איך להימנע מפגיעה אורגנית בפייסבוק

חשיפה אורגנית בפייסבוק | סער ברעם
הכי חשוב כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק הוא תכנים איכותיים. אותם תכנים מובילים לחשיפה אורגנית גבוהה. הם, למעשה, הדברים שהכי מעניינים את הקוראים שלנו. אם את אותם תכנים העוקבים שלכם לא יקראו, אתם בצרות צרורות.

כבר דיברתי בעבר עם מספר אנשים שלא מפרסמים נכון את התוכן שלהם. לקוח פנה אליי בניסיון לשחזר את אותה הצלחה שהייתה בדף שלו. הוא השתמש הרבה ב-Boost Post, פרסם אירועים ולינקים חיצוניים לא איכותיים (כמו יוטיוב) והתפלא למה החשיפה שלו מתחת ל-2% מסך העוקבים שלו.

אחרי עבודה קשה של ארבעה חודשים בניסיון להחזיר את הדירוג האורגני הגבוה של הדף שלו, הגענו ליעד שהגדרנו מראש ועכשיו השמיים הם הגבול. מה היה היעד? 70% מהקוראים נחשפים לכל פוסט. הגענו, נכון להיום, ל-78%. אז מה עושים בשביל שדברים כאלה יקרו? המאמר נכתב יחסית מזמן – קחו את התאריך בפרופורציה. אם לא עובד לכם, נסו להעזר בתזמון קמפיינים לפייסבוק.

הנקודות החשובות שכדאי לתת עליהם דגש

1. כדי לבצע קידום דף עסקי בפייסבוק טוב: עבדו על התוכן ועל הויז'ואל שלכם בקפדנות. אתם רוצים לעשות קידום בפייסבוק שהוא יעיל.

אם לא תעבדו עליו ותפרסמו את הדברים הלא נכונים, השגיאות הקטנות והעריכות יוציאו לקוראים שלכם את הקשב והרצון לקרוא אתכם. נסו שהתוכן יהיה במקום כבר בהזדמנות הראשונה.

2. אל תשתפו תכנים אחרים. אתם מקדמים את עצמכם בפייסבוק.

יש דרך לעשות את זה. אם אתם רוצים לפרגן לקולגה או לשתף חידוש למקצוע שלכם, תנסו לסכם את זה בטקסט ותמונה שלו – בהנחה והוא מרשה לכם להשתמש בה. אם תרצו להזמין לאירוע שלו, קישור חיצוני מחוץ לפייסבוק, הוסיפו אותו בתגובה הראשונה. בהנחה ויש כתבה חיצונית שעשויה לעניין את הקוראים, סכמו אותה במספר נקודות קצרות וכמו שכתבתי מוקדם יותר, קישור בתגובות.

קידום דף עסקי בפייסבוק
לשתף את התוכן שלכם בלבד, במיוחד אם מדובר בדף עסקי קטן

3. לא להשתמש ב-Boost Post. הפיצ'ר הזה מחריב דפים עסקיים בפייסבוק.

כמו שאמרתי בעבר, זה רק פוגע ופוגם באיכות הפוסטים שלכם. פייסבוק אומר ש"וואלה זה, לא משנה מה אעשה הוא יממן את הפוסט. למה לתת לו חשיפה חינם? זה במילא תוכן לא-איכותי". אז תפרסמו תוכן איכותי, ואל תשתמשו בבוסט פוסט. פייסבוק יעריך ויתגמל אותכם על זה. עם 'קדם את הפוסט':

א. אין לנו את האפשרות לפלח את קהל היעד כמו שיש לנו במנהל המודעות.

ב. נפגע (!!!) בחשיפה האורגנית של הדף.

ג. נמעיט במידע ובמסקנות מהקמפיינים שנוציא לדרך. או בקיצור, חוסר ידע.

קידום דף עסקי בפייסבוק
להמנע מפגיעה בקידום דף עסקי בפייסבוק

כמובן, זה רק חלק, ובקרוב יהיו עוד המון טיפים. הקליקו לדף הבית.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום בפייסבוק בערים קטנות

ערים קטנות סובלות ממחסור באנשים, לכן עסקים חושבים שהם לא צריכים לקדם בפייסבוק. חקרתי מדריכים שונים, בדקתי באינטרנט והגעתי לכמה מסקנות בעזרתן ניתן לקדם בפייסבוק

משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

Call Now Button דילוג לתוכן