שיווק תוכנה

חולמים לפתח תוכנה או אפליקציה, ולהגיע לקהל היעד מהר, למכור לו ולהפוך לסטארטאפ עולמי? ובכן, יש לי תשובה שיווקית בשבילכם. אם עברתם את שלב מחקר השוק, הפיתוח הראשוני והטסטים והגיע הזמן להביא קצת כסף לחברה, אז הגעתם למקום הנכון.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

בנו אתר שיווקי בכמה שפות

אל תנוחו על זרי הדפנה, וההתאמה של כמה אלפי שקלים לכל אתר בשפה מסוימת (כולל כתיבה שיווקית) יכולה להביא לכם בוסט ומימון. בתחילת שיווק של כל תוכנה, מסתכלים על כל חור בשקל. במקרה הזה, כדאי להשקיע לא מעט כסף בשביל לתת פתרונות טובים לכל מי שרלוונטי. שפות כמו אנגלית (כמובן), צרפתית, רוסית, סינית, הודית, ספרדית, פורטוגזית וגרמנית. אלה השפות המדוברות ביותר בתור שפת אם, וגם אם לא, כיסיתם חלק גדול מאפריקה, אירופה, אסיה, אמריקה ואוסטרליה. יש ארצות נוספות שכדאי להעמיד להן מערך שיווקי ראוי, אבל זה כבר תלוי בתמחור ובהשקעה, ובכמה אתם רוצים שהתוכנה שלכם תהיה גלובלית.

תוכנה, מערכת, שיווק

הקפידו להציג את כל היתרונות של התוכנה

גם אם מדובר בדברים שהם פחות יתרונות. עולם היתרונות מתחלק ל-2: תועלות ויכולות, בעברית. באנגלית: Benefits & Features. אחד מהם שם את המשקל על היכולות שיש לתוכנה שלכם, לדוגמה, מותאמת לשפות שונות. אחד מהם מדבר על מה שאתם מרוויחים ממנה: במקום ללכת לתוכנה מתחרה ולבזבז זמן יקר בלימוד שלה, אתה חוסך זמן בלמידה אינטואיטיבית ובשפה שלך.

כמה שיותר יתרונות יובילו אתכם מהר יותר לתוצאות. אם תצליחו לייצר אתר מקודם שמאונדקס היטב על ידי גוגל (שזה חובה), תוכלו להופיע בחיפושים שלא ייאמנו. חיפשתי לאחרונה צימרים, עם בריכה מחוממת, עם נוף לחרמון. תחשבו על האופציות שהתוכנה שלכם מביאה לקהלי יעד שונים, וייצרו מאמרים שמדברים בול בפוני למי שאתם פונים אליו. כמו שאני עושה כרגע.

מעוניינים לשמוע עוד על שיווק תוכנה
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

בחרו את המדיה הנכונה לקהל היעד ופנו דרכה

הכי קל לקחת חבר ושיגיד לכם "איך אתה לא נמצא באינסטגרם?", או "גוגל זה חובה עבור העסק שלך". אבל אתם חייבים לקבל ייעוץ מקצועי בתחום, לפני שאתם מחליטים דבר כזה. אני מכיר אנשים ששיווקו במדיות מסוימות, הוציאו עשרות אלפי שקלים, רק בשביל להבין שהמדיה הזו לא עבורם. השיעור הזה יכול להיחסך. גם מבחינת הזמן, גם הכסף, וגם מבחינת קהל היעד שלך.

טיפ קטן: שיווקתי סופר שהציע שירותים לחברות באזור התעשיה המקומי. מהר הצעתי שירותים לקהל היעד ישירות דרך הלינקדאין, והם לא ציפו לדבר כזה. סוג של אוקיינוס כחול. אתם צריכים להגיע לאוקיינוס הכחול שלכם.

פרסמו ברשתות חברתיות עם הצעה משתלמת בטירוף

כשאתם מנסים לגייס משקיע, אתם חייבים להראות מספרים. הורדות של התוכנה, או של האפליקציה, כמות כניסות וכמות הכנסות כתוצאה מהפעילות עד כה. כל אחד והכיסים העמוקים שלו, ובחירת התמחור שלו, אבל תחשבו על הטווח הארוך. האם שווה לכם יותר 100,000 דולר בכיס ו-1000 משתמשים, או 100,000 משתמשים ו-1,000 דולר בכיס? ובכן, הרבה משווקי תוכנה יעדיפו את האופציה השנייה. כי את ה-100,000 דולר הם יכולים לגייס מבנאדם אחד, ללא המון מאמץ.

לא מצליחים להסגר על האסטרטגיה? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ולכבוש יעדים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים בנושאי שיווק