קמפיינים באינסטגרם

קמפיינים באינסטגרם | סער ברעם

למרות שרבים מבעלי העסקים בישראל מצטרפים לאינסטגרם ומפרסמים שם באופן קבוע, מעטים עושים שימוש בפרסום ממומן באמצעות קמפיינים באינסטגרם, וחבל.
אינסטגרם השיקה את שירות מודעות הפרסומת שלה (Instagram Ads) לפני כמה שנים ומאז הוסיפה עוד ועוד אפשרויות, ופתחה אותו לסוגים שונים של עסקים.
עם מאות מיליונים של משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר – לשימוש ולשיווק ופרסום עסקי.
בכתבה הבאה אספר לכם למה כדאי לכם לפרסם באינסטגרם, ממה כדאי לכם להתחיל אם טרם פרסמתם בעבר ומה הם הטיפים הטובים ביותר מניסיוני להרצת קמפיינים מצליחים ומניבים בפלטפורמה.
במקביל למדריך הנוכחי, אני ממליץ להיעזר במדריכים נוספים שיכוונו אתכם להקמת קמפיין מוצלח באינסטגרם, כמו המדריך לקידום ממומן באינסטגרם, וגם מדריך תרגול קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם.

למה כדאי לכם לפרסם באינסטגרם?

לא קשה להבין את הפוטנציאל המדהים של האפליקציה כאמצעי פרסום. היכולת לספר לעולם מי אתם ומה אתם אוהבים בתמונות צבעוניות ויפהפיות שמופקות ונערכות בכמה לחיצות – מאפשרת לאנשים פרטיים ולעסקים לגעת ולהעניק השראה לאחרים.
מעבר לכך, חשבון צבעוני ומעורר השראה באינסטגרם הוא דרך מצוינת לעצב את זהות המותג שלכם.
על פי הנתונים שפרסמה אינסטגרם בבלוג העסקים שלה, לקמפיינים באינסטגרם יש תוצאות חזקות מבחינת מיתוג:
97% מהקמפיינים ש"רצים" באינסטגרם מראים רמות גבוהות של זכירות (מה שנקרא באנגלית Ad recall). זה אומר, שאנשים שראו פרסומת פעם אחת יכלו להיזכר בה בקלות כשנשאלו עליה.
נתונים אלו גדולים כמעט פי שלוש ממודעות פרסומת אחרות באינטרנט.

חמשת השלבים לפרסום באינסטגרם

בשורות הבאות ריכזתי עבורכם את חמשת השלבים שיעזרו לכם לפרסם באינסטגרם באופן שמותאם לפלטפורמה, כדי שתוכלו להשיג את התוצאות הרצויות לעסק או למותג שלכם.
עקבו שלב אחר שלב ואל תדלגו על אף אחד מהם, אם אתם רוצים להצליח באמת.

שלב 1: קראו את המדריך של פייסבוק לפרסום באינסטגרם

המדריך של פייסבוק לפרסום באינסטגרם מסביר את תהליך הפרסום שלב אחר שלב, כולל איך להתחיל לפרסם באינסטגרם, איך לערוך ולנהל מודעות, איך למדוד תוצאות של מודעות אינסטגרם ועוד. לפני שאתם מתחילים לעבוד על מודעת האינסטגרם הראשונה שלכם, השקיעו בלקרוא את המדריך מתחילתו עד סופו. המדריך זמין גם בעברית.

מדריך הפרסום בפייסבוק

שלב 2: הכינו מראש מאגר של תמונות וסרטונים רלוונטיים

כדי ליצור קמפיינים באינסטגרם אתם צריכים מאגר של תוכן מתאים לשלב בפרסומות האינסטגרם שלכם: תמונות, תמונות קרוסלה וסרטונים. חשבו על הקישורים או ההנעה לפעולה שאתם יכולים להצמיד לכל מודעה. אם למותג שלם יש חשבון אינסטגרם קיים, אתם יכולים לעשות שימוש חוזר בתמונות פופולריות בחשבון שלכם ולערוך אותן כדי להתאים אותן לשימוש כפרסומת.
קראו את מדיניות הפרסום של פייסבוק כדי לוודא שהתמונות והסרטונים שלכם מתאימים לפרסום באינסטגרם. (צריכים עזרה בשלב הזה? תמיד תוכלו לפנות אליי)

דוגמא לעיצוב עמוד אינסטגרם

שלב 3: למדו איך ליצור סרטונים מותאמים לאינסטגרם

סביר להניח שאתם יודעים איך לצלם תמונות יפות ולהשתמש בפילטרים השונים כדי ליצור תמונות עוד יותר יפות ואטרקטיביות מהמקור.
אבל לא בטוח שהספקתם להתנסות בצילום סרטונים לאינסטגרם.
אם זה המצב, חשוב שתדעו שגם לסרטונים שמעלים לאינסטגרם אתם יכולים להוסיף פילטרים ולערוך אותם במגוון דרכים נוספות. אני ממליץ להתחיל בלקרוא את מדריך הוידיאו של אינסטגרם. אחרי שהבנתם את הבסיס, התעמקו בדרכים בהן אתם יכולים להעשיר את הסרטונים שלכם.
תוכלו גם לצפות בסרטון הבא הזה, המסביר כיצד ניתן לערוך סרטונים מדהימים באינסטגרם בקלות דרך הנייד שלכם.

שלב 4: הפרסום באינסטגרם שונה ממודעות פרסום רגילות

אינסטגרם היא פלטפורמה של ויזואליות מעוררת השראה, בלי הפרעות, זה סוד הקסם שלה.
היא מבוססת על תמונות וסרטונים, ומעט מאד מלל. עובדה זו מאפשרת לגולשים לגלול עוד ועוד ולשקוע בעולם צבעוני וקסום.
כדי ליצור פרסום באינסטגרם טוב עליכם לשמור על מרכיב בסיסי זה ולהשתלב בו בטבעיות. זה אומר, שגם הפרסומות באינסטגרם נראות כמו תמונות או סרטונים רגילים ולא כוללות פרסום אגרסיבי, כיתובים גדולים כמו "50% הנחה" או "1+1 רק עכשיו" וכדומה.
זכרו כשאתם מפרסמים באינסטגרם את 3 הכללים הבאים:
מהירות, פשטות ויופי. הפרסומות שלכם צריכות להיראות אותנטיות – כאילו אדם יצירתי ולא חברה מסחרית צילם אותן.

דוגמא לקמפיין אינסטגרם

שלב 5: קבלו השראה ממותגים שמצליחים באינסטגרם

קחו השראה מאלו שכבר "עשו את זה", ועשו את זה טוב (זה רעיון טוב לא רק במקרה של פרסום באינסטגרם). הציצו בחשבונות אינסטגרם של מותגים מהארץ ומחו"ל כדי לקבל רעיונות והשראה שיעזרו לכם לעצב את הוויזואליות של מודעות האינסטגרם העתידיות שלכם. אתם יכולים להתחיל עם עמוד ההשראה של אינסטגרם, שמציג דוגמאות לחשבונות אינסטגרם של עסקים וארגונים עם תמונות מוצלחות במיוחד.
עוד כמה מותגים ישראלים שמאוד כדאי לעקוב אחריהם באינסטגרם:
מלונות פתאל, רשת קפה לנדוור, סופר פארם, קסטרו ומרינה פטריות הגליל.

קמפיינים באינסטגרם מוצלחים

קמפיינים באינסטגרם – טיפ אחרון

מוצר פרימיום בשם Marquee הוא דרך מצוינת להעלות את המודעות למותג שלכם ולעזור לו להתפשט בהיקף רחב תוך זמן קצר.
פרסום מסוג זה מתאים במיוחד לאירועים כמו השקה של מוצר, פתיחת תערוכה, הקרנת בכורה של סרט וכדומה.

אני מקווה שהמאמר הנוכחי נתן לכם חומר למחשבה לקראת קמפיין הפרסום הבא שלכם באינסטגרם ועזר לכם להבין איך לגשת אליו ומאיפה להתחיל.

רוצים לקבל מידע נוסף שיעזור לכם להריץ קמפיין פרסומי מוצלח באינטגרם? כתבו לי ואני מבטיח לענות במהרה.

מדריכי אינסטגרם נוספים שיעזור לכם למכור יותר:

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק אונליין

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף, ובעלי עסקים צריכים לעמוד בקצב כדי לא להישאר מאחור. הימים שבהם שמועות מפה לאוזן ופרסום במקומונים הספיקו כדי לקדם עסקים

שיווק הייטק

מוצרי הייטק שונים משפרים את החיים שלנו במידה ניכרת ומאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות בקלות. ככל שעוברות השנים, הביקוש למוצרים הללו רק הולך ועולה. לכן,

שיווק בית ספר

בעבר, שיווק של בתי ספר היה נשמע קצת מוזר; מוסדות חינוך הם מוסדות בעלי מעמד של כבוד בחברה, כך ששיווק שלהם נשמע מעט תמוה. אולם,

שיווק תיירות

תיירות היא תחום שמתפתח ללא הרף, עם דרישה בלתי פוסקת לחופשות ברחבי העולם. אין ספק שבמדינה הקטנה שלנו אנשים אוהבים לטייל בעולם, וכמו חיפושים רבים

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן