שיווק בפייסבוק – ריאיון עם רונה יהל בורר

הבלוג של רוני בורר - המרכז לעיצוב עצמאי הפעם אירח אותי, בנושא שיווק בפייסבוק והפעם דיברנו על חשיבות הויז'ואל בפייסבוק כדי לרכוש שיווק אפקטיבי בפייסבוק. כדאי לשמוע ולהתעניין

רוני יודעת לשאול הרבה דברים מעניינים, במיוחד כאלו שנוגעים לתחום העיצוב, שיווק דיגיטלי והדברים שביניהם. לא רצינו להעמיס יותר מדי על הצופים כדי שלא:

  1. תחשבו שאנחנו עב"מים
  2. תצאו מהשידור כי זה מקצועי מדי
  3. תוכלו לקחת כמה טיפים לעבודה העיצוביתשיווקית בפייסבוק שלכם

רוני בורר וסער ברעם בבלוג אודות שיווק בפייסבוק – חלק 1

רוני בורר וסער ברעם בבלוג אודות שיווק בפייסבוק – חלק 2

אז כמה חשוב עניין הויז'ואל בפייסבוק? והאם פייסבוק מנסים להצעיר את הגולשים? איך אפשר להשתמש בעיצוב לטובת שיווק איכותי בפייסבוק?

לטקסט המלא אצלה באתר

הרבה שאלות נשאלו, המון טיפים ניתנו.

המטרה היא תמיד לתת כמה שיותר ערך במינימום זמן.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
הביזנס מנג'ר שלך נחסם? אל תחכה

אחרי שכמה וכמה לקוחות שלי נתקעו בתקופת הקורונה בגלל ביזנס מנג'ר חסום, החלטתי שכדאי שאכתוב פוסט בזק בעניין – רק בשביל לפתור את השאלה הזו עבור אחרים

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

איך לרכז את הפניות באינטרנט – שיטה פשוטה ויעילה

כדאי לעשות סיכום שיווקי ביחד של כל המערכות שיש לכם כדי שתהיה לכם אינדיקציה יותר טובה של הלקוחות שלכם. קודם כל נתחיל עם טיפ מאוד בסיסי בשביל שיהיה לכם קל יותר, ולהימנע מסיבוכים בהמשך. בואו נלמד איך לרכז את הפניות באינטרנט באמצעות טיפ אחד בסיסי שיוביל אותנו לכל אורך המדריך.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן