קידום מועדוני ספורט באופן אופטימלי

קידום מועדוני ספורט היא נישה סופר-תחרותית. מועדונים קמים ונופלים, עונשים חסרי תקדים, פשיטות רגל והרבה דם רע (ולפעמים, אלימות במגרשים). איך ממצבים מועדוני ספורט בחלק העליון של הסקאלה, דואגים שיהיה מעניין תמיד בדיגיטל, וגם דואגים להישאר שפויים ולגדל את הדור הבא?

הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.

Hey @carmeloanthony your jersey is on it’s way…good luck, fam! pic.twitter.com/Yzh04ZUzSp

דוגמה לאחד המהלכים שיותר אהבתי בדיגיטל: אטלנטה הוקס מה-NBA לקחו את הגופייה של כרמלו אנת'וני, למרות שעבר אליהם בטרייד ומיד לאחר מכן שוחרר, ופרסמו את הגופייה שלו, רק לצחוקים.

זוהי הדרך להפיץ את הערכים, האהבה והאחווה של המועדון החוצה. קידום מועדוני ספורט באינטרנט יכול להיות גם מייגע – אבל הדבר הראשון שצריכים הוא להשאר מעודכנים.

קידום מועדוני ספורט: נתת דוגמה, איך עושים את זה בפועל?

אז ככה: הדבר הראשון הוא קשירת האוהדים הקיימים. להזמין אותם לערבי השקה, להחתמות, למסיבות עיתונאים למיניהם, ואפילו לתת להם לשאול שאלות. ברגע שאדם כל כך מחובר למועדון, הוא מחבר את החברים הכי קרובים שלו. תחשבו על גימיק בסגנון, "יש לי, לדוד, לרמי וליוסי שיחה עם המנהל המקצועי לגבי התכנון להבא". נכון, דרושה קבוצה אוהדים מצומצמת, אבל הגרעין הסופר-איכותי הזה מביא את התוצאות הלאה.

קצת נסחפתי?

הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.

אחרי שהבנתם שקידום המועדון שלכם זה פחות פשוט משחשבתם…

אחרי שניסינו את החיבור האישי למועדון (וראינו כי טוב), או שלא ניסינו כלל, השלב הבא הוא פיתוח אסטרטגיה המקדשת את שחקני המועדון. שחקן שנמצא למעלה משנה יכול להפוך להיות קפטן בישראל. גם אם הוא שחקן לא משמעותי. תנו לו להיות בפרונט בפרסומים. תנו לו ללכת לצילומים של ערוצי הספורט. תנו לאנשים להתחבר אליו ולהרגיש אותו מיותר קרוב.

סער, אבל זה לא נוגע לקידום באינטרנט

שאלו את עצמכם מספר שאלות חשובות: איפה נמצאים האוהדים שלנו? כמה עוקבים יש לנו ברשתות החברתיות? האתר שלנו פעיל ומכניס לקוחות או שהמוקדים הטלפוניים עובדים שעות נוספות? אלה 3 שאלות שמכריעות לגבי הקהל שלכם ולמי אתם צריכים לפנות. אם יש פעילות ועוקבים ברשתות החברתיות – אתם פונים לקהל צעיר יחסית. אם האתר פעיל, האוכלוסייה טיפה מבוגרת יותר וכנראה שיש לכם כבר Fanbase. אם מוקד הטלפונים עובד וכמעט אין הזמנות דרך האתר, ברכות! אתם כנראה הפועל תל אביב.

רוצים להתייעץ איתי בקשר למועדון שלכם? השאירו תגובה ואחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן