תפריט

פיצ'ר בפייסבוק: Reactions בתגובות

פיצ'ר בפייסבוק: כשעברנו מלייק לריאקשן פייסבוק התחיל לבלבל אותנו ולהיות מורכב גם בפן של הפרופיל האישי בפייסבוק.
פיצ'ר בפייסבוק
פיצ'ר בפייסבוק

כשהעלאתי סרטון שלי עושה סטרייק בבאולינג, חשבתי: איך עדיין פייסבוק לא הוציאו Reaction לתגובות ולתגובות של התגובות? אז הם הוציאו יום אחרי שחשבתי על זה.

לא צריך להתרגש, אלא להבין שכל מה שפייסבוק רוצה לעשות זה להיות עם ולהרגיש בלי.

לסבך אותנו מאוד אבל לגרום לנו להבין שאלה הדברים החדשים ואנחנו צריכים להתרגל ולהספיק את השינויים בו, ולא את התופעה האנושית.

להבין ולראות שכשאנחנו משתמשים בפיצ'ר החדש בפייסבוק, ה-Reactions, הלייק הוא הריאקשן שהכי פחות גורר מעורבות. יש ביטוי שטבעתי אצלי בקורסים ואצל המודרכים שנקרא 'לייק של נימוס'.

גורר פחות מעורבות? גורר פחות חשיפה. כלומר: אתם תראו יותר פוסטים שעשו עליהם Angry, Sad, Wow, Haha מאשר Love ו-Like שמזדנב לו במקום האחרון.

אם נשווה את זה ליחסים כדי שלא נגזים עם זה: 1:1.5:1.8 (משמאל לימין: לייק, לאב, ריאקשן אחר).

דעו ליצור תוכן שיגרום לקוראים להתעניין, להגיב וליצור עוד מעורבות דרך Reactions אפילו.

המסקנה:

ממליץ בחום להניע לפעולה לא דרך לייק – אלא דרך ריאקשן, וככה ליצור מעורבות גבוהה יותר. ריאקשן דורש יותר מאמץ מהקורא, ולכן פייסבוק מתעדף תגובות ותוכן עם ריאקשנים.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:

אני בדרך אליך, אל דאגה

תודה שהשארת פרטים.
אחזור אליך תוך יום עסקים, מבטיח


אפשר לתת לך יד?

לחיצה אחת והבעיה שלך נפתרה.

דילוג לתוכן