1. עדכון אנטי-וירוס בפרופילים אישיים בפייסבוק
בהתחלה אלה היו Eset, אבל היום זו חברה פחות מוכרת. פייסבוק חוסם את הפרופיל שלך ואז מנחה אותך להוריד אנטי-וירוס "רק לבטחונך". קשה להוריד את ההתראה הזאת, ובהתחלה, כשעוד היה לי כוח להתחכם, הייתי מתעסק עם הקוקיז וה-IP כדי שפייסבוק יירד ממני.
אני ממליץ לכל אחד לעשות את מה שפייסבוק מבקש, להוריד את האנטי-וירוס וללכת להכין לעצמו קפה. זה לא לוקח הרבה זמן וזה עדיף על לנסות להשיג פתרונות דרך הדלת האחורית.
השאלה שנשאלת בעיקר היא, למה זה קורה?
בדרך כלל, פייסבוק מזהה פעילות "חשודה" או "לא רגילה" של המשתמש. לאנשים שמגיעים אליי לקורסים, זה קורה הרבה מאוד. הם מתחילים להתעסק במנהל המודעות או להכיר את דף הפייסבוק שלהם לעומק.
במובייל, הם יבקשו ממכם את הדבר הבא (כמובן, עם עברית מעולה):
אל תלכו ראש בקיר ואל תילחצו, אני ממליץ פשוט לעשות את מה שהוא מבקש.
2. עדכון אבטחה בפרופילים אישיים בפייסבוק
הרבה יותר קשה להיכנס לפרופילים בפייסבוק שהם לא שלנו. פייסבוק כמובן רוצה שהפרופיל הפרטי שלנו יהיה מוגן – וכמובן, לא משוכפל. אם יש ברשותכם פרופילים של פייסבוק נוספים שקיימים אצלכם, אני מציע להשתמש בהם או להסיר אותם לפני שפייסבוק יסיר אותם בשבילכם.
דוגמה קלאסית היא לקוח שלי, שבעתיד אדבר עליו בבלוג.
היו לו 5 פרופילים אישיים עם אוריינטציה עסקית מובהקת, והוא איחד את כולם עם הדף העסקי הקיים שלו למעל 28,000 לייקים. לקוח אחר השתמש בדף קודם והפך את הדף הנוכחי שלו מ-700 למעל 6,000. משתלם.
3. בעיות בחשיפה בפייסבוק, אם קרו לכם
קרה לאחרונה? פייסבוק החליטו שהם מורידים את החשיפה באופן משמעותי בזמן האחרון לדפים עסקיים. פנו אליי מספר דפים שהיו צריכים עזרה בנושא באופן בהול.
מפרסמים בדפי ענק ושוקלים לקחת אותי? קודם כל, קחו רגיעון. זה מכה, אבל תחשבו שפייסבוק רוצה לאתגר אתכם כבעלי מקצוע. מספר פעולות שאתם יכולים לעשות באופן אוטומטי:
– נתחו את הדף שלכם וראו אילו השעות הן הכי חזקות שאתם מעלים בהן. בטווח של אפילו עשרות דקות. פרסמו בהן.
– תניעו לפעולה. אני שונא לראות פרסומים שהדבר הראשון שיוצא לי מהפה אחריהם זה "טוב, מה אתה רוצה ממני?" יאללה!
– תזמינו את החברים שנמצאים אצלכם בדף לאהוב אתכם. כן, גם מפרסומים של אנגייג'מנט זה עובד.
4. התאחדות והבעיות בין מנהל המודעות ל-Power Editor
יש שאלה מאוד רצינית האם מנהל המודעות וה-Power Editor מתאחדים או שמרחיקים אותם עוד יותר אחד מהשני.
אז אחרי שבדקתי את זה קצת יותר לעומק, כנראה שהם נשארים במתכונותם הנוכחית.
בעוד שמנהל המודעות הוא יותר פשוט ונגיש לעצמאיים, ה-Power Editor מוכוון יותר למפרסמים שמתכננים לעבוד על מספר מודעות, סדרות מודעות וקמפיינים בו זמנית. פייסבוק לא רוצים לאבד את חברות הפרסום בפייסבוק, כי בסופו של דבר הן נתח גדול מהשוק, ולכן הן ישאירו את המצב כמו שהוא.
למרות זאת, צפו לעדכונים בעיצוב, לשינויים, לשיפורים ולהכנסת פיצ'רים נוספים בשני המקומות.
5. חיזוק הפעילות בקבוצות שאתם בחרתם להצטרף אליהן
כבר יצא לכם לשים לב שאתם רואים כמה פוסטים מאותה קבוצה ביחד? פייסבוק בודק את העניין שלכם באותה קבוצה – כמה זמן אתם נשארים עליה, האם אתם מגיבים ומלייקים.
אני לאחרונה הצטרפתי לכמה קבוצות גדולות כדי לאבחן את אופן העבודה המחודש של פייסבוק.
ההמלצה הגדולה שלי היא – להצטרף לקבוצות חזקות, להיות חבר פעיל שם ואז לעשות פרסום מתוחכם.
רוצים לדעת איך לעשות את אותו פרסום מתוחכם?
שלחו לי הודעה או התקשרו אליי 050-7823478.
הגזמתי? מוזמנים לשלוח לי מייל – saar@alai.co.il
לטיפים נוספים בנושא קידום בפייסבוק לחצו כאן