fbpx

פיצ'ר בפייסבוק: Reactions בתגובות

פיצ'ר בפייסבוק:| סער ברעם
פיצ'ר בפייסבוק: כשעברנו מלייק לריאקשן פייסבוק התחיל לבלבל אותנו ולהיות מורכב גם בפן של הפרופיל האישי בפייסבוק.

כשהעלאתי סרטון שלי עושה סטרייק בבאולינג, חשבתי: איך עדיין פייסבוק לא הוציאו Reaction לתגובות ולתגובות של התגובות? אז הם הוציאו יום אחרי שחשבתי על זה. לא צריך להתרגש, אלא להבין שכל מה שפייסבוק רוצה לעשות זה להיות עם ולהרגיש בלי.

החברה מסבכת אותנו מאוד אבל גורמת לנו להבין ולהסתגל. אלה הדברים החדשים ואנחנו חייבים להתרגל ולהספיק להתרגל לשינויים בממשק ולא 'לאחר' את ההתקדמות האנושית. להבין ולראות שכשאנחנו משתמשים בפיצ'ר החדש בפייסבוק, ה-Reactions, הלייק הוא הריאקשן שהכי פחות גורר מעורבות. יש ביטוי שטבעתי אצלי בקורסים ואצל המודרכים שנקרא 'לייק של נימוס'.

איך להגביר חשיפה לדפים עסקיים בפייסבוק

גורר פחות מעורבות? גורר פחות חשיפה. כלומר: אתם תראו יותר פוסטים שעשו עליהם Angry, Sad, Wow, Haha מאשר Love ו-Like שמזדנב לו במקום האחרון. אם נשווה את זה ליחסים כדי שלא נגזים עם זה: 1:1.5:1.8 (משמאל לימין: לייק, לאב, ריאקשן אחר).

דעו ליצור תוכן שיגרום לקוראים להתעניין, להגיב וליצור עוד מעורבות דרך Reactions אפילו.

המסקנה:

ממליץ בחום להניע לפעולה לא דרך לייק – אלא דרך ריאקשן, וככה ליצור מעורבות גבוהה יותר. ריאקשן דורש יותר מאמץ מהקורא, ולכן פייסבוק מתעדף תגובות ותוכן עם ריאקשנים.

עוד בנושא קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
הביזנס מנג'ר שלך נחסם? אל תחכה

אחרי שכמה וכמה לקוחות שלי נתקעו בתקופת הקורונה בגלל ביזנס מנג'ר חסום, החלטתי שכדאי שאכתוב פוסט בזק בעניין – רק בשביל לפתור את השאלה הזו עבור אחרים

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

איך לרכז את הפניות באינטרנט – שיטה פשוטה ויעילה

כדאי לעשות סיכום שיווקי ביחד של כל המערכות שיש לכם כדי שתהיה לכם אינדיקציה יותר טובה של הלקוחות שלכם. קודם כל נתחיל עם טיפ מאוד בסיסי בשביל שיהיה לכם קל יותר, ולהימנע מסיבוכים בהמשך. בואו נלמד איך לרכז את הפניות באינטרנט באמצעות טיפ אחד בסיסי שיוביל אותנו לכל אורך המדריך.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button