חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום הרצאות בפייסבוק

בעידן הדיגיטלי בו השיווק ויחסי הציבור הם השולטים בדעת הקהל, רבים מחפשים להלהיב את קהל היעד באמצעות כנסים והרצאות. מרצים, מורים ואנשי עסקים מעוניינים לשווק את עצמם בצורה הטובה ביותר בפייסבוק כדי לקדם הרצאות, קורסים ושיעורים למוסדות ולקהל הרחב. מתוכם, אלו שמבצעים את המהלכים הדיגיטליים הנכונים בפייסבוק, פותחים לעצמם צוהר להצלחה עסקית ושיווקית.

קידום הרצאות בפייסבוק – אז איך מקדמים נכון ויעיל?

בכתבה שלפניכם תקבלו 5 טיפים מעולים משולחן העבודה האישי שלי, שיסייעו לכם כמרצים מקצועיים ומומחים לעשות קידום הרצאות בפייסבוק בצורה הטובה ביותר.

טיפ מספר 1 של קידום הרצאות בפייסבוק – צרו קבוצת וואטסאפ או טלגרם לפרסום ההרצאה

הרצאה

צרו לכם מעגל תומכים נלהב. לכל אדם יש את ערוץ המסרים שלו.
ניתן לראות את זה במיוחד אצל הפוליטיקאים הגדולים, כמו אנשי העסקים הותיקים כמו גרי ויינרצ'וק, בנימין נתניהו או משה פייגלין, שפתח לא מזמן.
זה חשוב בכל מקום ובכל רשת חברתית, וזה חשוב שבעתיים במידה ואתם מעוניינים בקידום הרצאות בפייסבוק. דאגו שבכל פעם שמבקשים המלצה על הרצאה או סדנה בקבוצת פייסבוק, יהיה לכם את האדם המתאים שישלח את הלינק של ההרצאה או הטעימה מתוך ההרצאה. באותה מידה, צרו קבוצת וואטסאפ או טלגרם בה תוכלו לעדכן את הנרשמים בפרטים נוספים על ההרצאה שלכם.
תוכלו להכין מראש מספר אנשים שיהיו הנציגים שלכם, ולרשום כמה נוסחים שונים אותם תחלקו לכל אדם, כך שההמלצות או הלינקים יהיו כמה שיותר אותנטיים.
בדוגמא שלפניכם נשלחה הזמנה בקבוצת פייסבוק ייעודית להרצאה מעניינת בנושאי רחפנים, וגם בקבוצת וואטסאפ וטלגרם רלוונטית.

דוגמא של קידום הרצאות בפייסבוק | סער ברעם

טיפ מספר 2 – הכניסו קטעים פיקנטיים

הכינו מראש קטעים מעניינים מתוך ההרצאה שלכם, כדי שתוכלו לפרסם אותם בקבוצות ייעודיות, בדף הפייסבוק שלכם או בטלגרם.
הכניסו טיזרים מדליקים ומעוררי סקרנות, החושפים טפח מעולם התוכן של ההרצאה שלכם.

קחו למשל את יאיר יעקבי, שהוא קומיקאי וחבר בצוות הקומיקאים המוכרים למגזר הדתי, אנדרדוס. יעקבי יצא לאחרונה במופע סטנדאפ יחיד, ופרסם לקהל העוקבים שלו בדף הפייסבוק קטע פיקנטי מתוך המופע "אומר מעט מדבר הרבה".

טיפ מספר 3 – רשת קשרים עם מרצים אחרים

יאיר יעקבי

עוד כלי שיכול לעבוד נהדר עבור מרצים מתחומים שונים כמו גם עבור סטנדאפיסטים ואנשי בידור- ייצור רשת קשרים עם מרצים אחרים כדי להגדיל את החשיפה. כמו בדוגמא הזו:

דוגמא של מודעה

באופן כזה, ניתן ליצור שיתופי פעולה בין מרצים, וגיוון במנעד ההרצאות בכל פעם: הרצאה מרגשת, לצד הרצאה מצחיקה, הרצאה סוחפת לצד הרצאה רצינית וכדומה. כך תוכלו לוודא שיותר אנשים יבואו להרצאה שלכם, אם לא בגללכם, בגלל הניר דובדבני שלמעלה (:

טיפ מספר 4 – שתפו בתובנות מיוחדות מתוך ההרצאה שלכם

אני מכיר מרצים מדהימים שהתחילו לשווק את הספר שלהם באמצעות ההרצאות.
איך הם עשו זאת? הם לקחו תובנות מסוימות מההרצאה ושיתפו אותם בצורה של פוסט קריאייטיבי ומעניין.
הפוסטים הללו היו בעלי ערך ורלוונטיים עבור הקוראים, וכך אלו יכלו להתרשם שהם בני אדם מרתקים ומעניינים ולהזמין מהם הרצאה.

מעוניינים לשמוע עוד על קידום הרצאות בפייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

טיפ מספר 5 של קידום הרצאות בפייסבוק – צרו קמפיין אטרקטיבי

ניתן לקחת את נושא ההרצאה שלכם, וליצור סביבו באזז מיוחד. זה מה שעשינו עם אחד הלקוחות שלנו: יצרנו סדרת מודעות עם קופי משכנע, יצרנו סרטון שיווקי יוצא מגדר הרגיל, ובעקבות כך אותו לקוח התחיל לקבל לידים איכותיים בעלות נמוכה.
בין הלידים היו: משרד החינוך, בנק מזרחי טפחות, משטרת ישראל, בית ספר באור יהודה ועוד.
בסופו של קמפיין, הוא הגיע למצב שהוא יכול לקדם עוד ועוד הרצאות וכולם רודפים אחריו (:

נשמע טוב?
אם אתם מעוניינים שנסייע לכם עבור קידום הרצאות בפייסבוק, או להתייעץ בנוגע לעריכת קמפיין שיווקי מוצלח, אני מזמין אתכם ליצור קשר.

מדריכים נוספים אצלי באתר