חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.

דוגמא לאחד המהלכים שיותר אהבתי בדיגיטל: אטלנטה הוקס מה-NBA לקחו את הגופייה של כרמלו אנת'וני, למרות שעבר אליהם בטרייד ומיד לאחר מכן שוחרר, ופרסמו את הגופייה שלו, רק לצחוקים.

זוהי הדרך להפיץ את הערכים, האהבה והאחווה של המועדון החוצה. קידום מועדוני ספורט באינטרנט יכול להיות גם מייגע – אבל הדבר הראשון שצריכים הוא להשאר מעודכנים.

קידום מועדוני ספורט: נתת דוגמה, איך עושים את זה בפועל?

אז ככה: הדבר הראשון הוא קשירת האוהדים הקיימים. להזמין אותם לערבי השקה, להחתמות, למסיבות עיתונאים למיניהם, ואפילו לתת להם לשאול שאלות. ברגע שאדם כל כך מחובר למועדון, הוא מחבר את החברים הכי קרובים שלו. תחשבו על גימיק בסגנון, "יש לי, לדוד, לרמי וליוסי שיחה עם המנהל המקצועי לגבי התכנון להבא". נכון, דרושה קבוצה אוהדים מצומצמת, אבל הגרעין הסופר-איכותי הזה מביא את התוצאות הלאה.

קצת נסחפתי?

הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.

אחרי שהבנתם שקידום המועדון שלכם זה פחות פשוט משחשבתם…

אחרי שניסינו את החיבור האישי למועדון (וראינו כי טוב), או שלא ניסינו כלל, השלב הבא הוא פיתוח אסטרטגיה המקדשת את שחקני המועדון. שחקן שנמצא למעלה משנה יכול להפוך להיות קפטן בישראל. גם אם הוא שחקן לא משמעותי. תנו לו להיות בפרונט בפרסומים. תנו לו ללכת לצילומים של ערוצי הספורט. תנו לאנשים להתחבר אליו ולהרגיש אותו מיותר קרוב.

סער, אבל זה לא נוגע לקידום באינטרנט

שאלו את עצמכם מספר שאלות חשובות: איפה נמצאים האוהדים שלנו? כמה עוקבים יש לנו ברשתות החברתיות? האתר שלנו פעיל ומכניס לקוחות או שהמוקדים הטלפוניים עובדים שעות נוספות? אלה 3 שאלות שמכריעות לגבי הקהל שלכם ולמי אתם צריכים לפנות. אם יש פעילות ועוקבים ברשתות החברתיות – אתם פונים לקהל צעיר יחסית. אם האתר פעיל, האוכלוסייה טיפה מבוגרת יותר וכנראה שיש לכם כבר Fanbase. אם מוקד הטלפונים עובד וכמעט אין הזמנות דרך האתר, ברכות! אתם כנראה הפועל תל אביב.

רוצים להתייעץ איתי בקשר למועדון שלכם? השאירו תגובה ואחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת