חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מומחה קידום אורגני

איך מומחה קידום אורגני משפיע על תוצאות חיפוש, ואיך בוחרים מומחה כזה? אפשר לדעת את זה די בקלות במאמר הבא - עם אנקדוטות מהניסיון שלי

קידום אורגני לאתרים הוא תהליך מורכב הכולל מספר שלבים, כאשר הבסיס האמיתי הוא שילוב של תוכן רלוונטי ומעניין לגולש בתוספת חווית משתמש טובה. עם זאת, ישנם מספר דברים נוספים, שפחות שמים עליהם את הדגש, אך הם רלוונטיים ויכולים להשפיע באופן משמעותי על התוצאות. אז איך מומחה קידום אורגני משפיע על זה?

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

איך יודעים האם אדם מסוים הוא מומחה לקידום אורגני?

הכשרה מקצועית וניסיון: מקדם אתרים מומחה צריך להיות בעל הכשרה מקצועית בתחום. ישנן מספר הכשרות מקצועיות בתחום קידום אתרים, כגון קורס SEO, הסמכה של Google, או הסמכה של חברה מקצועית בתחום.

הצלחות מוכחות: מקדם אתרים מומחה צריך להיות בעל הצלחות מווכחות בתחום. הצלחות מווכחות יכולות להוות אינדיקציה טובה לאיכות העבודה של המקדם.

ידע וניסיון בכמה תחומי שיווק: קידום אתרים הוא תהליך מורכב הכולל מספר שלבים. מקדם אתרים מומחה צריך להיות בעל ידע וניסיון בתחומים אחרים, כגון שיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים, ועיצוב אתרים.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

הנה כמה שאלות שתשאלו את מקדם האתרים הפוטנציאלי כדי להעריך את הידע והניסיון שלו:

  1. כמה אתרים כבר קידמת, ובאילו נישות תחרותיות עבדת?
  2. אילו אתרים קידמת, ומהן ההצלחות אותן אתה מגדיר 'גדולות' בתחום?
  3. האם אקבל ממך תמונה מלאה ומקצועית שמתחשבת בצרכי שיווק נוספים?

בנוסף, חשוב לבדוק את האתרים שאותו מקדם אתרים קידם בעבר. אתם יכולים להשתמש בכמה כלים:

א. Ahrefs
ב. Moz
ג. UberSuggest
אלה אתרים לדוגמה שיעזרו לכם להבין את איכות האתרים של המקדם הפוטנציאלי.

לא יודעים להעריך תוצאות קידום אורגני?

מעוניינים לשמוע עוד על מומחה קידום אורגני
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

מומלץ לבדוק ש…

נכון, אז הדירוג יכול לתת אינדיקציה מסוימת, אבל יש עוד שלוש אינדיקציות משמעותיות: זמן, תקציב ודרישה. אם, לצורך המקרה, תראו שהדירוג לאתר מסוים הוא 20, והמקדם התחיל לעבוד לפני כמה חודשים – מקובל. אם הנישה היא פחות תחרותית ולא דורשת תוכן ברמה מקצועית במיוחד או קניית קישורים מאתרים יקרים יחסית (אתרים עם דירוג גבוה), אל תצפו לציון מטורף.

עוד מומלץ לבדוק הוא מילות המפתח העיקריות בתחומים מסוימים. באילו מילות מפתח המקדם הפוטנציאלי הצליח להביא את הלקוחות? באילו מילות מפתח הוא מקדם את עצמו? יש כאן המון חומר למחשבה שאפשר לבדוק אותו, לפני שרצים לפרויקט ארוך טווח, שזה קידום אתרים לעצמו.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

למה קידום אתרים לוקח כל כך הרבה זמן? חודשים קדימה, ועדיין לא הגענו ליעדים הרצויים

שאלה טובה שהרבה שואלים אותי, וגם, לעתים, בגסות: "אם זה לוקח חצי שנה, איך אני יכול לדעת שעובדים ומשיגים את היעדים והם לא מגיעים מפעילות שיווקית אחרת שאני מבצע?".

מומחה, או מקצוען אמיתי לקידום אורגני, משאיר את הלקוחות שלו בעניינים. קודם כל, מבינים את גודל הפרויקט והזמן שלו. לאחר מכן, מסמנים את היעדים והמטרות, ואז… מחברים את הלקוח לכל האמצעים הסטטיסטיים שיש בפנינו כדי לעזור לו לקבל החלטות מסוימות, גם אם זה בלעדינו.

לדוגמה: הייתם רוצים לשלם, "להיות בראש שקט" במשך 3-6-9-12 חודשים (תלוי בנותן השירות ובהסכם שחתמתם) ולא לראות שיפור בטווח של כמה חודשים? אני בטוח שלא. אז מבקשים גישה, או הטמעה וגישה, של: גוגל אנליטיקס (Google Analytics) וגוגל סרץ' (Search Console). שני האמצעים ניתנים להטמעה יחסית בקלות, ומומלץ לשים תזכורת פעם בחודש, להכנס ולהבין קצת. ממשק ה-Search Console יחסית פשוט, והנה ההדרכה שלי כדי שתבינו כמה זה קל:

יש שיפור, ואפילו קטן, מחודש לחודש, במיוחד כשמדובר באתר חדש? מזל טוב! הגעתם למקום הנכון. רק תשימו לב: הכי חשוב שתדעו שמדובר במילות המפתח הנכונות, כמו שהדגמתי בסרטון.

מחפשים מומחה לקידום אורגני לאתרים? ובכן, אני נמצא כאן וארצה לייעץ לכם לפני שאתם נכנסים לכל פרויקט שהוא. מוזמנים למלא פרטים, ותקבלו שיחת איפיון שתגרום לכם להבין מה אתם צריכים לעשות ממחר בבוקר.

מעוניינים לשמוע עוד על מומחה קידום אורגני
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

קישורים רלוונטיים למאמרים