הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.
דוגמא לאחד המהלכים שיותר אהבתי בדיגיטל: אטלנטה הוקס מה-NBA לקחו את הגופייה של כרמלו אנת'וני, למרות שעבר אליהם בטרייד ומיד לאחר מכן שוחרר, ופרסמו את הגופייה שלו, רק לצחוקים.
זוהי הדרך להפיץ את הערכים, האהבה והאחווה של המועדון החוצה. קידום מועדוני ספורט באינטרנט יכול להיות גם מייגע – אבל הדבר הראשון שצריכים הוא להשאר מעודכנים.
קידום מועדוני ספורט: נתת דוגמה, איך עושים את זה בפועל?
קצת נסחפתי?
הכתבה על "מה קושר את הפועל באר שבע" בכלכליסט יכולה להעיד על חיבור מקומי רציני לאותה קבוצה ופחות תעסוקה בהימורים מזדמנים. ברגע שאתם תהיו אלטרנטיבה רצינית ותשתפו את המקומיים בתהליכים שקורים במועדון, הם ימהרו להתחבר אליכם, כי סוף-סוף מישהו סופר אותם.
אחרי שהבנתם שקידום המועדון שלכם זה פחות פשוט משחשבתם…
סער, אבל זה לא נוגע לקידום באינטרנט
שאלו את עצמכם מספר שאלות חשובות: איפה נמצאים האוהדים שלנו? כמה עוקבים יש לנו ברשתות החברתיות? האתר שלנו פעיל ומכניס לקוחות או שהמוקדים הטלפוניים עובדים שעות נוספות? אלה 3 שאלות שמכריעות לגבי הקהל שלכם ולמי אתם צריכים לפנות. אם יש פעילות ועוקבים ברשתות החברתיות – אתם פונים לקהל צעיר יחסית. אם האתר פעיל, האוכלוסייה טיפה מבוגרת יותר וכנראה שיש לכם כבר Fanbase. אם מוקד הטלפונים עובד וכמעט אין הזמנות דרך האתר, ברכות! אתם כנראה הפועל תל אביב.
רוצים להתייעץ איתי בקשר למועדון שלכם? השאירו תגובה ואחזור אליכם בהקדם.