חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת פרסום דיגיטלי

מפרסמים מכל התחומים, שמעוניינים לקדם את העסק שלהם ברחבי המרחב הדיגיטלי, מחפשים בנרות חברת פרסום אמינה שיוכלו לעבוד עמה לאורך זמן.
אני לא צריך לספר לכם שמי שמוצא חברה איכותית, מרגיש כאילו זכה בפיס. זה באמת עניין מאתגר למצוא חברה אמינה, שתוכלו לסמוך עליה כמעט כמו שאתם סומכים על עצמכם.
אם זו הפעם הראשונה שהעסק שלכם עובד מול חברת פרסום דיגיטלי, אתם עלולים להגיע מהר מאוד למצב של חוסר הבנה ותסכול לגבי התמורה שאתם מקבלים בעבור הסכום הנכבד שאתם משלמים.
לעיתים זה יראה לכם כאילו חברת הפרסום לא פועלת בקצב שאתם רוצים או ברמה שאתם רוצים כדי לקדם את העסק שלכם. ובכן, מה הם כללי הזהב לעבודה נכונה ופורה מול חברת פרסום דיגיטלי? הכתבה הבאה תחסוך לכם הרבה כאבי ראש.

1: מה הם הצרכים שלכם מחברת הפרסום?

חברת פרסום דיגיטלי

לפני הכל, כדי למנוע בעיות של תיאום ציפיות, השקיעו בהסכם התקשרות מאורגן ומדויק. בהסכם ההתקשרות הגדירו מה הן הציפיות שלכם מן התהליך ומה חברת הפרסום נותנת לכם בתמורה. האם היא מסייעת לכם בקמפיינים ממומנים בפייסבוק? ואם כן, בכמה קמפיינים בחודש? האם היא הולכת לנהל עבורכם קמפיין קידום ממומן בגוגל?
האם רק בניהול השוטף של הפייסבוק או גם של עמוד האינסטגרם? ככל שתהיו יותר מדויקים בשירותים או במוצרים אותם תשכרו מחברת הפרסום, כך העבודה תתנהל בצורה חלקה יותר.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

2: עמידה בזמנים

לוחות הזמנים של הפעילות השוטפת צריכים להיות גם הם ברורים ומוגדרים מראש. עליכם לתאם מראש מתי יעלה הקמפיין או דף הנחיתה, מתי מעלים פוסטים, האם עובדים עם גאנט פוסטים חודשי או שיוצרים פוסטים כל שבוע. כמו כן, לוחות הזמנים צריכים להיות מוגדרים גם ברמת התמיכה השוטפת – באילו שעות תוכלו להיוועץ עם חברת הפרסום? מי איש הקשר שיוכל לשוחח עמכם בעת הצורך?

3: שפה שיווקית אחידה

אני תמיד ממליץ ללקוחותיי וגם מקפיד בעצמי כמנהל של חברת פרסום דיגיטלי, לבדוק את כל התוכן שיוצרים עבור הלקוח – האם הוא מתאים לשפה המיתוגית הנוכחית ולמסרים השיווקיים בהם הוא משתמש. לפני שמתחילים לכתוב מאמר או להניע קמפיין, יש לבדוק את החומרים שנוצרו עד היום (ניתן לעשות זאת באמצעות שאלון בכתב או בעל פה ועל ידי צפיה בחומרים הקיימים).

4: הגדרה נכונה של חשבונות הפרסום

קרה לי לא פעם ולא פעמיים, שלקוח לא הגדיר בצורה נכונה את חשבון הגוגל אדס שלו או את הביזנס מנג'ר בפייסבוק, וכתוצאה מכך הייתי צריך להניע איתו בנפרד תהליך של פתיחת חשבונות חדשים, אימותים, אישורי חתימות… כל התהליך המתיש הזה יכול להיחסך, אם נעשה את הדברים לפי הספר ונחפש הוראות ברשת, או שנשאיר את פתיחת החשבונות לחברת פרסום דיגיטלי.

5: תכנון שיווקי ארוך טווח

כדאי לנהל את הפרסום תוך חשיבה לטווח הרחוק. אל תסתפקו במטרות קצרות טווח, כי השיווק יכול לפתוח לכם דלתות לדברים שהם כרגע אפילו לא בדמיון שלכם. בדקו איזו פעילות שיווקית מסייעת לכם לקדם את העסק שלכם? אילו דלתות היא פותחת עבורכם?
ניקח לדוגמא לקוח שלי מתחום הקמעונאות, שחשב לטווח רחוק, שיווק בהתאם, והצליח בקלות להעפיל על מתחריו. שיטת השיווק שלו סייעה לו אפילו לרכוש חלק מהמתחרים שלו. זו דוגמא טובה לאסטרטגיה דיגיטלית שמסייעת לעסק בטווח הארוך.

מעוניינים לשמוע עוד על חברת פרסום דיגיטלי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

6: גולת הכותרת – יחס אישי מצד חברת הפרסום

בעסק שלי אני תמיד מקפיד להעניק ללקוחות יחס אישי, בעיני זו חזות הכל. אם מישהו זקוק לשוחח איתי, וצריך ייעוץ – אני תמיד אשמח לעזור.
עם זאת, תמיד יהיו לקוחות שישלמו מעט כסף ויצפו שנהיה באותה רמת זמינות ומחויבות כמו לקוח ששילם הרבה יותר. חשוב לדעת שחברת פרסום דיגיטלי לא תהיה מחויבת להם באותה רמה, כי יש כמות זמן מסוימת ביום שכל איש צוות יכול להקצות לטיפול בלקוח.

בסופו של יום, הבנפיט הגדול ביותר בעבודה עם חברת פרסום הוא שהיא מפשטת לכם את כל העבודה בעולם הדיגיטלי. וכשיש יחס אישי, לרוב התוצאות הרבה יותר מורגשות בשטח.

רוצים ליצור קשר עם חברת פרסום איכותית, שתניב לכם תוצאות במהירות?
השאירו פרטים, ואצור קשר בהקדם.

מדריכים נוספים אצלי באתר