חברת קידום אתרים

גם אם הקמתם אתר אינטרנט מושקע ויפיפה, ללא עבודה רצינית של קידום אתרים, סביר להניח שיהיה קשה למצוא אותו בגוגל, והגולשים פשוט יגיעו למתחרים.
בין אם מדובר בתחום תחרותי ובין אם מדובר בתחום בו התחרות לא גדולה, במציאות הנוכחית קשה לטפס מעלה בתוצאות ה-SEO ללא שלל פעולות קידום אתרים הכרחיות.
אם טרם בחרתם חברת קידום אתרים מקצועית שתסייע במאמצים בדרך לפסגה, ואתם רוצים להיעזר בטיפים כיצד לעשות זאת נכון, המאמר הנוכחי מיועד עבורכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

לפני שצוללים: מה המטרה של חברת קידום אתרים?

לפני שנצלול לעומק, ונבחן כיצד לבחור חברת קידום אתרים לעסקים, ננסה להבין מהי מטרתה של חברת קידום אתרים באינטרנט. לסוכנות הקידום יש מספר מטרות עיקריות:

  • להגדיל את תנועת הגולשים לאתר שלכם, בדגש על גוגל
  • להופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל
  • לשפר את מבנה האתר שלכם, את ההיררכיה בו, ואת חווית המשתמש כדי שהאתר ייחשב כקריא ונגיש לאלגוריתם של גוגל.ֵ
  • לשפר את תוכן האתר, כדי שהאתר יתברג במקומות הראשונים בגוגל
  • בשורה התחתונה – גוגל הוא המלך, אם תרשימו אותו ותוכיחו לו שהאתר שלכם שווה, הוא יתחיל להאמין בכך בעצמו (:
מטרת חברת קידום אתרים

בדיקה ראשונה – דרשו לראות פורטפוליו

אחד הדברים שקל לדרוש מחברת קידום אתרים הוא פורטפוליו (תיק עבודות), בתיק העבודות נמצאות כל ההוכחות להצלחות החברה. בקשו לראות תוצאות בשטח, נניח נוכחות של ביטויים רלוונטיים במקומות הראשונים. המיקום של האתר שישתקף בפניכם עבור ביטויים מסוימים, עשוי לתת לכם אינדיקציה בנוגע לאיכות החברה.
טיפ קטן ממני: מיקומים משתנים בתדירות גבוהה, ולכן לא מספיק לראות רק מיקומים בגוֵגל. כדאי מאוד לבקש לבדוק עליה מגמתית בטראפיק האתר (ניתן לבדוק זאת באמצעות דו"ח בגוגל אנליטיקס למשל).
בנוסף, גם אם החברה אומרת שהיא במקום הראשון, יכול להיות שהאתר יהיה במקום השני, זה תלוי ברלוונטיות לגולש. (בקיצור, אל תרתעו מסטייה קלילה בתוצאות).

מה לא לבדוק? אל תבדקו עד כמה החברה מקדמת את עצמה בגוגל. חברות קידום יכולות להפציץ במיקומים בגוגל, אבל לא יהיה בכך כל קשר לטיב השירות שהן מעניקות ללקוחותיהן.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את ׳סער ברעם׳, חברת הדיגיטל שאורך חיי הלקוחות שלה גבוה?

חברת קידום אתרים – בדקו המלצות

כמו בכל תחום, גם בקידום אתרים, אף פעם לא מזיק לבקש המלצות מחברים/ידידים/קולגות. איך תדעו שמדובר בהמלצות אמיתיות?
הנה כמה עצות טובות:

20 המלצות ביום אחד? כבר נראה מחשיד. בדקו את תאריכי ההמלצות, והאם הן נכתבו בימים שונים. אם נכתבה כמות גדולה של המלצות באותו יום, זה הזמן להתחיל לחשוד שמשהו כאן מסריח.
שמות משפחות הממליצים דומים להפליא לשמות המשפחה של מומחי החברה? נורה אדומה נדלקת.

ניתוח נתוני גולשים

בדיקה שלישית: מהי מומחיות החברה?

את קוסמטיקאית ורוצה לקדם את עצמך בגוגל? חפשי חברה המתמחה בתחום שיווק לקוסמטיקאיות. רוצה לעשות קמפיין לשירות בתחום העיצוב הגרפי? חפש חברת קידום שמתמחה בכך.
לפני שתחפשו חברת קידום אתרים מומלצת, חקרו ובררו עם עצמכם מהו טיב השירות שאתם רוצים לקבל. את התוצאות לא תוכלו לדעת מראש, אך תוכלו לבדוק האם החברה מתמחה בקידום עבור המוצרים או השירותים שלכם, או שהתנסתה בפרויקטים דומים בעבר.

מעוניינים לשמוע עוד על חברת קידום אתרים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

טיפ קטן ממני: גם אם חברה אומרת שהמומחיות שלה היא קידום קוסמטיקה ואסתטיקה, בהחלט יכול להיות שרוב הלקוחות שלה יהיו מתחומים אחרים. כל חברה יכולה לעשות כמה דברים, ואין בכך שום בעיה, הדבר החשוב ביותר שעליכם לבדוק אם לחברת הפרסום יש ניסיון בתחום שלכם. תוכלו גם לחפש בגוגל את השירות שלכם ולבדוק האם אותה חברת קידום מופיעה בשירות הזה (למשל פרסום בפייסבוק לעורכי דין, קידום אתרים למעצבים וכדומה).
כרגיל, אני כאן לכל שאלה ואשמח לקחת גם האתר שלכם קדימה ולספק עבורכם מכונת לידים פאסיבית בגוגל!

מדריכים וטיפים נוספים אצלי באתר