פייסבוק מציגה בפנינו פלטפורמה שמרכזת לנו את הכל – דפים שאנחנו מנהלים, חשבונות מודעות, חשבונות אינסטגרם, אתרים שלנו ואופציות רבות נוספות. אחרי שהוצאנו מדריך מלא לפני חצי שנה, הנה מדריך נוסף של פתיחת ביזנס מנג'ר – איך לפתוח, מה לעשות ואיך לעבוד איתו בצורה נכונה שתאפשר לכם שילוב בין נכסים שונים שיש לכם בפייסבוק.
למה אנחנו צריכים ביזנס מנג'ר?
פתיחת ביזנס מנג'ר פותחת לנו אופציות נרחבות במנהל המודעות, בדפים שלנו ובמקומות נוספים. אנחנו נצטרך אותה בשביל לפתוח הרשאות לדברים הללו וגם לסדר את העבודה שלנו בצורה יותר יעילה. הפלטפורמה הזאת מאוד יעילה לעסקים גדולים וקטנים כאחד.
פתיחת ביזנס מנג'ר ראשונית
קודם כל, תלחצו על הלינק הזה בשביל להיכנס לפלטפורמת הביזנס מנג'ר. מכאן, תראו אופציה שתהיה לכם הנקראת "Create Business". כאן אתם תגיעו לחלון בו אתם צריכים להוסיף את השם של העסק שלכם, את השם האמיתי שלכם ואת חשבון האימייל של העסק שלכם. לאחר מכן, תצטרכו למלא את הפרטים המלאים של העסק שלכם – ארץ, רחוב, עיר, אזור, קוד, אתר (רצוי שיהיה לכם אתר) ולבחור את השירות שהאתר שלכם מספק. לאחר מכן, מצטרכו לאמת את כתובת המייל שלכם.
משתמשים – Users
אנשים – People
אלה האנשים אשר יש להם סמכויות כלשהן בעסק שלכם. אתם יכולים להוסיף או להוריד אנשים לעסק שלכם, ולתת להם סמכויות מסוימות בהתאם לתפקידים שלהם בחברה שלכם.
שותפים – Partners
אלו הם עסקים אשר שותפים לנכסים שלכם. אם יש עסק אחר שאתם רוצים לשתף איתו את חשבון המודעות שלכם או דברים אחרים, אתם תעשו את זה דרך החלון הזה.
חשבונות (Accounts)
אלו הם הנכסים שהעסק שלכם מציע. אם תשימו לב, בכל אחד מהאופציות יש אפשרות להוסיף נכסים נוספים.
- דפים – הדפים שיש לכם וההרשאות שיש לכל אדם בדפים הללו.
- חשבונות מודעות – חשבונות המודעות שבבעלותכם, המצב שלהם ולמי יש הרשאות אליהם.
- קבוצות נכסי העסק – חיבור בין נכסים והרשאות לנכסים שיש לכם. לא צריך להשתמש בכלל.
- אפליקציות – אם לעסק שלכם יש אפליקציה, אפשר לראות את הנתונים עליה כאן.
- אינסטגרם – חשבונות אינסגרם עסקיים והאנשים שמנהלים כל אחד מהם.
- ליין העסק – נגזר מחנות שהעלאתם לפייסבוק.
מקורות מידע (Data Sources)
יש כמה מקומות מהם שואבים מידע על הכסק שלכם, בעיקר מבחינת לקוחות.
- קטלוגים שפרסמתם לפייסבוק.
- פיקסלים באתרים בבעלותכם.
- אירועים לא מכוונים (אירועים שלא קשורים בפייסבוק).
- המרות מותאמות מראש עם האתר שלכם.
- כל האירועים ממקורות חיצוניים.
- קהלים אותם אתם חולקים בין חשבונות שונים.
כלים נוספים
בטיחות מותג (Brand Safety)
ווידוא כי המוצר שלכם בטוח באתרים שלכם. יש לכם שם גישה גם לרשימות של האנשים אותם חסמתם מהנכסים שלכם.
הרשמות
רלוונטי אם יש לכם אתר חדשות בו אתם מפרסמים באופן שוטף. לא רלוונטי לרוב העסקים הקטנים.
אינטגרציות
שילובים שעשיתם בין האתר שלכם לבין פייסבוק.
תשלומים (Payments)
פרטי כרטיסי האשראי שלכם איתם אתם משלמים על שירותים לחשבון העסק. ייתכן שיהיו פרטי כרטיסי אשראי שונים לחשבונות מודעות אותם אתם מנהלים. אם תחקרו קצת על האופציה הזאת, תגלו איך להוציא חשבוניות מפייסבוק.
מרכז אבטחה (Security Center)
כל מה שקשור בלוודא שהעסק שלכם אותנטי ואף אחד לא פורץ אליכם. יש כאן אופציה להתחברות מהפלאפון וגם אופציה לעשות וידוא משתמשים (Verification). ברגע שתעשו את זה, יפתחו לכם אופציות נוספות לאתר שלכם. מומלץ גם לשים משתמש נוסף רזרבי ממנו תוכלו לנהל את הביזנס מנג'ר.
דרישות (Requests)
אם מישהו רוצה לנהל משהו בתוך הביזנס שלכם מבחוץ, זוהי הדרך בה הוא יעשה זאת. זה לא משומש הרבה, בדרך כלל ידברו איתכם לפני שינסו לגשת למשהו בעסק שלכם.
התראות (Notifications)
כל מה שאתם רוצים לראות באופן מיידי יעלה לכם. אפשר לסמן בפנים בדיוק מה אתם רוצים בקשר לכל אחת מהקטגוריות שציינו כאן למעלה.
מידע על העסק (Business info)
שינוי הכתובת של העסק, פרטי ההתקשרות שלו וכל הפרטים החשובים לגביו. כדאי מאוד למלא הכל ולא לשכוח שום דבר.
מדריך התקנת העסק (Setup Guide)
כל המדריכים שאתם צריכים לגבי כל האחד מהסעיפים הללו בקלות. המטרה היא להראות לכם בצורה יעילה איך עושים את הדברים, כדי שיהיה לכם קל להשתמש בפלטפורמה המדהימה הזאת שנקראת ביזנס מנג'ר.
כל מה שקשור אל פתיחת ביזנס מנג'ר במרחק כפתור
אם יש לכם שאלות, או שאתם רוצים לדעת עוד פרטים על פתיחת ביזנס מנג'ר, אתם מוזמנים לפנות אליי.