חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מומחה פרסום ממומן בגוגל

הקלות בה ניתן להקים קמפיין פרסום בגוגל, מביאה לא מעט בעלי עסקים למחשבה שכדאי לנהל ולהקים קמפיינים בעצמם בפלטפורמה הזו, תוך ביצוע ניסוי וטעיה.
אממה, למרות שהפלטפורמה של גוגל היא נגישה ונוחה ומאפשרת לכל אדם עם ידע טכנולוגי בסיסי להקים ולהגדיר קמפיין בעצמו, ניסיונות פרסום עצמאיים עשויים לגרום נזק.
כאשר מגדירים קמפיין גוגל בצורה לא נכונה, עלולים להביא לכך שהמכירות של בית העסק יפגעו או להזרים אל האתר תנועה של גולשים לא רלוונטיים.
מנגד, כאשר נעזר במומחה פרסום ממומן בגוגל, נצליח לייצר תוצאות איכותיות פי כמה, שיהפכו את ההשקעה בקמפיין לכדאית.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

אם הגעתם לדף הנוכחי, ככל הנראה אתם מחפשים את בעל המקצוע שיוריד מכם את ההתעסקות בגוגל ויעניק לכם תוצאות משביעות רצון. אז איך עובד הפרסום בגוגל? ומה ההבדל בין מומחה פרסום ממומן בגוגל למקדם רגיל? במאמר הנוכחי ננסה לענות על כל השאלות החשובות.

קידום ממומן בגוגל PPC

מה כולל מומחה פרסום ממומן בגוגל?

בגדול, עולם הקידום בגוגל נחלק למספר אפשרויות קידום ושיווק בפלטפורמות שונות:

  • קידום אורגני בגוגל – קידום במנוע החיפוש המוביל בעולם בתוצאות שמגיעות אחרי התוצאות הממומנות, ולא כתוב לידן 'מודעה' (קידום אורגני).
  • קידום באמצעות קמפיינים ברשת החיפוש – מכירים את זה שמחפשים משהו בגוגל, ואתם רואים ליד 'מודעה'? זה הסיפור.
  • קמפיין ברשת המדיה GDN – פרסום באנרים באתרים שונים בהתאמה לקהל היעד שלכם. קיימים בהרבה מאתרי התוכן הגדולים, באפליקציות ועוד.
  • קמפיין Remarketing – באמצעות קמפיין Remarketing מפרסמים ללקוחות שכבר התעניינו בשירות או במוצר שלכם)
  • קמפיין YouTube – קידום לסרטונים ממוקדים ורלוונטיים עבור קהל היעד שלכם.
  • קידום בגוגל שופינג – ניתן להפיץ מוצרים מאתרי חנות בערוץ אונליין נוסף ורווחי.
  • קידום ב-Gmail – קמפיין פרסום ממומן בג’ימייל (או בשמו המלא – GMAIL SPONSORED PROMOTION)
    הוא קמפיין שמתנהל באמצעות דיוור ללקוחות הדואר האלקטרוני. מדובר במודעה ייחודית שמופיעה בלשונית קידום המכירות בתיבת הדואר של Gmail.
  • קידום בגוגל מפות – גוגל מאפשרת לקדם עסקים מבוססי מיקום באמצעות שלל כלים אפקטיביים.
68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

איך מחליטים איזה אפיק פרסום הוא המתאים ביותר עבורנו? התשובה תלויה במטרות הפרסום. כך למשל, אם אתם מנהלים חנות מקוונת למכירת מוצרים אונליין, מומלץ להיעזר בגוגל שופינג להצגת מוצרים מושכים בתוצאות החיפוש של גוגל וברשת המדיה.
אם רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הם חרדים, ורובם אינם חברים בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, תוכלו להפיק תועלת רבה מקמפיין פרסום באימייל, ואם אתם משווקים באמצעות סרטונים, קמפיין איכותי ביוטיוב לגמרי יעשה את העבודה.

אילו עסקים יכולים להרוויח מפרסום ממומן בגוגל?

בתכל'ס, כל נותני השירות והמוצרים שגולשים מחפשים באופן יזום יכולים להפיק תועלת רבה מעבודה משותפת עם מומחה פרסום ממומן בגוגל.
בנוסף, אמנים וזמרים ביוטיוב, עסקים שיש צורך להשתמש בWaze כדי להגיע אליהם (פיצריות, חנויות פרחים, מסעדות ועוד) יכולים להרוויח יפה מקמפיין איכותי בגוגל.
למעשה, 90% משוק בעלי העסקים ימצא את הפרסום בגוגל כאפיק המרכזי שיוכל להפיק ממנו תועלת עסקית, ואם לקוחות פוטנציאליים מחפשים את השירותים שלכם בגוגל- אתם חייבים להיות שם!

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

ההבדל בין מומחה פרסום ממומן בגוגל למקדם רגיל

בשוק שבו יש מיליוני מקדמי אתרים בגוגל, וכמעט כל מי שמסיים קורס קידום קורא לעצמו "מומחה", לא קל להבדיל בין האיכויות.
לכן, אספנו מספר טיפים חשובים שמעידים על איכות:

  • הגדלת ראש – מקדם בגוגל שמוציא לדרך קמפיין ושוכח ממנו, הוא לא מומחה פרסום ממומן בגוגל. יש לבדוק את הקמפיין לעיתים קרובות, ואיש קידום מקצוען יכול להפחית עלויות משמעותיות ברמה השבועית. כחלק ממעקב ההמרות ועבודת החשיבה על כל קמפיין ניתן לחסוך בכספים עבור בעל העסק ולהביא תוצאות מרשימות.
  • מעקב אחר הקמפיין – לפני מספר שנים, שאלתי קולגה לגבי שינוי קטן בגוגל במעקב ההמרות, והוא בתגובה ענה לי "אני לא מטמיע מעקב בקמפיינים".
    אי הטמעת מעקב היא הטעות הגדולה ביותר של אנשי הפרסום, שכן בכל קמפיין אמור להתבצע מעקב המרות שוטף. בעל העסק צריך לדעת בדיוק מה קורה באתר כחלק מקמפיין. כמה אנשים נכנסו לדף הנחיתה? כמה אנשים יצרו קשר? עד כמה הפרסומת עניינה את הלקוח? בקיצור, שליטה + חשיבה+ זמן = ניהול מיטבי של הקמפיין.
  • בעיות במדיניות הפרסום של גוגל – לעיתים בעקבות שינוי המדיניות של גוגל, חלק מהשירותים או המוצרים שבעל העסק מציע הם "טיפולים ניסיוניים" וגוגל פוסלת אותם באופן אוטומטי. אותה בעיה יכולה להיווצר גם אם אתם מפרסמים מוצרים או שירותים פיננסיים כך ששווה לבדוק מראש את ביטויי המפתח והמשפטים במודעות ובדפי הנחיתה.
    כך למשל, המונח "בוטוקס" לעיתים נחשב כטיפול ניסיוני ולעיתים גוגל יפסלו מודעות או דף נחיתה המכילים את המילה הזו.
    מומחה פרסום בגוגל מבקר את התוכן לעיתים קרובות ומתקן אותו בהתאם למדיניות הפרסום.
מעוניינים לשמוע עוד על מומחה פרסום ממומן בגוגל
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

האם כדאי לבצע פרסום ממומן בגוגל?

חשבו על האופציה להגיע כמעט ל-100% מקהל היעד שלכם באמצעות הפלטפורמות השונות של גוגל בפרסום לא אגרסיבי לרוב במחירים נמוכים בהשוואה לפלטפורמות פרסום אחרות.
לקוח שהגיע מחיפוש בגוגל, חקר, בדק ובחר בכם הוא בדרך כלל ליד חם מאוד.
לפניכם דוגמא ללקוח של הסוכנות שלנו, שלפנינו לא קידום באמצעות גוגל:

גרף פרסום בגוגל

תוכלו לראות בתרשים, שכרגע רוב התנועה מגיעה לאחר קידום ממומן בגוגל, ואחוז גבוה מהלקוחות הללו הופכים ללקוחות משלמים. זה השינוי המשמעותי שגוגל אדס יכולה להביא לעסק בישראל.

לסיכום: כל מסע פרסום איכותי מתחיל משיחת אפיון ראשונית עם הצוות שלנו.
לקביעת פגישה הקליקו: https://meet.alai.co.il

קראו גם: