איך להפוך את ההצעה שלך לבעלת ערך רב עבור החברה, הגעה לקהלי היעד וקריאייטיב מנצח עם שירותי קידום B2B של החברה שלנו

לפנות לחברה, להגדיל את הערך בעיני הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לה לקבל את ההצעה שלכם: אלה הדברים שתצטרכו לעשות בשביל לשפר את הנוכחות שלכם ולהגיע למצב בו יש לכם את היכולת להגדיל את המכירות ולעמוד ביעדים

אז לפני שמתחילים, בואו נבין את הדרך שצריך לעבור בשביל להגיע לעסקים ושהם ישמעו עליכם, לפני שאתם מגיעים אליהם ומשקיעים במאמצי השיווק 'החוצה'. כמובן, התהליכים האלה כביכול לא נוגעים לשיווק באופן ישיר, אלא לתהליכים תוך-ארגוניים וניהוליים שצריכים להבשיל לפני שמגיעים לשלב השיווקי. אגע בזה בכמה נקודות:

  1. פיתחתם מוצר שיש לו ביקוש, הוא מעניין, ויש בו ערך גבוה ללקוחות עסקיים. ביצעתם איפיון מפורט של קהל היעד וכל הקשור בזה.
  2. הבנתם שקהל היעד הטוב ביותר הוא קהל היעד ששומע דרך הקולגות שלו, המתחרים שלו, או מאנשים סביבו (שהוא סומך עליהם) אודות השירות שלכם.
  3. הגדרתם תקציב שיווק לפנות לאותו קהל יעד אחרי שביצעתם הידוק של תהליך השירות.

אחרי שהגדרתם את השלבים הבאים, וכנראה שלבים נוספים עוד לפני שיוצאים לשיווק, אנסה לפלח את הפעילות לכמה סגמנטים בעולם השיווק הדיגיטלי.

כל ההמלצות הכתובות הן לא מותאמות לשום עסק ומטרתן להציג פתרונות שיכולים להיות רלוונטיים.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

קידום B2B – קמפיין בלינקדאין הוא אחת האופציות המובילות

מכיוון שרוב האוכלוסיה העסקית, ה-B2B גולשים בפלטפורמה ומתעניינים בתכנים שיש שם, אפשר לבצע, על-פי סיווג מתקדם, את המוצרים או השירותים של החברה. זה, כמובן, בכמה תנאים:

  1. חובה שיהיה מספיק קהל יעד בלינקדאין כדי להצדיק פעילות ממומנת. בין אם מדובר על מגבלת שפה, מיקום גיאוגרפי, רגולציה, מספיק קהל יעד בתחום, סיווג מקצועי מסוים ועוד. מספר המפתח שכדאי להתייחס אליו: לפחות 6000 איש שרלוונטיים בתור קהל יעד. גם אם לא מדובר על מקבל ההחלטה העיקרי.
  2. ישנה תשתית שיווקית קודמת המתאימה לכך. חובה שיהיה:
    א. דף עסקי, או דפים עסקיים, לחברה.
    ב. פרופילים אישיים לרוב הדרגים הבכירים בחברה. מומלץ שהחברה תהיה גדולה ככל האפשר, כדי שתצבור עוקבים.
    ג. פעילות שוטפת של החברה – בין אם במישור הפרסונלי (שיווק אישי) ובין אם מדובר על פעילות שוטפת של החברה.
    ד. כל מה שכתבתי עליו לפני כן. 

פעילות אורגנית בלינקדאין

מתאים בדרך כלל לקבוצה של מאות תפקידי מפתח, אלפים בודדים. מדובר על המון עבודה אישית והשקעה בכל אדם מתוך הקהל הפוטנציאלי, ומתאים לעסקאות ארוכות טווח.

יש פעולות רבות שעוזרות להגדיל את רשת הקשרים של החברה בלינקדאין, במישור הפרטי והעסקי. אתן טעימה קלה לפאנל שיכול לעזור לנו להגיע לאדם שאנחנו רוצים.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את ׳סער ברעם׳, חברת הדיגיטל שאורך חיי הלקוחות שלה גבוה?

1: הוספת האדם לרשימת קשרים:
א. [במידה ואישר] ביצוע פעולות אקטיביות שעוזרות לחזק את הקשר, כמו לייק לפוסטים שכתב, או Endorsement לכישורים שלו.
ב. [במידה ולא אישר] הוספת קשרים שלו, עדיפות לקולגות שהיו איתו בנקודות, כדי שיראה שיש ביניכם יותר במשותף, והוספת חלקים מסוימים בפרופיל שיכולים לעניין אותו.

2: שליחת הודעה פרטית שמטרתה להכיר, להבין, לדעת מה תפקידו בחברה ומה הוא עושה. כדאי למצוא את האיזון בין הקשבה פעילה (בטקסט) לבין טחינת מים.
3: הצעה חברית-עסקית מעודכנת, כמו שיחה או פגישת זום קצרה. אני ממליץ לבוא לשיחה מאורגנים מעבר לרגיל! זכרו, לא מדובר פה באמת בחבר שלכם.

תוכלו להגדיל את הקהל שלכם בדרך הבאה:

  1. כניסה לקבוצת לינקדאין בתחום העניין שרלוונטי למה שאתם רוצים לשווק.
  2. בניית פאנל דומה לדוגמה שהכנסתי בחלק הקודם.

הנ"ל תקף גם לפייסבוק בקבוצות מסוימות, ושימו לב – פייסבוק מחמיר יותר באנשים ששולחים הודעות אחד לשני, ככה שמומלץ לבצע את השלב של הוספת חברים שמכירים את האדם שאתם רוצים ליצור איתו קשר.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

קידום בגוגל אדס או בתוצאות האורגניות

כשמדובר בשירות או מוצר בעל ביקוש, פרסום בגוגל אדס או קידום אורגני יכול להניב את התוצאות ששמתם לעצמכם. כמובן, בשביל לענות האם דבר כזה משתלם, אפשר לגשת לזה מכמה זוויות:

  1. כמות חיפושים מספקת, כדי שיהיה שווה את ההשקעה לטווח הארוך.
  2. רווחיות גבוהה לעסקה.
  3. הצעה עסקית טובה שאפשר לכתוב אותה במודעות. זה בשביל אחוז הקלקה (ממי שרואה את המודעה, שהרבה יקליקו) גבוה, ואז גם גוגל מיטיבה עמנו. התוכן רלוונטי ומקליקים עליו הרבה.
  4. עמודים נקיים, מפוקסים, עם מטרה מרכזית אחת.
  5. מענה טוב, מקצועי, מכירתי ושיווקי, שעוזר ללקוחות הפוטנציאליים שפנו אליכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

כבר שילמתם בעבר לחברת קידום אתרים, ולא מבינים למה החברה לא ממוקמת במקומות הראשונים? תוכלו לנתח את התוצאות האורגניות שלכם, בהינתן ויש לכם את הנתונים לכך. הנה דוגמה:

פעילות שיווקית באפיקים נוספים

נתתי לכם כמה דוגמאות עיקריות לפלטפורמות. כמובן שהן לא מחליפות פעילות שיווקית אחרת, כמו קידום ממומן בפייסבוק, פרסום בטאבולה, פרסום באאוטבריין או בכל שיווק OFFLINE שקיים היום (טלוויזיה, רדיו, עיתונים). אין תחליף לביקורות טובות, כנות, אחרי שביצעתם עבודה טובה. פה-לאוזן עובד, ולמרות שהוא רחוק מלהיות מדיד או מדע, תשפיעו עד כמה שאתם יכולים על הלקוחות שלכם להמליץ על המוצר שלכם.

אני מזמין אתכם לשפר את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים, לשפר את ההכנסות למחלקה ולהגדיל את החשיבות של הפעילות שלכם בחברה. הצוות שלי ואני פה לייעץ ולעזור. הטלפון שלנו הוא 077-8040280.

מעוניינים לשמוע עוד על קידום B2B
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עוד מידע בקשר לקידום B2B