
כשהעלאתי סרטון שלי עושה סטרייק בבאולינג, חשבתי: איך עדיין פייסבוק לא הוציאו Reaction לתגובות ולתגובות של התגובות? אז הם הוציאו יום אחרי שחשבתי על זה. לא צריך להתרגש, אלא להבין שכל מה שפייסבוק רוצה לעשות זה להיות עם ולהרגיש בלי.
החברה מסבכת אותנו מאוד אבל גורמת לנו להבין ולהסתגל. אלה הדברים החדשים ואנחנו חייבים להתרגל ולהספיק להתרגל לשינויים בממשק ולא 'לאחר' את ההתקדמות האנושית. להבין ולראות שכשאנחנו משתמשים בפיצ'ר החדש בפייסבוק, ה-Reactions, הלייק הוא הריאקשן שהכי פחות גורר מעורבות. יש ביטוי שטבעתי אצלי בקורסים ואצל המודרכים שנקרא 'לייק של נימוס'.
איך להגביר חשיפה לדפים עסקיים בפייסבוק
גורר פחות מעורבות? גורר פחות חשיפה. כלומר: אתם תראו יותר פוסטים שעשו עליהם Angry, Sad, Wow, Haha מאשר Love ו-Like שמזדנב לו במקום האחרון. אם נשווה את זה ליחסים כדי שלא נגזים עם זה: 1:1.5:1.8 (משמאל לימין: לייק, לאב, ריאקשן אחר).
דעו ליצור תוכן שיגרום לקוראים להתעניין, להגיב וליצור עוד מעורבות דרך Reactions אפילו.
המסקנה:
ממליץ בחום להניע לפעולה לא דרך לייק – אלא דרך ריאקשן, וככה ליצור מעורבות גבוהה יותר. ריאקשן דורש יותר מאמץ מהקורא, ולכן פייסבוק מתעדף תגובות ותוכן עם ריאקשנים.
עוד בנושא קידום בפייסבוק.