונה – השיטה עובדת וזו עובדה. השאלה הגדולה היא – האם היא עובדת עבורכם (:

יועץ פרסום באונליין – כשיש לכם תקציב מוגבל

מה עושים כשקיים תקציב מוגבל לשיווק העסק, אך עדיין רוצים להביא תוצאות?
אתן לכם דוגמא מעולם הפרסום. לצורך העניין, פנה אלינו לקוח שמעניק שירותי מנעולנות וסיפר שהוא מעוניין לפרסם בפייסבוק. שאלנו אותו: "האם יש לך 10,000 ₪ פנויים שתוכל לנצל לצורך המטרה החשובה"?
הוא ענה שלא, והחלטנו יחד שאם הוא רוצה לקבל עוד עבודה, בהתחשב בתקציב המוגבל הקיים, המדיה האידיאלית עבורו היא גוגל ממומן, כי לרוב אנשים נזקקים לשירותי מנעולנות בדחיפות. הקמנו עבורו קמפיין ממומן בתקציב די מצומצם, שהצליח בכלל לא רע.

הרבה לקוחות מתלבטים איפה לשווק את העסק שלהם, ואין כמו הסרטון הבא (שקולגות שלי צילמו) כדי להדגים שיש כמה כיוונים שונים לכל דעה.

מעוניינים לשמוע עוד על יועץ פרסום ושיווק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

יועץ פרסום ושיווק – לסיכום,

יועץ פרסום מאפשר לבעל העסק לגבש אסטרטגיה פרסומית מלאה המבוססת על נתונים וטכניקות יעילות.
הוא יוכל להמליץ לכם היכן כדאי לפרסם, כך שתוכלו למטב את התקציב בצורה הנכונה ביותר והוא יביא הבנה וידע במושגי יסוד בסיסיים שיאפשרו לכם להיות בעניינים בכל הנוגע לקמפיינים שלכם.

רוצים להביא את הפרסום שלכם לשלב הבא ולקבל תוצאות איכותיות ורווחיות? בדיגיטל, הכל אפשרי.
השאירו פרטים כאן למטה, והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם
.