fbpx

יועץ קידום אתרים

יועץ קידום אתרים | סער ברעם

נתקעים במיקומים האורגניים ולא יודעים איך להאיץ תהליכים? קבלו כמה סיפורי מקרה שהפכו קצת מחשבה למנוע הכנסה עבור לקוחות שאני נותן להם שירות. בשביל לבצע קידום אתרים בגוגל ברמה גבוהה, צריך הרבה מוח, ולא דווקא הרבה קישורים, או מאמרים, או סרטונים.

אז עוד לפני שמתחילים לדבר על יועץ קידום אתרים, כדאי לקרוא את המאמר על עיצוב אתרים שפרסמתי לא מזמן. הוא מגדיר, עוד לפני שהגענו למצב הקידום כמה דברים: אסטרטגיה, איפיון הקהל, והאופי שבו ניתן ללקוחות שלנו את השירות. אז אם עברתם את החלק הזה, עשיתם מחקר מילות מפתח ועדיין לא הגעתם למקומות הראשונים המיוחלים, אני פה עבורכם.

מה לוקחים בחשבון כשרוצים להגיע למקום ראשון בגוגל

בגדול, יש כמה דברים:

  1. התאמה לחיפוש. אם נכנסים אליכם, נשארים ומבצעים פעולה אקטיבית ולא עוברים לתוצאה הבאה, אתם במצב מעולה! אתם תשארו במקומות הראשונים, אם לא בראשון.
  2. חווית משתמש: אני אוהב שאנשים שמבינים טכנית בקידום אתרים שולחים לי את התמונה של הציון של גוגל בחווית קידום אתרים (כשיש ציון 100 במחשב ו-97 במובייל. זה פרט כל כך קטן בכל המשתנים).
    עכשיו, בשביל הדיוק – מהירות אתרים היא דבר חשוב. אבל במקרים הללו, הרבה פעמים הגולשים לא מוצאים את עצמם בתוך האתר, הכפתורים לא נמצאים או לא מספיק ברורים, התוכן לא מספיק מונגש. ובכן, יש פה את שני צידי הסקאלה.
  3. תוכן. יוצא לי להיות בשיחות עם פייסבוק ועם גוגל באופן תדיר, והם תמיד אומרים ש"תוכן הוא המלך", משפט שהוא 'סבבה והכל' אבל אומר 0 לבעל העסק הממוצע. בררו מיהם המתחרים שלכם, ותראו מהו הקונספט החדשני שאתם יכולים להביא לאתר שלכם עם יחסית מעט עבודה. הוסיפו סרטונים, פונקציות שעוזרות להתמצא ותכונות שעוזרות לאנשים להבין את הערך המוסף של האתר ושל העסק.
  4. קישורים והיררכיה:
    א. קישורים פנימיים. קישורים פנימיים עוזרים לגוגל להבין שיש באתר נושאים קשורים אחד לשני, והם יכולים לעניין את הקוראים, ויופיעו במנועי חיפוש.
    ב. קישורים חיצוניים. קישורים חיצוניים ייתנו לאתר BOOST מסוים של מיקומים ויתפקדו כהמלצות. בפועל,  אם יש לכם הזדמנות לקבל קישורים מאתרים סבירים ומעלה, השתמשו בהם! בשבוע האחרון, ביקשתי מלקוחה שלי להצטרף ככותבת תוכן לוואלה, ולקבל מהם קישורים לאתר שלה. SWEET.
    ג. היררכייה. אמנם זה מגיע עוד לפני הקישורים וזה חשוב לא פחות. בעולם בו לכל דבר יש חשיבות מסוימת והיא סובייקטיבית לחלוטין, אתם מדרגים את האתר לפי מה שאתם רוצים שגוגל ייתן עליו דגש. אצלי זה היה פעם קידום בפייסבוק, היום זה חברת שיווק דיגיטלי וכל הקשור ללינקדאין.

רוצים להתייעץ? 077-8040280

אתר אקסניה

3 סיפורי הצלחה של לקוחותינו שנבעו מחשיבה נכונה

אקסניה – מדובר על מכון יופי בהוד השרון שמקבל פניות מכל רחבי הארץ. הפסקנו את הפרסום הממומן כי בנינו עבורן תהליך שירות שמביא לקוחות טובים מפה לאוזן, והצלחנו להתברג במקום הראשון הארצי במונח "בניית ציפורניים", מה שחיזק את כל האתר. היום יש מספיק המלצות והעובדות מלאות לגמרי חודש קדימה. אחרי עבודה מאומצת של כשנתיים, הגענו למנוחה ולנחלה, כמעט.

מוסך פולץ – מוסך בגודל בינוני בשכונת מונטיפיורי בתל אביב. נותנים שירות לאיסוזו, שברולט וקאדילק, לא המכוניות הכי נפוצות בארץ, אבל כאלה שיש להן שם טוב מאחוריהן. בכל אופן, אחרי שהם בנו צוות שירות ברמה גבוהה, נכנסתי לפעולה. כתבתי מאמר על אורות אזהרה ברכב, והם קיבלו טראפיק מיידי של מאות אנשים לאתר שלהם. המוסך גם קיבל פניות וזה 'הרים' את כל האתר בעיני גוגל, ודאג שגם מילות מפתח אחרות יקודמו.

סיטי וואש – מכון שטיפת מכוניות שהתחיל את העבודה איתי בגודל של 6 סניפים וגדל עם הזמן ליותר מ-20 סניפים. ניהול נכון בארגון הפך את סיטי וואש לאימפריה, ואיתם גם קידום אתרים נכון. כתבנו מאמר עבור כל אחד מהסניפים ואז הגדלנו את החשיפה האורגנית. כשחיפשו שטיפת רכב בפתח תקווה, סיטי וואש הגיע במקום הראשון. גם ב'גוגל לעסק שלי', גם בממומן וגם באורגני.

איך בוחרים יועץ קידום אתרים

הדבר האחרון שצריך להסתכל עליו הוא המחיר, לטעמי. יועץ כזה צריך לעשות עבודת חשיבה, והוא כמעט נכנס כשותף בעסק. המחיר הוא מינורי לעומת התוצאה שאפשר לקבל, אם למישהו יש ידע והוא יודע להפעיל את הראש שלו, ולכן, הדבר הראשון שצריך להסתכל עליו הוא התועלת. האם, באופן ריאלי, היועץ מנסה לענות על העקרונות שכתבתי למעלה. האם הוא מביא איתו מחשבה רעננה? האם ההשלכות הפיננסיות של פיתוח רכיבים חדשים באתר, או קונספט חדש באתר, מתאים לכם? ובכן, את זה אי אפשר לדעת לפני שמבקשים תכנית סדורה ממנו בפגישת הייעוץ הראשונה.

יש עבודת טרום רצינית לפני הפגישה, ולכן אני לוקח על פגישת ייעוץ כזו מינימום של 1,500 ש"ח + מע"מ, ומקבלים ממנה ראשי פרקים לעבודה מתמשכת עתידית.

הוא צריך לראות את המכלול: קהלי היעד הרלוונטיים, המאמצים השיווקים שנעשים כדי להגיע אליהם, בנק המסרים האידיאלי עבורם ועלות כוללת של מהלך שיווקי בעניין. לכל מהלך, העלות אחרת.

מדוע לקחת יועץ קידום אתרים ולא מקדם אתרים?

ובכן, שאלת מיליון הדולר. אתן 3 סיטואציות בהן כדאי לקחת יועץ ולא מקדם:

  1. יש לכם חברת קידום אתרים שאתם סומכים עליה, והיא לא עושה את עבודת האסטרטגיה. היא צריכה 'מנהל' או 'יועץ' שיבקש ממנה לעשות דברים, יבחן ויראה את התוצאות לאורך זמן.
  2. יש לכם בארגון עצמו אנשים שהם חצי עובדים, ויש להם את האנרגיה והיכולת להכניס עוד פרויקטים ואתם יכולים לבקש מהם עבודה נוספת. בנוסף, לאותם אנשים חייבת להיות אוריינטצית שיווק או PR, כדי שיתאפשר ליועץ להפעיל אותם והחברה תקבל תוצאות מזה.
  3. אתם עושים את הקידום בעצמכם, ומאמינים שיש לאן לשפר, ומחפשים אינפוט חיצוני כדי שיאפשר לכם להמשיך להתרכז בעבודה, ולא בחשיבה. כן, זה מצחיק. יש אנשים שטובים בטכני, במשימות ובביצוע, מאשר מלבנות תוכניות שיווקיות וקידומיות.

בסרטון הזה אני מדבר על איך בונים תהליך שיווקי. אם קשה לכם להתחבר לתכנים, ברכות! אתם צריכים יועץ שיווקי או יועץ קידום אתרים.

למה עובדים איתי

ובכן, אני יכול לכתוב ולהגיד ש'אני הכי מקצועי' או 'אני הכי זמין' או כל משהו בסגנון, אבל למעשה: אי אפשר להבטיח את הדברים האלה, לא זה ולא זה. אני יכול להגיד שאני חולם בלילה על הלקוחות שלי וחושב על איך לתת להם את פרצת הדרך. איזה עוד שיפור אני יכול לעשות עבורם, כדי שייתן להם את האדג' על המתחרים האחרים בחיפוש. מה בדיוק היכולות שמבדלות את הלקוח שלי מאחרים, ואיך אני מבליט אותן כדי להגדיל את אחוזי ההמרה (לקליק, לליד או למכירה).

צריכים מישהו שילווה אתכם בדרך להצלחה? אשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button