חברת ייעוץ שיווקי

שחקן הפוטבול המוכר ראלף מרסטון כבר אמר מזמן "מה שתעשה היום, עשוי לשפר את כל ימי המחר".
השקעה בשיווק היא תמיד ירוקת עד, ומצמיחה פירות גם לאחר שנים.
כל קמפיין שפרסמתם, כל אסטרטגיה שיווקית שבניתם, כל פוסט איכותי ששיגרתם, ישרתו אתכם במוקדם או במאוחר, ויסייעו לכם לבסס את העסק שלכם כמוביל בתחומו.
חברת ייעוץ שיווקי תסייע לעסק להבין כיצד לבנות מהלך שיווקי נכון, לחדד את המסר השיווקי בפרסומים הקיימים שלכם והיא תוכל להציע סל פתרונות וכלים לשיווק העסק בהתאם לתקציב שלכם.
אם כן, כיצד בוחרים בחברת ייעוץ שיווקי המתאימה לצרכים שלכם ומשפרים את המחר? כל הדגשים מחכים לכם בשורות הבאות.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

הנחיצות של חברת ייעוץ שיווקי

במהלך השנים, יצא לי לפגוש בעלי עסקים רבים, שהבינו את חשיבות הפרסום בדיגיטל. חלקם הכירו מקרוב את ערוצי השיווק השונים ואפילו התמצאו בפרסום בפלטפורמות השונות, ועדיין, רק חלק קטן מהם היה בטוח לגבי הדרך, ורוב רובם של בעלי העסקים ביצעו טעויות רבות שעלו להם בזמן ובכסף.
הטעויות הללו גרמו להם להבין את הצורך לנהל את הפרסום והשיווק בצורה מסודרת ומקצועית. אם אתם מזדהים ומהנהנים בהסכמה, רגע לפני שננסה להבין כיצד בוחרים חברת ייעוץ שיווקי, בואו נבין יחד האם העסק שלכם זקוק לחברת ייעוץ שיווקי.

סושיאל, רשתות חברתיות

כך תדעו אם העסק שלכם זקוק לייעוץ מקצועי

כמעט אין עסק פעיל כיום שלא ירוויח מייעוץ שיווקי, בין אם מדובר בעסק של One man show ובין אם מדובר בחברה עם לא מעט עובדים.
ייעוץ שיווקי יכול להעלות את החשיפה, להגדיל את מעגל הלקוחות, לגרום ליותר אנשים להכנס לאתר ולרכוש מוצרים ועוד ועוד.
בנוסף, כבעלי עסקים אנו יודעים שחשוב לפרסם את העסק במדיות השונות, אך אפיקי הפרסום הם רבים מספור, החוקים משתנים בין הפלטפורמות השונות וגם התקציב לא תמיד בשמיים. לכן, יש צורך בחברת ייעוץ שיווקי שתוכל להציע שלל פתרונות וכלי פרסום ושיווק התואמים לצרכי העסק, התקציב, קהל היעד ולא פחות חשוב מכל אלו – המסר השיווקי שלכם.

קחו לדוגמא לקוחה שלנו בתחום הייעוץ הארגוני, שרצתה להרחיב את קהל היעד שלה לארגונים גדולים בארץ ובעולם. במקום לבזבז כספים על קמפיינים בפייסבוק שלא הביאו את התוצאות הרצויות, המלצנו לנו על פרסום בלינקדאין, שאפשר לה לפנות ישירות לבכירים בחברות וארגונים, ולנצל בתבונה את התקציב הקיים.
בשורה התחתונה – אם יש לכם תקציב מוגבל, ואינכם יודעים מה אפיק הפרסום המומלץ או אם הפרסום שלכם מדשדש ולא מביא את התוצאות הרצויות, או אם אתם מבולבלים מכל האפשרויות, מומלץ לפנות לחברת ייעוץ שיווקי, ויפה שעה אחת קודם.

כאן אני מרחיב על פרסום בלינקדאין ועל התועלות שניתן להפיק ממנו:

כך תבחרו חברת ייעוץ שיווקי איכותית

חשוב לזכור שאין חברה אחת שמתאימה לכל סוגי העסקים, אבל יש חברה אחת או שתיים שיתאימו בול לעסק שלכם. כדי להגיע אליהן, אנו ממליצים לבחון את תיק העבודות באתרי החברות, את תחומי ההתמחות המרכזיים שלהן ואת המסרים בהם הן נעזרות בפרסומים השונים.
בדקו את ההמלצות של החברה, צפו בסרטונים שהיא פרסמה ביוטיוב ובפלטפורמות נוספות, ובדקו האם אתם מתחברים באופן כללי לויז'ן ולאנשים שמעבירים אותו.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את ׳סער ברעם׳, חברת הדיגיטל שאורך חיי הלקוחות שלה גבוה?

בנוסף, עוד כמה טיפים חשובים משולחן העבודה שלי:

התמחות בתחום שלכם – בדקו האם לחברת הייעוץ השיווקי יש ניסיון בתחום הספציפי שלכם. לדוגמא, אם את קוסמטיקאית שרוצה למנף את הקליקיניה ולהביא לקוחות חדשות, עדיף להיעזר בחברה שכבר עבדה עם קוסמטיקאיות ומבינה דבר או שניים באפיקי הפרסום הרלוונטיים.
או – אם בבעלותך עסק בתחום העיצוב הגרפי, מומלץ להיעזר בחברת פרסום שיודעת לקדם בהשקעה סבירה גם עסקים כמוך.

בצעו מחקר בגוגל – לפני שתבחרו לעבוד עם כל חברה שהיא, גגלו אותה. לחברה שתבחרו יהיה אינטרס להציג את הניסיון שצברה עם חברות וכמעט תמיד הרושם הראשוני יהיה חיובי. זו בהחלט נקודת התחלה טובה, שלאחריה מומלץ לבצע חיפוש קצת יותר מעמיק. למשל, לגלל שוב ולצפות בשיתופי פעולה, להביט בעבודות שונות שהחברה אינה מציגה באתר וכן הלאה.

הזהרו מהבטחות בומבסטיות או ספציפיות – חברת פרסום איכותית ואמינה לרוב לא תבטיח לכם תוצאות ספציפיות מדי או כאלו שנראות טובות מדי. למשל: מיקומים במילות מפתח מסוימות, מספר גולשים X שיגיע לאתר אחרי Y חודשים וכן הלאה.
הסיבה לכך היא שתחום הפרסום בדיגיטל הוא דינמי ומשתנה כל הזמן, ויש לא מעט משתנים שלא ניתן לצפות אותם מראש (כמו למשל האלגוריתם של גוגל).
לכן, היזהרו מחברות ייעוץ שיווקי שמבטיחות לכם הבטחות שנשמעות יותר מדי טוב או כאלו שהן ספציפיות מדי, ואם בכל זאת קיבלתם הבטחות, מומלץ להקשות ולשאול על מה ההערכה מבוססת.

עוד קצת על איך לבחור חברת פרסום כאן:

כאשר מתקבלת ההחלטה בשעה טובה, ובחרתם את חברת הייעוץ השיווקי שתצעד אתכם בשלבים העולים אל על, חשוב להיות עם יד על הדופק, לבדוק את הפעילות הפרסומית ולראות שהיא אכן תורמת לצמיחת העסק.

מעוניינים לשמוע עוד על חברת ייעוץ שיווקי
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

מעוניינים לקבל ייעוץ שיווקי ממוקד בתחום שלכם? אנו מזמינים אתכם להציץ בפורטפוליו שלנו וליצור קשר כעת.