תפריט

פרסום ממומן בפייסבוק: להוציא את הלא-רלוונטיים

הבסיס של פרסום ממומן בפייסבוק: יוצא לך לפרסם פרסומים ממומנים בדף שלך. בדרך כלל זה יהיה עם כפתור הבוסט פוסט שכל העצמאיים מכירים והרוב יעשו איתו ניסוי או שניים. כולה רצית עוד קצת חשיפה וכמה לייקים. אם זה היה כזה פשוט, פייסבוק היו גובים על זה הרבה יותר כסף

עוד על פרסום ממומן בפייסבוק באתר

פרסום ממומן בפייסבוק דורש ידע וניסיון. אם עוד בפרסום אורגני יש לך כישרון כתיבה שקיבלת בחסד, אנשים קוראים אותך ויש קהל צרכני שעומד מאחורייך ומגבה אותך בכל פיפס שיהיה כתוב אצלך, במודעות ממומנות זה אחרת. המפרסם דוחף את עצמו לקורא, בדרך כלל כשאותו מפרסם ממש לא מעניין אותו והוא לא חיפש בדיוק את העסק של המפרסם הזה.

לגרור את העכבר לנקודה כחולה בשם Boost Post זה לא קשה. וגם הפילוח המאוד לא ענייני, לא ממוקד ולא מעניין נמצא שם. כפתור כחול על מסך לבן. אז כדי להמנע מלייקים לא רלוונטיים, אנחנו נעשה 3 דברים:

1. נחשוב ונפלח איך להוציא את אותם לייקים.

במקרה מסוים זה יהיה דרך דמוגרפיה מסוימת, אזורי מגורים מסוימים או תחומי עניין שלא קשורים אלינו. אם נרצה להוציא את אוהבי כדורסל, אז נוציא רק את המגזינים. יש עוד כמה מגזרים שעושים בעיות בעניין, אבל זה להבנתכם.

יש משקל קריטי להוצאת אותם לייקים פיקטיביים – הרי מי שלא מסנן אותם כמו שצריך, מקבל הקלקות ובזבוז כל התקציב מפייסבוק. מה הרעיון? הבוט של פרסום ממומן בפייסבוק רוצה שנקבל את האינטראקציה הכי זולה ולכן הוא פונה לקהל הכי פחות תחרותי. הוגן? כן. יעיל? ממש לא.

2. אם כבר פרסום ממומן בפייסבוק, אז נטרגט רק את האנשים שרלוונטיים עבורינו.

למפרסמים אפשר לפלח את הקהל רק למי שאוהב את הדף, אנשים שהיו איתו באינטראקציה אחרונה או כאלה שאפילו שלחו הודעה פרטית לדף. החל מהאופציות הגדולות והרחבות ביותר לקטנות ביותר: אפילו אנשים עם התנהגויות דומות לכל האופציות שצירפתי מקודם.

3. נחסוך לעצמנו את כאב הראש ונפסיק לחשוב שאנחנו יודעים הכל וניתן למישהו לנהל את זה עבורינו.

כי הרבה פעמים, זול עולה יקר. אנחנו לא יודעים את זה עדיין, אבל במקרים שהיד קלה על ההדק, ככה הכי קל לאבד כסף.

טוב, חפרת. מהם כללי המפתח הראשוניים לפרסום בקבוצות בפייסבוק?

פרסום ממומן בפייסבוק
 3 השלבים – פרסום ממומן בפייסבוק
רוצה שאנהל את זה עבורך? תשאיר תגובה ואדאג לחזור אליך בהקדם.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

האם כותבים מחיר במודעות בפייסבוק דיון בלייב
פרסום בפייסבוק
סער ברעם

האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק?

בפנינו הרבה מאוד שיקולים לגבי איך שהמודעות שלנו צריכות להיראות. היום ניגע קצת במלל ובמה אנחנו מציעים. הבסיס לכך הוא להבין האם לכתוב מחיר למודעות ומה עוד צריך להיות שם? בואו נלמד ביחד לקדם את עצמינו ואת העסק שלנו.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום בקבוצות בפייסבוק
סער ברעם

5 עדכונים מפייסבוק שמשפיעים לנו על החיים

לאחרונה כל לקוח שולח עדכון פייסבוק חדש, יותר הודעות על באגים, שינויים ובכללי חשיבה חדשה של פייסבוק. אז מאחורי צוות בלתי נגמר של מפתחים, עומדים גם האנשים שחווים את זה על בשרם. 5 עדכונים בפייסבוק שאסקור כאן בקלילות

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן