חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עדכונים חדשים עבור מפרסמים בפייסבוק

עדכונים חדשים עבור מפרסמים בפייסבוק שנת 2019
הזדמנות יקרה מפז להתחיל את השנה ברגל ימין ולדבר על העדכונים החדשים עבור מפרסמים בפייסבוק לשנת 2018. זו הזדמנות להבין ולחדד כמה נקודות בכל הקשור לפרסום בפייסבוק.

לפני שאתם מתחילים, את העדכונים הקודמים ראיתם?

טוב, אז אחרי שראיתם את העדכונים הקודמים, החלטתי לפנק ב-10 העדכונים לשנת 2019:

1. אפשר להוציא תמונות אחרי שהן עלו

וואו, סוף סוף. פייסבוק מאפשרים לנו להוריד את התמונות שהעלאנו כדי לא ליצור לנו בעיות של זכויות יוצרים, או לחילופין תמונות מפוקסלות, או בכלל כשמדובר על זה ששנת 2018 מסתיימת והגיע הזמן שהם יתאפסו על החיים שלהם. בוקר טוב פייסבוק.

2. מענה אוטומטי ובוטים בפייסבוק

כל התחום הזה עבר תאוצה משמעותית בשנה האחרונה, כשכל אחד מטפח בוט משלו שמחזיק לו את השיווק. אני מכיר כמה אנשים שמשתמשים בהם באופן שוטף, כשאני עושה בהם שימוש יחסית מועט לצרכיי האישיים ולצורכיהם של הלקוחות שלי. אני אישית ממליץ על Jarvee מעולם הרובוטים.

לכל אחד גם יש אופציה להעזר במענה אוטומטי ראשוני בפייסבוק תחת הכתובת הבאה:

fb.com/PAGENAME/settings/?tab=messaging

כאשר איפה שנמצאת המילה "PAGENAME" אתם מוסיפים את השם של הדף שלכם. לא יודעים מהו? מוזמנים לבדוק לעומק במדריך שלי, שמתעסק בשם המשתמש בפייסבוק.

3. וידאו בכל מקום

בשנת 2018 ראינו תוספות של וידאו בכל מקום. בפרופיל הפרטי אפשר לשים וידאו מצולם של 7 שניות, בקאבר של הדף העסקי אפשר להכניס וידאו של 20-90 שניות ובכללי, מהפכת הוידאו בשיאה. עכשיו כל אתר יכול להציע לכם סרטוני וידאו ערוכים ברמה יחסית סבירה, לעילא ולעילא.

יותר מזה, מנהל המודעות בפייסבוק גם הוסיף כלי רציני של וידאו, שמאפשר להפוך כמה תמונות שיכולות להראות טוב לסרטון שיווקי שמדגיש את הפואנטה שלכם. נכון, זה לא השיא הטכנולוגי, ועדיין – הוא מכסה אופציות יפות מאוד. תחת חלון ה"מודעות", אפשר להשתמש ב-Use Templates והוא סוגר אתכם די טוב, מבלי שתצטרכו לשלם המון כסף.

4. אני יכול לראות את המודעות שלך

פייסבוק הכניסו את הפיצ'ר של לראות את המודעות של המתחרים. אפשר לדעת מה הם עושים, לקחת רשמים נוספים ולהשליך על המודעות שלכם. היתרון הגדול הוא שאפשר לעקוב אחרי אותם מתחרים לאורך זמן, ולראות כמה זמן הקמפיין שלהם רץ. רץ יותר מחודש-חודשיים? כנראה שהוא עובד די טוב ויש מקום לבדיקה ולשיפור. למודעות של המתחרה שלכם, רק שימו תחת PAGENAME את הדף שלו:

fb.com/PAGENAME/ads

מה זה אומר שקמפיין עובד טוב? ROI (יחס החזר להשקעה בפרסום) טוב.

5. חוות הדעת עברו שינוי ניכר

עד עכשיו היה קל מאוד לתת Trash לדף העסקי של מישהו עם דירוג של כוכבים בלבד. בפעם הראשונה שפייסבוק שינו את המוצר הזה, הם הפכו אותו ל50 מילים חובה. כיום, אחרי שהם הבינו כמה נזק זה יכול לגרום לאותו בעל עסק, הם הורידו לגמרי את הכוכבים והשאירו רק חוות דעת כטקסט. החיסרון של המהלך? אי אפשר לחסוך זמן. היתרון? רק חוות דעת אמיתיות על סמך עסקאות.

6. מנהל המודעות והפאוור אדיטור התאחדו

ויצרו מפלצת דו-ראשית. את האמת שהשינוי הזה היה מבורך, למרות שהיה נוח משמעותית עבורי לעבוד דרך הפאוור אדיטור. אז כיום שינויים מיידיים (שאז נעשו באד מנג'ר) אפשר לעשות בלחצנים ירוקים. שינויים שנעשים ב-Bulk אפשר לעשות דרך הלחצן העליון בכחול. שינוי קטן, לא יודע כמה מבורך.

7. עליית הקבוצות והמרקטפלייס על חשבון הדפים העסקיים

בנובמבר 2017 התחלנו לראות ירידה בחשיפה של הדפים העסקיים. להפוך אותם למשהו שעובד לאורך זמן היה ועודנו אתגר, והיום הרבה מאוד קבוצות איכותיות החליפו אותם. גם בזכות ההרגשה החברתית, גם בגלל שאנשים מחפשים חברים אמיתיים ולא מודעות, ובכללי – יותר כיף שם.

רוצים לשמוע על פרסום בפייסבוק שמביא לקוחות? דברו איתי בלחיצה כאן

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
הביזנס מנג'ר שלך נחסם? אל תחכה

אחרי שכמה וכמה לקוחות שלי נתקעו בתקופת הקורונה בגלל ביזנס מנג'ר חסום, החלטתי שכדאי שאכתוב פוסט בזק בעניין – רק בשביל לפתור את השאלה הזו עבור אחרים

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

בקשו שיחה חוזרת