תפריט

אסטרטגיה ושילוב בין נכסים

אסטרטיגיה ושילוב בין נכסים בדיגיטל - כמה עצות בשביל לקחת את כל הכלים שלמדנו עד היום ולשלב אותם יחדיו בקמפיינים שלנו. איך אנחנו מרכיבים את הפאזל הגדול הזה שנקרא שיווק דיגיטלי.

אסטרטגיה ושילוב בין נכסים – חווית לקוח

אדם לא יקנה ממני באינטרנט רק בגלל יופי. הוא יקנה בגלל שהשירות טוב – לא בגלל שאני אגרסיבי או דוחק. אני צריך להראות לו את היתרונות הגדולים בשירות שלי בצורה יעילה. בגלל זה יש לי ערוץ YouTube ממנו אני מעלה את סרטוני ההסברה שלי. גם כדי שיהיה ניתן לצפות בזה בשנית או מחפש הוכחות למוניטין שלי. סרטונים ממותגים, אתרים – תוציאו את עצמכם החוצה.

שימו שלט ענק עם היתרון הגדול והמשמעותי שלכם על פני לקוחות אחרים ופרסמו את זה בדיגיטל. אפילו שבו עם עט בבית וכתבו את היתרונות המרכזיים שיש לכם בעסק ועל פיהם תשווקו את עצמכם. התוכן עולה בזכות קידום נכון. אם יש לכם מקום פיזי – לרשום אותו ב-Google My Business. חובה שיהיה לכם את הכלי הזה, בטח ובטח אם העסק שלכם הוא מסעדה, מלון או עסק שמכניס ומוציא לקוחות באופן שוטף.

לא להתבייש אבל תנו אופציה לביישנים

כדאי לתת כמה שיותר פרטים על העסק שלכם ברשתות החברתיות. האלגוריתם שלהם "מסיק" שיש לכם עסק רציני וחושף אתכם. ברגע שיש לך דף פייסבוק ועברת ב-Google My Business אז אנשים יגיעו אליכם. ברגע ששני הכלים האלה יהיו מסודרים לקוחות יתחילו להיכנס אליכם אוטומטית.

כדאי גם לבנות אופציה לקנייה ללא התקשרות אליכם. לתת אופציות לאנשים לעשות הזמנות מבלי לדבר איתכם בכלל. זה ייתן נוחות גדולה ללקוח שלא תמיד מעוניין לדבר איתכם. יותר מזה, זה יחסוך ממכם זמן לסידור הזמנה במקום לתת ללקוח למלא את הטפסים בעצמו.

מה אני מוכר?

האם השירות שלי הוא שירות שנמצא במקום אחד או שאני נותן שירותים הרבה יותר נרחבים? אם כן, צריך לעשות מאמץ מאוד גדול בשביל לבנות אתר ולטפח את הפייסבוק. עסק שצריך להגיע אליו בשביל לקנות בדרך כלל לא יצטרך אינסטגרם. כדאי לפתוח ערוץ יוטיוב – צריכים לראות שיש דף נחיתה. המיקום שלכם מאוד חשוב וכולם צריכים לדעת קודם כל מי אתם ומיד אחר כך איפה אפשר למצוא אתכם. אסטרטגיה ושילוב נכסים יועילו מאוד לכם – השתמשו בהכל מהכל.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

ליצור דף עסקי בפייסבוק – מדריך למתחילים

הגיע הזמן בו אתם דוחפים את עצמכם ליצור דף עסקי בפייסבוק משלכם. זה מסורבל, זה מוזר, זה לא קשור לכלום. ובכל זאת, הבנתם שזו משימה שחייבים לעשות בשביל שיהיה איזה אמצעי תקשורת איתכם. אז אני פירקתי את זה עבורכם ל-4 שלבים

קרא עוד »
פרסום בפייסבוק
סער ברעם

גיוס עובדים בפייסבוק

גיוס עובדים בפייסבוק מעולם לא היה קל יותר. אני נותן כאן את המשנה והבסיס לטרגט את העובדים שלכם ולהבין איזה סוג קמפיין מתאים לזה 🙂

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום באינסטגרם
סער ברעם

כתיבת פוסטים ומודעות

לעיתים אנו מתקשים עם כתיבת פוסטים ומודעות בחשבונות שלנו ברשתות החברתיות ובאתרים שפתחנו. הנה כמה שלבים שאנחנו צריכים לעבור בקשר לשיפור החשיבה השיווקית שלנו, בשביל שנוכל לכתוב בצורה יותר עניינית ולבסוף, בצורה שתייצר לנו עוד עבודה.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן