תפריט

אסטרטגיה ושילוב בין נכסים

אסטרטגיה ושילוב בין נכסים בדיגיטל - כמה עצות בשביל לקחת את כל הכלים שלמדנו עד היום ולשלב אותם יחדיו בקמפיינים שלנו. איך אנחנו מרכיבים את הפאזל הגדול הזה שנקרא שיווק דיגיטלי.

אסטרטגיה ושילוב בין נכסים – חווית לקוח

אדם לא יקנה ממני באינטרנט רק בגלל יופי. הוא יקנה בגלל שהשירות טוב – לא בגלל שאני אגרסיבי או דוחק. אני צריך להראות לו את היתרונות הגדולים בשירות שלי בצורה יעילה. בגלל זה יש לי ערוץ YouTube ממנו אני מעלה את סרטוני ההסברה שלי. גם כדי שיהיה ניתן לצפות בזה בשנית או מחפש הוכחות למוניטין שלי. סרטונים ממותגים, אתרים – תוציאו את עצמכם החוצה.

שימו שלט ענק עם היתרון הגדול והמשמעותי שלכם על פני לקוחות אחרים ופרסמו את זה בדיגיטל. אפילו שבו עם עט בבית וכתבו את היתרונות המרכזיים שיש לכם בעסק ועל פיהם תשווקו את עצמכם. התוכן עולה בזכות קידום נכון. אם יש לכם מקום פיזי – לרשום אותו ב-Google My Business. חובה שיהיה לכם את הכלי הזה, בטח ובטח אם העסק שלכם הוא מסעדה, מלון או עסק שמכניס ומוציא לקוחות באופן שוטף.

לא להתבייש אבל תנו אופציה לביישנים

כדאי לתת כמה שיותר פרטים על העסק שלכם ברשתות החברתיות. האלגוריתם שלהם "מסיק" שיש לכם עסק רציני וחושף אתכם. ברגע שיש לך דף פייסבוק ועברת ב-Google My Business אז אנשים יגיעו אליכם. ברגע ששני הכלים האלה יהיו מסודרים לקוחות יתחילו להיכנס אליכם אוטומטית.

כדאי גם לבנות אופציה לקנייה ללא התקשרות אליכם. לתת אופציות לאנשים לעשות הזמנות מבלי לדבר איתכם בכלל. זה ייתן נוחות גדולה ללקוח שלא תמיד מעוניין לדבר איתכם. יותר מזה, זה יחסוך ממכם זמן לסידור הזמנה במקום לתת ללקוח למלא את הטפסים בעצמו.

מה אני מוכר?

האם השירות שלי הוא שירות שנמצא במקום אחד או שאני נותן שירותים הרבה יותר נרחבים? אם כן, צריך לעשות מאמץ מאוד גדול בשביל לבנות אתר ולטפח את הפייסבוק. עסק שצריך להגיע אליו בשביל לקנות בדרך כלל לא יצטרך אינסטגרם. כדאי לפתוח ערוץ יוטיוב – צריכים לראות שיש דף נחיתה. המיקום שלכם מאוד חשוב וכולם צריכים לדעת קודם כל מי אתם ומיד אחר כך איפה אפשר למצוא אתכם. אסטרטגיה ושילוב נכסים יועילו מאוד לכם – השתמשו בהכל מהכל.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

המדריך להתמצאות בפייסבוק

העברתי הרצאה שכל תכליתה הייתה התמצאות בפייסבוק – באפליקציה ובסמארטפון. בהתחלה אני מפחיד, ולאחר מכן עוברים אופציה-אופציה למי שפחות מכיר.

קרא עוד »
האם כותבים מחיר במודעות בפייסבוק דיון בלייב
פרסום בפייסבוק
סער ברעם

האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק?

בפנינו הרבה מאוד שיקולים לגבי איך שהמודעות שלנו צריכות להיראות. היום ניגע קצת במלל ובמה אנחנו מציעים. הבסיס לכך הוא להבין האם לכתוב מחיר למודעות ומה עוד צריך להיות שם? בואו נלמד ביחד לקדם את עצמינו ואת העסק שלנו.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

גוגל מיי ביזנס
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

גוגל מיי ביזנס

גוגל מיי ביזנס (Google My Business) עוזר לנו להבין איך למקום את העסק שלנו בראש החיפושים ב- Google. הוא יכול לתת קדימון קצת יותר רציני על מה שקורה עם העסק שלנו. שימו לב שבסרטון כבר שבו קבענו מיקום של עסק והוא כבר מופיע בחיפוש רגיל ובסיסי. זה מראה לנו כמה חשוב להיכנס להשקיע בדף של העמוד שלנו בGoogle, גם ברמה ההתחלתי ביותר.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן