בין אם אתם מנהלים עסק בינוני ובין אם משרד מצליח עם הרבה עובדים, אתם זקוקים לעמוד פייסבוק שמנוהל היטב. עמוד פייסבוק איכותי המנוהל על ידי חברת קידום בפייסבוק, תורם לבניית קהילה סביב המותג שלכם, ומהווה ערוץ התקשרות ישיר עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי? מה צריך לעשות כדי להתחיל לקדם? ומה זה בדיוק רימרקטינג?
בכתבה הנוכחית בחרתי להציג לכם מבחר שאלות נפוצות שנשאלתי בחברת הקידום שלי על ידי לקוחות ותלמידים. מאמין שהתשובות יעניינו אתכם (:
איך פותחים עמוד פייסבוק עסקי?
פתיחת עמוד פייסבוק עסקי הוא חלון הראווה של העסק שלכם ברשת, בדיוק כמו אתר האינטרנט שלכם. הקמת העמוד כוללת יצירת שם מותאם למילות המפתח המחופשות ביותר בתחום שלכם, עיצוב מותאם, והפקת תכנים מעודכנים המספקים ערך ותועלת למבקרים בדף. אני ממליץ לעשות את השלבים הראשונים בליווי איש מקצוע, משום שכשהתשתית נבנית בצורה נכונה, קל יותר לקדם את הדף בפייסבוק כך שיצבור לייקים ועוקבים.
כבעלים של חברת קידום בפייסבוק – מה השלב הראשון שיש לבצע כדי להתחיל לקדם?
בשלב הראשוני, יש לפתוח פרופיל עסקי בפייסבוק (בהנחה ויש פרופיל פרטי, כמובן). לאחר מכן, ניתן להתחיל להעלות תכנים באופן עצמאי, או לפנות לחברת קידום בפייסבוק שתעשה זאת עבורכם ותהיה אחראית על יצירת התוכן המילולי והויזואלי.
בשלב הבא, לאחר שהעמוד מלא בתכנים יצירתיים ומעניינים, זה הזמן להקמת קמפיין ממומן משלכם.
חשוב להדגיש כי חברת קידום בפייסבוק או חברת שיווק דיגיטלי תדע כיצד למקד את הקמפיין לקהל המדויק ביותר עבורכם, כמו גולשי אתרים מסוימים, קהל דומה לקהל שביקר באתר שלכם, או אנשים שביקרו במאגרי מידע שברשותכם. באופן זה, סוכנות הדיגיטל תחסוך לכם כסף על פרסום לא ממוקד.
חברת קידום בפייסבוק – כיצד מגדירים תקציבי פרסום?
שאלה נוספת שרבים שואלים היא כיצד מגדירים תקציבי פרסום לקמפיין ממומן בפייסבוק. בגדול, תקציב הפרסום תלוי בשני גורמים עיקריים:
- התחרות על הקהל (ככל שהקהל רחב יותר, כך התחרות יורדת)
- מטרת הקמפיין (כלומר הפעולה שנרצה שהקהל יבצע (הקלקה על מודעה, סימון לייק ועוד)
- כשאנו בוחנים כיצד להגדיר תקציב פרסום, עלינו לקחת בחשבון את עלות המפרסם או החברה שנרצה שתפרסם אותנו, הקהל אליו נרצה לפנות והתוצאה אותה נשאף לקבל כתוצאה מהפרסום.
קראו עוד על עלות פרסום בפייסבוק.
חברת קידום בפייסבוק – כיצד מבצעים טרגוט בצורה נכונה?
פייסבוק מאחסנת כמויות עצומות של ידע על המשתמשים שלה, והיא מציעה שלל כלים כדי לטרגט את קהל היעד באופן ממוקד ביותר. ניתן לפלח את קהל היעד הרלוונטי והאוהדים של הדף על בסיס מיקום גאוגרפי, גיל, מקצוע, תחומי עניין ועוד. באמצעות הצלבת נתונים, ניתן לחשוף את הפרסום למקסימום לקוחות פוטנציאליים.
טיפ אישי ממני: לפני שמתחילים להריץ טרגוט המבוסס על תחומי עניין, יש לחשוב: מי זקוק לשירות או למוצר שלנו? מחקר מעמיק בעניין, יסייע לנו לשפוך אור על קהל היעד הרלוונטי.
ואין טוב מדוגמא מהשטח – נניח שהמוצר שנרצה לפרסם הוא קורס קידום בפייסבוק.
נוכל לטרגט את הקהל לפי בעלי עסקים, מפרסמים או אנשים שהתעניינו בקורסי פרסום בעבר, או לרדת לרזולוציות נמוכות יותר של טרגוט, למשל אנשים שמחפשים ברשת מושגים כמו: Remarketing, Creator studio וכן הלאה.
מה זה רימרקטינג בפייסבוק?
רימרקטינג היא שיטת פרסום מבריקה, שלמעשה מפעילה קמפיין פרסומי ייחודי בו הגולש רואה מודעות שונות בשלל אתרים אחרי שהוא ביצע מעורבות כלשהי (ביקר באתר, הגיב, עשה לייק) בנכסים המקושרים לדף העסק בפייסבוק.
רימרקטינג נקרא גם שיווק מחדש, כיוון שהוא מאפשר לבעל העסק להישאר בתודעה של קהל היעד, ולשווק פעם נוספת לקהל שנחשב "חם יותר", ושהתעניין בשירותים ובמוצרים שלו.
רימרקטינג בפייסבוק נעשה באמצעות שתילת שורות קוד (נקראת גם פיקסל) בעמוד או באתר.
קראו עוד על שיווק מחדש בפייסבוק.
האם חייבים לקדם קמפיינים בתשלום או שמספיק להעלות פוסטים בצורה אורגנית?
צריך לזכור שפייסבוק היא עסק לכל דבר, ובדיוק כמו כל עסק, היא מעוניינת להישאר רווחית לאורך זמן. מסיבה זו, הפוסטים הלא ממומנים של דפים עסקיים, בדרך כלל יגיעו להרבה פחות משתמשים מאשר פוסטים ממומנים. בדרך זו, פייסבוק למעשה מעודדת את הפרסום בתשלום, שכמעט בהכרח מבטיח חשיפה גבוהה יותר לקהל היעד הרלוונטי.
יש לכם שאלות נוספות? רוצים להתייעץ עם מומחה קידום בפייסבוק? אני מזמין אתכם לפנות אליי בכל שאלה, באתר, בדף הפייסבוק או דרך טופס צור קשר.